No sākuma viņu iegādājām vienam draugam no sierraclub priekš turbo projekta, kas tā arī netika realizēts. Beigās viņu atpirkam ar svaigu TA par 250ls.
Auto iepriekš bija opim, kurš ir tiešām labi par viņu rūpējies un ziemās nebija braucis. Auto nav pat stok sierras rūsas. Bet ir rūsa neierastās vietā- uz priekšējā vadītāja spārna, tas būs jāmaina, ka ari jakraso sparni, kapots, durviss, jo opim bija paticis uzdarboties ar balnoninu

Par auto:
Ford Sierra 2.0 IS
1985. gads
Sudraba
3 durvju hečš
Principā IS skaitās kā xr4i (mk1) aizvietotājs, jo 2,8 apetīte ir laba. No Sporta ISā ir maz. No parastas mk1 sierras artšķiras ar:
Ir L jetronic inzektors virsū (115hp)
Sportiskāka stila salons
Pussporta beņķi
Sporta 3 staru stūre
Tahometrs (kas mk1 ir liela ekstra)
Ārpusē ir 2 toņu krāsojums (apakša melna), kas šim jau ir pārkrāsota
Krāsotie spoguļi
Bronzas tonējuma logi
Sarkanas līnijas virs moldingiem
Citāda stila (Ghia) moldingi
Ghia bamperi ar miglieniekiem priekšā
XR 4x4 spoileris
14'' Peperpot diski (kas šim arī vairs nav)
Piekarē vispār ir fail- no Spoooorta ir tikai zīmuļa resnuma stabilizātors aizmugurē
Un tātad bildes:




Un protams, man nav miera- ir iepirkts jau pasen LSD bloķis ar reto 3,92/1 attiecību no 4x4 DOHC sierras

No Rihy nopirku šos 16'' RS diskus, kas kādriez bijuši uz rallija Escort Cosworth (tāpēc arī tāds krāsojums)




Aizvakar tika beidzot uzlikti jauni visi amortini un pie reizs nosedinata. Ka ari ieliktas melnasmiglas, ka man ne parak patik.



Reku vecie, ka izradas aizmugure vel bija labi



Auto ir palicis daudz stabilaks, beidzot pat var dabut skersam, par tadu naudu noteikti ir taa verts.