Braukšanas apstākļi

Ja kāds redzēja kādu kuriozu/negadījumu - rakstat tik šeit iekšā!

Moderator: omulis

User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Android »

baggy wrote:vis ok. neesmu domājis nekad par tevi savādāk.
Es saku ka bedres ir. Remonts un jaunu ceļu būve švaka. Kur vaidi?
Ne jau man tavā priekšā jātaisnojas, kāpēc ceļi slikti, un tev nav manā priekšā jātaisnojās ka vaidi tu vai nevaidi ;)
Vienk izskaidroju kas un kā, un man principā po, kādi kuram ir uzskati ;)
Good morning? No such thing!
User avatar
Smirnoff
Posts: 520
Joined: 11 Jun 2004, 10:48
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Smirnoff »

Klau, Android, a kapēc kanalizācijas vaki visi kā viens ir "iesēdušies" ceļa segumā, un jabrauc kā pa kartupeļu lauku? ;)
Ir kāda nojausma?
313hp/750Nm
User avatar
baggy
Posts: 1293
Joined: 20 Apr 2009, 20:55
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by baggy »

ieteiktu izskaidrot ne tikai kāpēc tas tā bet ko darīt lai novērstu šīs problēmas. Un vis labāk kas jāizdara lai tādas nerastos.
bet vienalga neizprotu nafig tādā pašā vācijā ceļi labāki kā pie mums. Par grunti nu kaut vai ar tā būtu bet nu ja reiz taisam ceļu tad taisam tādu kas kautkādu laikua arī kalpos? Jā un dažviet ir novērots ka padomju laikos būvētie ceļi ir pat ilgāk spējuši kalpot nekā šodienas.
Android tik nesāc uz mani bļaut, bet izskaidro kas notiek ar asfaltbetona sastāvu? Es vienkārši neesmu naivs un saprotu ka arī tur ir daudz iespēju kā to padarīt lētāku utt. Kā jau zinam šodien ir gan pārtikas gan portland cements.
Tas pats ceļa pamats. Pieļauju ka problēma jau ir pašā pamatā. ? Vienkārš jautājums kā būvēt lai šīs problēmas nebūtu?
:)
User avatar
DeeCee
EMO
Posts: 10035
Joined: 30 May 2007, 21:07
Location: Riiga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by DeeCee »

cik daudz, in cik lielas mashiinas brauca pa riigu kad taas ielas tika buuveetas ?

taas slodzes ir daudz lielaakas nekaa plaanotaas, bagijus taisi saproti kas notiktu ja parastaa motora vietaa jet engine iestaadiitu :D
Ir tikai divu veidu cilvēki - tādi, kuriem es patīku, un tādi, kuri var iet dirst.
User avatar
baggy
Posts: 1293
Joined: 20 Apr 2009, 20:55
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by baggy »

DeeCee wrote:cik daudz, in cik lielas mashiinas brauca pa riigu kad taas ielas tika buuveetas ?

taas slodzes ir daudz lielaakas nekaa plaanotaas, bagijus taisi saproti kas notiktu ja parastaa motora vietaa jet engine iestaadiitu :D
Nu runā te visi visādos gudros salīdzinājumos bet konkrēti kapēc tā ir un kā rīkoties lai tā nebūtu neviens tā arī nepasaka.
Ja jau tu par bagijiem tad ja jūk kautkas ārā tad nepietiek tik ar to ka izskaidrošu kapēc tā. Domāšu un darīšu lai kļūmi novērstu un otreiz centīšos nepielaist. nav gudri teikt ka tas tāpēc ka nu tā sanāk, tehnoloģijas mums tādas un es jau visu daru pareizi. :)
User avatar
DeeCee
EMO
Posts: 10035
Joined: 30 May 2007, 21:07
Location: Riiga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by DeeCee »

nu tur ir kombinaacija, slodze, nav naudas, riigaa arii maz vietas, visur komunikaacijas, protams veel cilveeciskais faktors, varbuut ne visi noteikumi ir atbilstoshi un pareizi sakaartoti
Ir tikai divu veidu cilvēki - tādi, kuriem es patīku, un tādi, kuri var iet dirst.
User avatar
Andis
Posts: 982
Joined: 01 Dec 2005, 22:18
Location: Ziepniekkalns
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Andis »

DeeCee wrote:nu tur ir kombinaacija, slodze, nav naudas, riigaa arii maz vietas, visur komunikaacijas, protams veel cilveeciskais faktors, varbuut ne visi noteikumi ir atbilstoshi un pareizi sakaartoti

Uzsvaru jāliek uz NAV NAUDAS, NAV NEKĀ!

