Auto ziemas daudzcīņai.

Viss par un ap autosportu.
Burnout Drift team
Post Reply
User avatar
psih-arno
Posts: 2649
Joined: 30 Aug 2004, 19:51
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by psih-arno »

Vareetu kkaadu bmw 325 e30
Ja liidzeklji atļauj e36, bet bloķis maksaa 4reizes daargaak..
User avatar
psih-arno
Posts: 2649
Joined: 30 Aug 2004, 19:51
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by psih-arno »

Cik sapratu vajag RWD
User avatar
psih-arno
Posts: 2649
Joined: 30 Aug 2004, 19:51
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by psih-arno »

gt99 wrote:
psih-arno wrote:Vareetu kkaadu bmw 325 e30
Ja liidzeklji atļauj e36, bet bloķis maksaa 4reizes daargaak..
325 būs pa smagu priekša, jo 6 podi. Ir braukuši, neder. Arī jauda pa lielu. 318 neliekas piemērots. e36 nav problēmas ar 14 collu riteņiem?

Jā vajag RWD
Tad 318is. E30 taadu atrast buus ljoti gruuti, bet e36 ir daudz.
Standartaa ir R15, bet var izmeegjinaat R14 uzlikt.
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Auto ziemas daudzcīņai.

Post by ParaTr00per »

gt99 wrote:Paši braucam ar RWD Corollu (AE86), kaut kas tam auto pietrūkst :roll:

Tātad gaidu jūsu variantus + pamatojumu Budžets MAX 4000 Eiro, ieskaitot bloķi.
1) 3sge iekshto ae86. 175zs kak s kusta, vai ~200, ja peectam roqas pieliks.

2) `90 - `92. gada (tie ir ar 14" ratiem) mr2 mk2 (nemuldi, nau vinjsh briesmiig lielaaks/smagaaks... :lol:) ar manuaalo kaarbu un bez stuures pastuuzha / abs.


pamatojums:
1) juus jau ar to auto braucat, auto jums ir - pa 4k tiksiet pie motora, iisaas reikas (2.5 turn lock to lock) un diffa. peedeejie divi ir pieejami mazumtirdznieciibaa, quaife razhoti.

2) tas buus crazy... :lol: pa ~3k var dabuut liidz galam nenobeigtu auto, ~1k buus quaifes blokjis/reika. miinusi - naaksies braukt maaciities par jaunu... veel var naakties iemaaciities daudz jaunu lamuvaardu japaanju valodaa, kameer to auto novediis liidz sakariigam braucamam staavoklim, jo lielaako dalju darbu naaksies dariit pashiem... no papildus plusiem varat pieskaitiit to, ka daudzas atbildes uz jautaajumiem par sho auto man jau ir. :)

jautaajums - nah 14" ratus? uz 15" nishpas nebuus?
User avatar
NightWing
Posts: 294
Joined: 07 Sep 2004, 15:33
Location: Rīga, Latvija
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by NightWing »

escort mk2 :D vieniigi taads veel jaaizrok! :D a taa, droshvien skatiitos uz 318iS E30...
Maserati Ghibli II 2.0 ;)
Suzuki GSX 1000R K7 8)
WWW.SCIROCCO.LV
User avatar
jnk
Posts: 651
Joined: 26 Oct 2005, 21:42
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by jnk »

nedomāju, ka šeit kautko labu ieteiks.
bet par vaz var imo aizmirst, piekare tam ir arhaiska, uzlabošanai vien aizies 3 gadi. un par cik probzas jums ir tieši ar piekari, tad šis variants laikam neder. vadās standarta vaznis daudzreiz sliktāk par ae86.

moš tas crazy variants ir ZAZ? :D tam ir atkal absolūtais understeers.

kāds auto uzvarēja pagājušgad? vai tik nebij vaznis?
rust in piece ricing team.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay. Image
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Auto ziemas daudzcīņai.

Post by ParaTr00per »

gt99 wrote:Kā kaut kur AndrisV izteicās - priekš kam vest 15 collu NIISHP partiju, ja pa šiem gadiem tikai viens cilvēks par tādiem ir interesējies. It kā šoruden 4ratos parādījās sludinājums, ka tiek piedāvāti 15 collu Matadori, bet nu domāju cena tiem būs KOSMOSS.

MR2 SW20 man rada šaubas sānslīžu kontrole, un es Forsāžai rakstīju par MR2 un tur bija info, ka lielākās problēmas bija tieši pirmajiem eksemplāriem. Viens piedalās ar šādu MR2, esam runājuši - pinķerīgi ir ar to auto. Lai gan variants apdomājams.

