Tehniska rakstura diskusijas

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

Locked
User avatar
Archijs
Posts: 207
Joined: 10 Aug 2004, 14:44
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Archijs »

Artis12 wrote:Nepieciešama palīdzība !
Varbūt kādam mētājas uz PC vai ir kā savādāk pieejams manuālis par opel c20xe ( 2.0 16v ) motora f20 ātrumkārbām ?
Meklēju, bet nekādīgi nevaru atrast.
http://opel-vectra1.5go.ru/html/3_0.htm meklē te! :wink:
User avatar
Artis12
Posts: 636
Joined: 14 Oct 2006, 20:55
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Artis12 »

Archijs wrote:
Artis12 wrote:Nepieciešama palīdzība !
Varbūt kādam mētājas uz PC vai ir kā savādāk pieejams manuālis par opel c20xe ( 2.0 16v ) motora f20 ātrumkārbām ?
Meklēju, bet nekādīgi nevaru atrast.
http://opel-vectra1.5go.ru/html/3_0.htm meklē te! :wink:
pagaidām neko neatradu, bet paldies !
User avatar
freimo
Admins
Posts: 7443
Joined: 14 Jun 2004, 11:16
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by freimo »

anders wrote:HELP!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

problēma: Nevaru dabut valja e36 motora parsegu
iesp.iemesls: nedaudz nepareizi pieskruveju atpakaļ motora parsega vaka atsperes ar āķi kurš nofixē motora pārsegu.

Kā lai dabūn vaļā ?? ko skrūvēt nost??? :neka:
Salonā pavelkot kapota atvēršanas "puļķi", kapots vispār neatlec vaļā? :roll:
BMW F31 M-Sport Estoril Blue
User avatar
karlis
Posts: 3455
Joined: 23 Apr 2009, 10:44
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by karlis »

Varbūt kāds zinās kaut ko ieteikt..
Panelītī izdega lampiņa, kuru es pats mainīju. diemžēl ar saviem strupajiem un neveiklajiem pirkstiem sačakarēju tahometra rādītāja adatiņu mērinstumentu panelī. nekas dižs jau nav, bet rāda par 1 iedaļu ( 250 rpm) lēnāk. tas notika tāpēc, ka uzspiedu uz to bultiņu ar pirkstu netīšām, šī nokrakšķēja un tākā pārleca pa šlici zemāk. 2 reizes atliku kā ir normālu, bet izgasēju, tā bultiņa vienalga nokrīt zemāk un rāda bišk lēnāk.
vai kāds var apskaidrot, kas tur tajā mehanismā ir iekšā un kas man jāmeklē, lai to izlabotu?! :neka: jo es nekādi nevarēju izjaukt tik tālu, lai tiktu klāt tam pašam grozītājmehānismam panelī. tur fords viņu ir aiztaisījies kaut kā ciet
auto ford focus pirmā paaudze
User avatar
Viitols
Posts: 607
Joined: 03 Apr 2006, 23:25
Location: purvciems
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Viitols »

:urb:
taas bultinjas vietaa iekalibree ruupniica un pats tu vairs nenokjersi vinju 100% saku iz pieredzes!
peerc vien citu tahometru!
MC Vaitols in da house! hahahaha

Vārdi "stock" un "gay" man ir sinonīmi!
User avatar
karlis
Posts: 3455
Joined: 23 Apr 2009, 10:44
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by karlis »

nu, ja ir iespējams noķert pat 70%, tad būtu jau baigi forši! tas tak tomēr tikai fords.. :D

fak! tad man baigi dārgā tā lampiņu maiņa būs sanākusi.. :x
nu ok, kādu laiku jau braukšu kā ir, ik pa laikam apskatot šrotus tuvējos. šitais nav tas, kas baigi traucētu.
BET tad uzreiz nākošais - vai var un kā var pārbaudīt šrotā vai tas mērinstrumentu panelis, kuru es varu iegūt no avarējuša auto, ir vesals?!
nu vispār - vai šķiltam autiņam ir iespējamība, ka tas panelis ar visām fiņķekļuškām no blieziena varētu būt bojāts?
Vai arī vienīgā iespēja pārbaudīt - izdīrāt visu paneli (tad nestrādā fordam lampas un pagriezieni - laikam tikai avareikas) ārā un tad ar tādu auto braukāt pa šrotiem, vilkt ārā piedāvātos un likt iekšā testēt.. :neka: :?
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

anders wrote:HELP!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

problēma: Nevaru dabut valja e36 motora parsegu
iesp.iemesls: nedaudz nepareizi pieskruveju atpakaļ motora parsega vaka atsperes ar āķi kurš nofixē motora pārsegu.