Kamēr nesapartīsiet to, tikmēr varēs diskutēt līdz riebumam par šo tēmu.
GP-1714
User avatar
baggy
Posts: 1293
Joined: 20 Apr 2009, 20:55
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by baggy »

Andis wrote:
DeeCee wrote:nu tur ir kombinaacija, slodze, nav naudas, riigaa arii maz vietas, visur komunikaacijas, protams veel cilveeciskais faktors, varbuut ne visi noteikumi ir atbilstoshi un pareizi sakaartoti

Uzsvaru jāliek uz NAV NAUDAS, NAV NEKĀ!

Kamēr nesapartīsiet to, tikmēr varēs diskutēt līdz riebumam par šo tēmu.
es gan domāju ka tas vel strīdīgs jautājums. ja reiz taisa tad būtu uztaisijuši tādu kas turās. Nevajag taisīt tādu kas neturās. tad noņem akcīzi un brausim kā mācēsim.
User avatar
wildwing
Posts: 272
Joined: 04 Jun 2007, 01:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by wildwing »

kadam ir bildes no sastregumiem?
b
User avatar
vēja suns
Posts: 1070
Joined: 30 Oct 2007, 19:41
Location: Leograde
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by vēja suns »

Andis wrote: Uzsvaru jāliek uz NAV NAUDAS, NAV NEKĀ!

Kamēr nesapartīsiet to, tikmēr varēs diskutēt līdz riebumam par šo tēmu.
Nevis nav naudas, bet ceļiem paredzētā nauda aizripo citur ;)
Image Image
Mašīnai nav problēmu- tai ir raksturs
ID 8 kādreiz bija
User avatar
ImI
Posts: 490
Joined: 23 Oct 2008, 19:23
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by ImI »

vēja suns wrote:
Andis wrote: Uzsvaru jāliek uz NAV NAUDAS, NAV NEKĀ!

Kamēr nesapartīsiet to, tikmēr varēs diskutēt līdz riebumam par šo tēmu.
Nevis nav naudas, bet ceļiem paredzētā nauda aizripo citur ;)
kas rezultaataa noziimee to, ka naudas nav .. !!

btw uz terinju ielas MASSIVE bedre pirms tas vietas, kur pabrauc zem tilta ..

jurmalas shoserai ir viena josla .. :)
User avatar
D'Karlo
Posts: 303
Joined: 10 Nov 2009, 16:16
Location: Latvija
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by D'Karlo »

:!: Plānojat savu braucienu laicīgi, ja dodaties pa brīvībeni :!:

Pirms stundas sastrēgums no subaru centra teikā, līdz gaisa tilta otrai pusei!

:shock: Jāstāv vairāk kā stunda!
User avatar
karlisbe
Posts: 6405
Joined: 13 Aug 2005, 18:19
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by karlisbe »

D'Karlo wrote::!: Plānojat savu braucienu laicīgi, ja dodaties pa brīvībeni :!:

Pirms stundas sastrēgums no subaru centra teikā, līdz gaisa tilta otrai pusei!

:shock: Jāstāv vairāk kā stunda!
pilnīgi normāli, jo brasas tilts ir ciet! arī sarkandaugavā esot pesec
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.
Image
Rihy
Posts: 10413
Joined: 03 Jan 2005, 18:26
Location: Mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Rihy »

Tieši šodien vajag uz Čiekurkalna 1. līniju tikt... bet nu laikam atliksim uz rītdienu, negribās stundām ilgi korķos tupēt :(
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Briedis »

Rihy wrote:Tieši šodien vajag uz Čiekurkalna 1. līniju tikt... bet nu laikam atliksim uz rītdienu, negribās stundām ilgi korķos tupēt :(
Pat nemēģinu uz šejieni tikt, suņi pat ar kājām nelaiž pāri brasas tiltam, nācās pa apakšu līst.
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Android »