AE86 problēma nav jauda. Jauda ir pietiekoši.
par saansliideem - rev 1/2 un rev 3 atshkjiras vieniigi ar riepu platumiem un piekares reguleejumu. pashaa piekaree vieniigaa atshkjiriiba ir saakot ar rev3 nau reguleejama prieksheejaa savirze. paarliecinaajos par to pac. :)
par vadaamiibu - es jau teicu, ir jaamaacaas braukt pa jaunam. ja njem veeraa visas iipatniibas, tad "negaidiitu" saansliizhu nau. n/a dzineejam pietam ne buus probleema ar turbolagu, kas liikumaa var izspeleet kaadu ljaunu joku. pluss ziemaa ir tas, ka ~55-60% svara buus uz velkoshajiem ratiem, sakjere buus labaaka.
auto pinjkjeriigs? auto ir prasts kaa kirzas zaabaks. ja viens taac pumpains datorikjis kaa es speej izjaukt/salikt/paarkraameet to auto viens pac, tad to auto par pinjkjeriigu nosaukt tomeer nergibeetos. :)
mk1 vs mk2 - mk1 itkaa toreetiski buutu labaaks, bet visi man zinaamie exemplaari ir jau mirushi. celt augshaa - vot tas buutu pinjkjeriigi... un daargi. mk2 ir par 100-150kg smagaaks startaa, bet ir daudz vairaak ko izmest aaraa, mk2 ir ar kondikjiem, stuures pastuuzhiem, 6 skaljrunju audio, aadas benjkjiem, ABS, lalala, trallallaa - tas viss trasee ir lieks. :)
par lsd diffu prieksh ae86 - fensports ir gatavs izdaliit Kaaz lsd diffu: "KAAZ Rear lsd Differential - 2 way plate type - please state early or late axle £450.00". gonkaam buus gana labs. pa ielu gan es ar taadu negribeetu braukt... :)
ae86 vs mr2 mk2 - mr2 buus tehniski advanceetaaks (kautvai neatkariigaa piekare pakaljaa), detaljas buus pieejamaakas, auto buus mazaak izniicis. motori ir pieejami (gruuti atrast toyotas modeli, kuraa ap to laiku nebuutu 3sge :)), kaarbas arii... beigts 4age? ved pa milzu naudaam no zabugra... salauziisi ae86 kaarbu - chau rasma...
par 15" riepaam - nu ja nishpa taadas razho, tad ganjaua spokus var nomotiveet atvest teu vajadziigo riepu skaitu... :) ja neviens vinjiem neprasa, tad protams, ka vinji nevediis. :)

ja nu sabriesti aprunaaties, es shodien uz kjekavaspusi braukshu, vari priv uzprasiities. :)
User avatar
jnk
Posts: 651
Joined: 26 Oct 2005, 21:42
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by jnk »

es ar par mr2. teorētiski vispiemērotākais.
un ar kaaz lsd daži pat rallijos brauc :neka:
rust in piece ricing team.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay. Image
User avatar
jnk
Posts: 651
Joined: 26 Oct 2005, 21:42
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by jnk »

gt99 wrote:
jnk wrote:nedomāju, ka šeit kautko labu ieteiks.
Un man powerī bija jāprasa? Neesmu vēl tik :screwy: Izsmies mani tur :)

Mana crazy ideja ir vecā MAZDA MX-5 :) kabriolets ziemas sacensībām :)
es nez, 4ratos, te jau ir tikai daži, kas kautko var pateikt :D

ar ko mx5 labāks par ae86, ja neskaita rezerves daļu nepieejamību?
rust in piece ricing team.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay. Image
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by ParaTr00per »

gt99 wrote:
2 way plate
Esi tādu lietojis? Cik esmu prāsījis lietotājiem, tad jau lietū tas LSD kļūst very tricky, uz ledus auto varētu būt ļoti nestabils. To teikuši gan AEU86.org forumā, gan Fii no 200sx lietotājiem dzirdējis. Neasfalta segumiem jāliek 1,5 way.

Un KAAZ nav gluži ATB tipa LSD :)
es neesu to apgalvojis. :)
un kaa reizi neasfalta segumiem un sacensiibaam 2-way ir ok. vinjsh reaagjee uz "uzbeerienu" un "atmetienu" vienaadi. tas, ka 2-way ir murgs braucot pa ielu - 100%, arii to es piemineeju savaa textaa. :) probleema ir taa, ka teu jaakraamee buus vislaik, citaadi kaa asaaks liikums, taa purns taisni aaraa pa pieskari. kaa reizi asfalta segumiem var njemt 1 vai 1.5way, lai var pirms liikuma / liikuma saakumaa nesodiiti strauji atmesties.