Kā lai dabūn vaļā ?? ko skrūvēt nost??? :neka:
izņem nāsis ārā, tad vajadzētu varēt, tikt pie mehanisma klāt ;)
ImageImage
User avatar
arrrvis
Posts: 121
Joined: 11 Sep 2008, 00:13
Location: Ogre
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by arrrvis »

Uzliku vasaraa litakus R15 (6.5J) ar riepaam 205/50 ka rezultaataa peec laicinja priekshaa gultni palika valjiigi un vel peec laicinja saaka stuures pastiprinataaja suuknis gaudot. :dusma:
Vai taa vareetu buut ka visu so vainu vareetu uz riepaam novelt, jo orginaali paredzeets ir 175/70/13 :roll: :?:
Un vai piekarei "paliktu vieglaak" ja 205/50/15 vietaa uzliktu, piemeeram, 185/55(60)/15 :?: :?: :?:

p.s sorry par garumziimeem, nav man tildes biroja :oops:
* Ja bērni uz skolu iet saposušies un nes puķes, drīz būs jārok kartupeļi.
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Alien »

arrrvis wrote:Uzliku vasaraa litakus R15 (6.5J) ar riepaam 205/50 ka rezultaataa peec laicinja priekshaa gultni palika valjiigi un vel peec laicinja saaka stuures pastiprinataaja suuknis gaudot. :dusma:
Vai taa vareetu buut ka visu so vainu vareetu uz riepaam novelt, jo orginaali paredzeets ir 175/70/13 :roll: :?:
Un vai piekarei "paliktu vieglaak" ja 205/50/15 vietaa uzliktu, piemeeram, 185/55(60)/15 :?: :?: :?:

p.s sorry par garumziimeem, nav man tildes biroja :oops:
tam kas notika ar riepām toč nav nekāda sakara
AR_159 :drive:
User avatar
DimanC
Posts: 1140
Joined: 06 Jan 2006, 13:09
Location: 59N 56'; 10E 58'
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by DimanC »

Alien wrote:
arrrvis wrote:Uzliku vasaraa litakus R15 (6.5J) ar riepaam 205/50 ka rezultaataa peec laicinja priekshaa gultni palika valjiigi un vel peec laicinja saaka stuures pastiprinataaja suuknis gaudot. :dusma:
Vai taa vareetu buut ka visu so vainu vareetu uz riepaam novelt, jo orginaali paredzeets ir 175/70/13 :roll: :?:
Un vai piekarei "paliktu vieglaak" ja 205/50/15 vietaa uzliktu, piemeeram, 185/55(60)/15 :?: :?: :?:

p.s sorry par garumziimeem, nav man tildes biroja :oops:
tam kas notika ar riepām toč nav nekāda sakara
kāpēc gan nav?
ir liela atšķirība, vai jāgroza 175mm rati, vai 205...
protams, mašīnai labā stāvoklī nekam nevajadzētu notikt, bet ja tur iepriekš viss ir uz robežas bijis, tad nav nekāds brīnums, ka pie +30mm ratiem viss pajūk.
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
User avatar
DimanC
Posts: 1140
Joined: 06 Jan 2006, 13:09
Location: 59N 56'; 10E 58'
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by DimanC »

labvakar, bērnautā.

nebiju domājis, bet nu tas ir pienācis - jāprasa palīdzība :D
kādam ir pieredze ar gaudojošiem aizmugures difiem/reduktoriem? spēcīga gaudošana, arī neliela tāda kā vibrācija. mašīna - '94 Impreza.
nav tur man nekāds LSD, vienkāršs diferenciālis.
vaļā jaucis vēl neesmu, eļļas līmenis ok. kādas ir parastās problēmas (bembjiem, fordiem, utml.? ) izregulējusies sazobe (tur baigās mm daļas svarīgas, ja pareizi saprotu)? gultnis tur kāds nobiris? priecāšos par jebkuru spamu (par tēmu) arī PM :)

gribās zināt, uz ko būt gatavam, jo pēc 2 ned mašīnai jābūt braucamai. variants "aizdzen pie meistara" NEDER, jācīnās pašam :||
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
User avatar
Focus
bez Jumta
Posts: 4256
Joined: 10 Jun 2004, 23:55
Location: Darbnīca
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Focus »

DimanC wrote:labvakar, bērnautā.

nebiju domājis, bet nu tas ir pienācis - jāprasa palīdzība :D
kādam ir pieredze ar gaudojošiem aizmugures difiem/reduktoriem? spēcīga gaudošana, arī neliela tāda kā vibrācija. mašīna - '94 Impreza.
nav tur man nekāds LSD, vienkāršs diferenciālis.
vaļā jaucis vēl neesmu, eļļas līmenis ok. kādas ir parastās problēmas (bembjiem, fordiem, utml.? ) izregulējusies sazobe (tur baigās mm daļas svarīgas, ja pareizi saprotu)? gultnis tur kāds nobiris? priecāšos par jebkuru spamu (par tēmu) arī PM :)

gribās zināt, uz ko būt gatavam, jo pēc 2 ned mašīnai jābūt braucamai. variants "aizdzen pie meistara" NEDER, jācīnās pašam :||

variants aizdzen pie meistara neder, jo... pa to naudu var nopirkt velvienu imprezu? :reeka:
Fleksētai atsperei vijumus neskaita...
User avatar
DeeCee
EMO
Posts: 10035
Joined: 30 May 2007, 21:07
Location: Riiga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by DeeCee »

DimanC wrote:labvakar, bērnautā.

