Tātad tā.
Beigās pielēmu, ka nav jēgas sastringt un mainīt to kas ir - labāk sataisīt un braukt.
Viss, ko gribētos, maksāja neadekvāti pret to, kas man jau ir.
Līdz ar ko, plāns samērā skaidrs.
Volgo piekare jau no iegādes brīža darīja nemierīgu, bet visu uzreiz nesanāca saremontēt.
Aizmugurē sviras un bukses sakārtoju ap jaungadu. Priekšā bukses un lodbalstus nopirku vasarā, bet tikai septembrī iedevu samainīt.
Varēja jau it kā pats, bet vienalga vajag presi - labāk lai dara čaļi ar aprīkojumu. Pie viena arī bik piekārtoja zapūtēju - pūta garām vietām.
Sliktākais - pūš arvien gar gofrām priekšā. Tur gan normāla pistne būs noņemt visu, lai varētu pārmetināt.
Lielās priekšējās bukses bija absolūti metamas - hidraulikas eļļas vietā izbira rūsa.
Uzlabojums gan ar to visu bija jūtams. Ar tādu auto aizbraucu skatīties Cēsu ralliju. Viss jauki, forši, līdz mājās braucot, Nītraurē nobraucot no asfalta Mālpils virzienā
ir pisaks labajā pusē un sāk grabēt. Stājos malā un skatos... rats normāli staigā, visa arka ar eļļu. Atbraucām
Ļoti, ļoti mierīgi, bet savā gaitā līdz mājām tiku.
Skaidrs, ka jaunu atsperu un amortizatoru laiks pienāca pats. Sūtīju kā priekš XC60, jo ir nianse - aftermarkets v70/s80/xc70 met vienā plauktā, līdz
ar ko, aizmugurējie amortizatori ir krietni par īsu. Tā jau man uz dīzeļa bija iepriekšējais saimnieks salicis.
Un tā kā 60 ir arī smagāks, tad visam kopā jābūt stingrākam. Bija pat doma, ka varbūt Bilstein B6 ņemt, bet tur arī nebij info par amortizatoru garumiem, tapēc neriskēju.
Atsperes no Lesjofors, amortizatori Bilstein B4, vēl atbalsti un visādi loriņi.
Aidā, mainīsim.
Nelasot grāmatu, kkā ar dievu uz pusēm izjukušo amortizatoru ārā dabūju. Izrādās - norūsējusi korpusa augša, ko ar spiedienu norāva nost

Ar 10eur atsperu savilcējiem no Depo, sapratu ka priekšā tās vilciena atsperes nesavilkšu, lai jaunās statnes saliktu. Vedam čomam, lai saliek ar normālu savilcēju.
Aizmugurē kkā ar dievu uz pusēm sanāca pašam.

Kad noskatījos dažus video, salikt labo pusi kopā un nojaukt kreiso jau bija krietni vieglāk un vienkāršāk. Vajag tikai piepirkt klāt āķi no Depo stiprinājumu nodaļas
Procesā pamanījos sapist putekļu gumiju labās puses lodbalstam

Nu neko, par muļķību jāmaksā, uzliku jaunu.
Bet kā kronis visam - izbraucot no garažas, dzirdu, ka priekšā, labā pusē tāpat kkas grab
Tā kā spēka vairs nebij vispār, tādā veidā nobraucu pāris dienas, līdz tiku atkal uz garažu. Dedukcijas spējas nostrādāja - klabēja atsaite.
It kā bija tikai atnākusi vaļā apakšā, bet neriskēju - vnk uzliku citu.
Tagad ir klusums, nupat arī savirze salikta un beidzot var normāli braukt. Izrādās, ar dzīviem amortizatoriem tas ir pavisam cits auto.
Nākamais rindā - twingo aizmugurējā tilta bukses. Un varbūt arī priekšā plauktiem.
Ā, par metāla cenu tiku pie borbetiem, kas polo jaunajam īpašniekam palika lieki.