232 wrote:Klau, Android, a kapēc kanalizācijas vaki visi kā viens ir "iesēdušies" ceļa segumā, un jabrauc kā pa kartupeļu lauku? ;)
Ir kāda nojausma?
Pašam ar šādām problēmām saskarsme nav bijusi, jo uz valsts ceļiem tādi praktiski nav.
Tīri teorētiski paanalizējot situāciju, varam secināt sekojošo par tiem vākiem:
1. liela daļa vāku ir t/s peldošie vāki tb pēc pašas akas izbūves pirms ielas seguma izbūves akas vākus uzstāda vajadzīgajā augstumā. Problēmas varētu būt sekojošas:
a) vecās akas daudzviet ir nevis no betona, bet no ķieģeļiem, kas laika gaitā sāk sabrukt, līdz ar to vāki iesēžas iekšā.
b) daudzviet, būvējot arī jaunas akas, tieši tās starplikas akas vāka augstuma regulēšanai ir vai nu nepareizās, vai arī nav kvalitatīvi iestrādātas, un laika gaitā vai nu salūzt, vai arī deformējas.
c) principā tie peldošie aku vāki ir regulējami, taču tā regulēšana reāli izpaužas kā esošo vāku demontāžu (demontējot arī seguma "gredzenu" ap vāku), jaunu starpliku ielikšanu un vāka novietošanu uz jaunām starplikām, pēc tam atjaunojot asfalta segumu ap vāku.
2. Daudzviet, it īpaši vietās, kur ir lielāki kanalizācijas kolektori, akas tika veidotas kā monolītas betona kastes ar 4 un vairāk vākiem. Monolītās kastes zem slodzes strādā daudz savādāk nekā ielas segas konstrukcija, kas pati par sevi ir elastīga, un arī sēšanās procesi notiek atšķirīgi, tādēļ bieži vien tā visa kaste ir vai nu izspiedusies uz āru, vai arī iesēdusies, veidojot ieplaku.
Viena lieta, ko es tā arī neesmu izpratis, kāpēc uz ielām, kur ir zaļā zona, tās kanalizācijas visas tāpat ir laistas zem ceļa, nevis zem zaļās zonas... bet nu tas laikam ir jautājums pilsētplānotājiem.
Good morning? No such thing!
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17286
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Juzix »

Android wrote: Viena lieta, ko es tā arī neesmu izpratis, kāpēc uz ielām, kur ir zaļā zona, tās kanalizācijas visas tāpat ir laistas zem ceļa, nevis zem zaļās zonas... bet nu tas laikam ir jautājums pilsētplānotājiem.
Ir k-kādi normatīvie akti/MK noteikumi, kuros ir noteikts, ka caurules (ūdens/kanalizācija) ir jānovieto zem braucamās daļas, bet kabeļi (elektro/sakaru) zem ietvēm.
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Android »

Juzix wrote:
Android wrote: Viena lieta, ko es tā arī neesmu izpratis, kāpēc uz ielām, kur ir zaļā zona, tās kanalizācijas visas tāpat ir laistas zem ceļa, nevis zem zaļās zonas... bet nu tas laikam ir jautājums pilsētplānotājiem.
Ir k-kādi normatīvie akti/MK noteikumi, kuros ir noteikts, ka caurules (ūdens/kanalizācija) ir jānovieto zem braucamās daļas, bet kabeļi (elektro/sakaru) zem ietvēm.
Nu moš arī, neesmu iedziļinājies.
Pēdējā laikā bieži saskaros ar to, ka MK noteikumi ir vietām visnotaļ :doh:
Good morning? No such thing!
User avatar
psyhotype
Posts: 326
Joined: 26 Apr 2005, 20:51
Location: Mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by psyhotype »

Mārupe -> Jūrmala -> Brocēni -> Jūrmala -> Mārupe - biju patīkami pārsteigts par Liepājas šoseju...milzu bedres nekur nebija, vienīgi uz tilta pār lielupi, virzienā uz rīgu ir viena jau kādu laiku. Atpakaļceļā izbraucu pa P101 uz Ventspils šoseju un sapratu, ka nevajadzēja tā darīt :D P101 vel tā, baigās bedres nebija vienīgi šausmīgi nelīdzens vietām, bet Ventspils šoseja ir :zombie:
coming soon...
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Android »

psyhotype wrote:Mārupe -> Jūrmala -> Brocēni -> Jūrmala -> Mārupe - biju patīkami pārsteigts par Liepājas šoseju...milzu bedres nekur nebija, vienīgi uz tilta pār lielupi, virzienā uz rīgu ir viena jau kādu laiku. Atpakaļceļā izbraucu pa P101 uz Ventspils šoseju un sapratu, ka nevajadzēja tā darīt :D P101 vel tā, baigās bedres nebija vienīgi šausmīgi nelīdzens vietām, bet Ventspils šoseja ir :zombie:
Ventspils šosejā visas bedres ir koncentrējušās posmā no Lielupes tilta līdz Kalnciema pagriezienam?
Good morning? No such thing!
Post Reply