nafnafs wrote:Daudz biežāk tiešām cilvēki sūkstās par TDS, par 2,4TD esmu dzirdējis tikai to, ka neiet ne sūda, bet arī ēd maz (vismaz ar manuaali) :neka:
nu, ja ir 2,4TD un 2,4TDS, tad nepateikšu kuram tieši, bet vienam no šiem bija ui ui kādas problēmas...
Drīzāk tu domā 2.5TD/TDS, par tiem arī daudzkas slikts ir lasīts.
2,4TD ir jau kaut kāds hujzin, vecās paaudzes diizels.
pēc tam nāca TDS, laikam, no 91. gada un TD ir kaut kāda deforsētā versija ar 30zs mazaak (jauda taada pati kaa 2,4, bet grieze laikam lielaaka)
nafnafs wrote:2,4TD ir jau kaut kāds hujzin, vecās paaudzes diizels.
pēc tam nāca TDS, laikam, no 91. gada un TD ir kaut kāda deforsētā versija ar 30zs mazaak (jauda taada pati kaa 2,4, bet grieze laikam lielaaka)
Kā deforsētā versija? Nejaucat divus dažādus dzinējus. 2.4Td ir viens un 2.5TD(s) ir pavisam cits, kur atšķirība starp Td un Tds ir kūlerī, vadībā. 2.4Td tika ražots līdz 95. gadam.
Opinions are like assholes - everyone’s got one, and most of them stink
Melnais wrote:
nu, cik es zinu, visi 2,5TD(s) bembjiem ir pēc tilpuma 2,4.. šaubos, vai ir vēl kāds mistisks dīzels ar 100ml lielāku tilpumu.. tie ir ieni un tie paši dzinēji!
bet ok,
Nerunā muļķības
524td ir vecās paaudzes (M21) dīzelis ar motora kodu M21D24 un motora tilpumu 2443 cc.
525td/tds ir jaunākas paaudzes (M51) motori ar motora kodiem M51D25 UL (bez vanos) un M51D25TU UL (vanos) iekš 525td modeļa, un M51D25 OL (bez vanos) un M51D25TU OL (vanos) iekš 525tds.
M51 motoru tilpums ir 2498 cc.
Atšķirībā no benzīnmotoriem, vanos un ne-vanos motoriem jaudas neatšķiras, atšķiras tikai griezes moments
Melnais wrote:jo?m bmw 2.4 TD ir ļoti jūtīgs pret pārkaršanām, un tā ir lielākā problēma pa pilsētu dzīvojoties.. kad pārkarst, tad vērpjās galva, izpūšās blīve.. kāpēc jau izpūtās blīve? ūdens, diezin vai.
pilniigs fufelis, galvu pat nesliipeeju un uzliku atpakalj, izpuutaas jo uudeni dabuuja origjinaalaa bliive no kautkaada 1988 gada, vinjai jau taapat bija kapi, vairaak tam motoram kaa taadu nekaadu vaajo punktu nav, nerunaa ja nezini
nafnafs wrote:2,4TD ir jau kaut kāds hujzin, vecās paaudzes diizels.
pēc tam nāca TDS, laikam, no 91. gada un TD ir kaut kāda deforsētā versija ar 30zs mazaak (jauda taada pati kaa 2,4, bet grieze laikam lielaaka)
Kā deforsētā versija? Nejaucat divus dažādus dzinējus. 2.4Td ir viens un 2.5TD(s) ir pavisam cits, kur atšķirība starp Td un Tds ir kūlerī, vadībā. 2.4Td tika ražots līdz 95. gadam.
veel viens fail, 2,4td paartrauca likt 1991 gadaa ieksh e34, un 1993 gadaa ieksh e30 vagona
tas ir M21 dzineejs uz m20 baazes, tds un 2,5td ir M51, atshkjiriiba tik taa ka td ir bez kuulera
un nerunaajat te tukshu M21 ir viens dzineejs un m51 pavisam cits, kas paraadijaas 1991. gadaa
Melnais wrote:
nu, cik es zinu, visi 2,5TD(s) bembjiem ir pēc tilpuma 2,4.. šaubos, vai ir vēl kāds mistisks dīzels ar 100ml lielāku tilpumu.. tie ir ieni un tie paši dzinēji!
bet ok,
Nerunā muļķības
524td ir vecās paaudzes (M21) dīzelis ar motora kodu M21D24 un motora tilpumu 2443 cc.
525td/tds ir jaunākas paaudzes (M51) motori ar motora kodiem M51D25 UL (bez vanos) un M51D25TU UL (vanos) iekš 525td modeļa, un M51D25 OL (bez vanos) un M51D25TU OL (vanos) iekš 525tds.
M51 motoru tilpums ir 2498 cc.
Atšķirībā no benzīnmotoriem, vanos un ne-vanos motoriem jaudas neatšķiras, atšķiras tikai griezes moments
Sorry par offtopic.
Un m51 dizelim nekads vanoss nav
m51 td un tads atskiras ar to ka nav/ir kuulers un atskiras vadibas programmas
m21 ir vecs bet izturigs klucis, un to neieshanu var arii bik uzlabot, jo dzineja vadiba medz biezhi chakareties un ie arhaiska limeni!