visas probleemas ir no nezinaashanas... ja tu zini, kaa auto uzvediisies, tad tu speesi to auto trajektoriju noprognozeet un viss buus labi/jauki. ;)

btw, dazhs labs texc par mr2 mk2 vadaamiibu. pateicoties shiem 2 textiem es savulaik arii neaizbraucu uz kapiem. :)
http://www.mr2.com/TEXT/91_vs_93.html
http://www.jekylhyderacing.com/snapoversteer.htm

btw, es nesaku, ka jums jaanjem mr2 mk2, daudz labaak imho buutu golf gti mk1 vai corsa a. bet ja juus gribat braukt interesanti - mr2 is way to go. ;)
User avatar
jnk
Posts: 651
Joined: 26 Oct 2005, 21:42
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by jnk »

A.M. wrote:
gt99 wrote: Vienīgā lielā problēma ir 190 cm gara un >110 kg smaga --- ES :( Liekas pie stūres nevarēšu tikt.
brauc ar nolaistu jumtu! :gigi:
tad viņam acu priekšā būs priekšējā stikla augšējā mala.
kautkad fifth gear redzēju testu ar garu onku un īsu tantiņu. mx5 bij viens no tiem, kas garajam nederēja. viņš gan bija virs 190
rust in piece ricing team.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay. Image
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by ParaTr00per »

gt99 wrote:Bet nu uzdošu pretjautājumu, kas AE86 ir labāks par MX-5
kautvai ar to, ka ae86 ir normaals jumts (buuri tak juus neliksiet?). apveljoties no ae86 tu izkaapsi pac, no mx5 tevi izkasiis...
User avatar
jnk
Posts: 651
Joined: 26 Oct 2005, 21:42
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by jnk »

gt99 wrote:
jnk wrote:ar ko mx5 labāks par ae86, ja neskaita rezerves daļu nepieejamību?
Aizmugurējās ass neatkarīgā piekare (es domāju tas ir + ).

Bet nu uzdošu pretjautājumu, kas AE86 ir labāks par MX-5
1) jumts
2) ae86 jums jau ir ;)
3) tā ir toyota nevis mazda
rust in piece ricing team.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay. Image
User avatar
GirtzB
Posts: 2343
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by GirtzB »

imho vain nu MRs vai VAZnis ja negribas AE86 gatavot. :D
MX5 būs imho probzas ar daļām, maz to auto mūsu platuma grādos.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by ParaTr00per »

gt99 wrote:AE86 ar vietu nav nekādu problēmu. Bet nu AE86 nav kompakts divvietīgs kabriolets.

Vispār baigā skepse par manu ideju. Gandrīz vai gribās pierādīt, ka tā nav zemē metama :)
nu IMHO nau skepse par mx5, bet par kabrioletiem vispaar. nu ir kabrioleti nedroshaaki, ja kautkas nenotiek taa kaa tam vajadzeetu... un tu veel pietam esi garsh, teu vienk nebuus vietas apgaazhoties mashiinai. ok, varbuut neviens liidz shim nau apgaazies daudzciinjaa un varbuut arii neapgaaziises, bet risks ir paaugstinaats attieciibaa pret braukshanu pa koplietoshanas celjiem. un vai vajag uznjemties lieku risku?
hardtops? tu jau pareizi pieziimeeji - plastmasas gabals vien ir...
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by ParaTr00per »

nu veeljovairaak iemesls atteikties no domas par kabrio...
User avatar
bulinsh
Posts: 84
Joined: 07 Jul 2004, 13:59
Location: broci
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by bulinsh »

Domaaju E36 ar 1,8 l motoru buutu pashaa laikaa, galvenais, ka ljoti viegli vadiit saansliidees :wink: ! Tik varbuut nedaudz jauda buus pa mazu, bet pie taa var piestraadaat.....
User avatar
GirtzB
Posts: 2343
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by GirtzB »

e30 un e36 jau saknē neder. Nav ko musināt tautu.
OK Ok, e36 m3 varētu būt daudz maz labs, bet pārāk jaudīgs :D
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by ParaTr00per »

bulinsh wrote:Domaaju E36 ar 1,8 l motoru buutu pashaa laikaa, galvenais, ka ljoti viegli vadiit saansliidees :wink: ! Tik varbuut nedaudz jauda buus pa mazu, bet pie taa var piestraadaat.....
vieniigais deriigais e36 ir e36 compact 318ti. un jaudas tur ziemai ir liidz aciim. 140zs uz 1200kg ir pilniigi pietiekami.
User avatar
GirtzB
Posts: 2343
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by GirtzB »

nu jā 318ti compact ir derīgs šāviņš, nensaguris e30 :D
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Post Reply