well, well... sveiciens izdzīvojušajiem jaunas darba nedēļas sākumā! brīvdienas bija spraigas un beidzās katram savādāk. man, piemēram, fakin gultā ar aaaasm čaju un stulbu mūviju

bet ne par to ir stāsts... rezons no Spilves vakarā lika izslēgt teļuku un paštukot par to kas un kā. Vispirms PALDIES visiem par piedalīšanos dalībnieku vai skatītāju kārtā! nebijām daudz, bet tas tikai nozīmē, ka pārējie vēl būs, pagaidām čekojot kas un kā, savukārt, tieši par to šajā gadījumā gribētos aprunāties. zinu, ka no orgu viedokļa viss bija tālu no ideālā. ļoti interesē jūsu viedoklis un informācija, taču nedaudz par to ko pats novēroju. atgādināšu, ka šajā tusiņā apzināti nebiju uzdevumu augstumos, jo pirmkārt - zināju, ka būšu spiests doties prom, līdz ar to nevarēšu pasākumu novest līdz finišam un otrkārt - vēlējāmies pārliecināties par to kā viss tiks organizēts gadījumā, ja nebūšu uz vietas. jāatzīst, rezultātā rodas sajūta, ka svētdien bija mēģinājums no jauna izgudrot velosipēdu

diemžēl, bija vairākas nepilnības tieši organizācijā, taču arī pašā konceptā parādījās kļūdas. nākotnē visam vajadzētu būt ok, tāpēc tik svarīgi ir šobrīd to apzināties. daži no jums savas idejas/ierosinājumus jau ir izteikuši. ņemot to vērā par visu pēc kārtas...
1. uz nākamo auto tusu ir ideja padarīt šo pasākumu vieglāk uztveramu, pieejamu un saprotamu, proti, lai katram nebūtu jārāda/jāstāsta kas, kur un kā - būs gan norādes "reģistrācija", "parking" vai, piem, "WC"

gan arī info dēlis vai kaut kas tam līdzīgs, lai var iečekot infu un plus arī rezultātus aplūkot uuteetee.
2. tāpat tika pieņemts lēmums par ziedojuma apjoma samazināšanu līdz 10 Latvijas Valsts Latiem. tiem, kuri nebūs paspējuši atripot laikā (mīkstais no rīta stajankā vai sausais pa ceļam uz Spilvi un citi ne/gadījumi) turpmāk reģistrēties drīkstēs arī pēc atklāšanas, bet ne vēlāk kā stundu pēc tusa sākuma (t.i. aptuveni tas brīdis, kad trasē sāk vilkt pirmais drapaks arī ir sākums). savukārt, ja notiek absolūts fiasko un čēpē (divi mīkstie stajankā vai sausais pa ceļam un mājās aizmirsts maks), tad tiek organizēta mini-sapulce un dalībnieki (vēl nav skaidrs vai visi, vai arī tikai tie kuru a/m klasē piedalītos konkrētais nelaimes putns) lemj par "jā" vai "nē" šādam priekšlikumam.
3. un jā, dalībnieki tiks sagrupēti ieskaites klasēs, bet tikai tad, ja būs pietiekams dalībnieku skaits (cik minimālais? nav ne jausmas. negribētos kādu abižot, bet reizēm nekas cits neatliek, tādēļ liekam min. 3 dalībnieki katrā klasē, lai to varētu vispār pieteikt kā atsevišķu klasi un tad jau manīs. ja nesavāksies tauta, tad pāri palikušos liekam citā klasē vai arī veidojam OPEN). katrs dalībnieks drīkstēs sevi pieteikt gan savā, gan open klasē par katru reģistrāciju kādā no klasēm veicot ziedojumu atsevišķi.
4. tiks ieviesti drošības noteikumi uz kuriem attiecīgi būs jāuzliek savs autogrāfs. sakarā ar šo kā obligāta prasība būs drošības jostu izmantošana un arī ķiveres. podus galvā uzlikt nav tik grūti, it sevišķi, ja mēs nodrošināsim kādus dažus kopējai lietošanai, ja gadījumā kādam nebūs, bet vienmēr labāk sadabūt pašam, jo ja nu mūsu izmēri neder vai krāsa nepatīk

5. ir ideja ieviest starta numuru piederību konkrētam cilvēkam uz visiem tusiņiem (līdzīgi kā jūsu burnout.lv ID), bet detaļas tiks precizētas. pieļauju, ka būs jānobrauc vismaz divi vai trīs tusi, lai sauktu sevi par pastāvīgo klientu.
6. elektroniskā laika kontrole netiks ieviesta līdz brīdim, kad tas būs tik komerciāli izdevies pasākums, lai to varētu atļauties. attiecīgi šobrīd apsveram iespēju piesaistīt kādu neatkarīgu un uzticamu personu ar zināmu pieredzi un dotībām šajā lauciņā, lai nerastos vēl kādi precedenti un nebūtu iemesla liekam burziņam par tēmu "mans hrono rāda šitā, bet viņa hrono vispār tā" un kuram tad beigās ir taisnība...
7. direktoram! tieši tā, vēl šis jautājums gan nav līdz galam atrisināts, jo kandidātu nav daudz, taču būs viens cilv, kuram varēs pa plecu uzsist un jā, arī pa rīkli, ja nu kas

attiecīgi, būs sakārtota struktūra visā šajā atpūtas pasākumā un visi būs laimīgi

8. visbeidzot noslēgums - šoreiz, iespējams, vairumam vienīgā piemiņa no svētdienas cīņām trasē bija kāda nolauzta plastmasa vai tukšāks naudas maks nekā ierodoties, taču that's about to change, proti, uz nākamo reizi būs mazi, bet patīkami pārsteigumi (labākajam trijniekam, labākajiem konkrētajā trasē u.c.) un protams, grand prix, ta ka ir reālas iespējas tikt suminātam
9. runājot par ētikas un attieksmes lietām, tad ar to arī tiek strādāts un nākotne rādās saulaina

turklāt es pats vairs jūs nepametīšu un organizēšu kamēr vien būs spēks un atbalsts, bet visi taču zin kāds ir vislabākais atbalsts...

un vēl es palasīju loterijas noteikumus

un tur stāv rakstīts, ka jebkurā tādā draņķī nedrīkst piedalīties orgu rodņa vai darbinieki... un tieši tā arī būs, tādēļ sooooriiii par nelielo pārpratumu svētdien, jo es to sviestu uzzināju tikai vakarā :neka:
nu jā, "īsumā" tas arī viss

drīz ziņošu par tuvākajiem notikumiem Spilvē un laipni lūgti, sekojiet līdzi informeišanam un tiekamies trasē.