nebiju domājis, bet nu tas ir pienācis - jāprasa palīdzība :D
kādam ir pieredze ar gaudojošiem aizmugures difiem/reduktoriem? spēcīga gaudošana, arī neliela tāda kā vibrācija. mašīna - '94 Impreza.
nav tur man nekāds LSD, vienkāršs diferenciālis.
vaļā jaucis vēl neesmu, eļļas līmenis ok. kādas ir parastās problēmas (bembjiem, fordiem, utml.? ) izregulējusies sazobe (tur baigās mm daļas svarīgas, ja pareizi saprotu)? gultnis tur kāds nobiris? priecāšos par jebkuru spamu (par tēmu) arī PM :)

gribās zināt, uz ko būt gatavam, jo pēc 2 ned mašīnai jābūt braucamai. variants "aizdzen pie meistara" NEDER, jācīnās pašam :||
lielaaka ceriiba kko atrast

http://www.subarupower.lv/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Ir tikai divu veidu cilvēki - tādi, kuriem es patīku, un tādi, kuri var iet dirst.
User avatar
DimanC
Posts: 1140
Joined: 06 Jan 2006, 13:09
Location: 59N 56'; 10E 58'
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by DimanC »

Focus wrote:variants aizdzen pie meistara neder, jo... pa to naudu var nopirkt velvienu imprezu? :reeka:
HA - HA - HA.

DeeCee wrote:lielaaka ceriiba kko atrast

http://www.subarupower.lv/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
paldies, jau esmu tur. laikam nemāku pareizi paprasīt. tur laikam cilvēkiem vairāk ar turbīnām, nevis ar prastu mehāniku, problēmas ir... :roll:
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

nezinu gan ko pats tur izdarīsi, bet nu noņem nost vākus un pačeko čo pa čom vizuāli.
moš toč ka'ds gultnis palidojis.
Man umkai šādas problēmas ir pie auksta reduktora. Tehniski nekādus kasjakus nevar atrast, samainuju eļļu, palika klusāks, bet tāpat čakarējas :neka:
ImageImage
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

DimanC wrote:paldies, jau esmu tur. laikam nemāku pareizi paprasīt. tur laikam cilvēkiem vairāk ar turbīnām, nevis ar prastu mehāniku, problēmas ir... :roll:
par to "nemaaku paprasiit" tu pareizi esi sapratis... :mhm:

kaa jau mineeji, pie vainas vareetu buut vai nu gultnis, vai galvenaa paara sazobe (kaa sekas gultnja sabirshanai vai izdilusham galvenajam paarim). ja gribi dariit pac, vispirms netaa sameklee hovtushnjiku, kaa reguleet galvenaa paara sazobi un uzprasi omulim, cik maxaas remontmateriaali (gultnji, bliives un shaibas sazobes reguleeshanai). labi un pareizi paarlasiit reduktoru nau gluzhi triviaali... un rezultaataa vareetu gadiities, ka leetaak tomeer buus uz servisu aizdziit...
User avatar
Martinss
Posts: 4937
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Martinss »

Man arī līdzīga problēma. Fiška tāda ka aizmugurē bija pabiruši gultņi abās pusēs, tie tika nomainīti, bet tagad ir tāda fiška, ka labajā pusē nedaudz sācis tā kā gaudot, īsti nevar saprast, skaņa vairāk izklausās, ka reduktors gaudotu, nekā gultnis, bēt atmetoties gaudo tā patās, kā pirms gāzes pedāļa atlaišanas, kā arī pēc nomaiņas, auto nedaudz "smagāk" sāka iet, tas ir, piemēram, ripinoties neitrālajā ātrāk apstājas nekā parasti. Cik man te stāstija, tad sirņikam nevarot gultni pārvilkt. :roll: Aizvakar arī nočekoju vai neviens rats neķīlē - viss kedā, tā pat arī nav pārkarsis/sakarsis neviens bremžu disks, līdz ar to ar bremzēm visam vajadzētu būt kedā. :roll: Kas varētu būt iespējamais vaininieks?
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

pievilkti gultnji tika "peec graamatas" vai "uz sajuutu"? biezhi vien gultnji ir jaapievelk ar preciizu speeku, lai tie straadaatu pareizi un ilgi...

"nevar paarvilkt" es teiktu tikai par zil-130 ritenja gultni... :shura:
User avatar
Martinss
Posts: 4937
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Martinss »

Nu kreisajā pusē tika pievilkts, cik vien līdz galam var - tur viss čotkaa, labajā pusē tā patās, tur gan nav čotka. A ja pēc grāmatas skatās, tad tur ir tipa cik apgriezieni jāveic vai ar to speciālo atslēgu, kas ir riepu servisos?
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

Martinss wrote:Nu kreisajā pusē tika pievilkts, cik vien līdz galam var - tur viss čotkaa, labajā pusē tā patās, tur gan nav čotka. A ja pēc grāmatas skatās, tad tur ir tipa cik apgriezieni jāveic vai ar to speciālo atslēgu, kas ir riepu servisos?
remontmanuaalii vajag buut ieraxtiic, cik/kaa jaavelk. jebkuraa gadiijumaa jaapievelk ar dinamometrisko acleegu.
Locked