Nav probleemu, pat nokraasoshu kaadaa kraasaa veelies, ja mainiisi pret eMkufleix wrote:


23 May 2010 14:31:11 Mizx rakstīja:
AMG Widebody visiem modeļiem arkas ir metinātas pa virsu vecajām, diezgan pamatīga noņemšanās. Savulaik sekoju līdzi viena C126 pārbūvei, kur īpašnieks tam visam gāja cauri. Visi gadījumi ir roku darbs, pat pieeja atšķirīga, jo sānu līnijas visiem AMG nebija vienādas! Neskatoties uz to, ka oriģinālas pārbūves. Bodykitam būtu jābūt atšķirīgam, arī atšķirīgam no parastā AMG, jo platajām arkām vajadzīgas citas formas. Arī esot taisīti pēc pasūtījuma konkrētam auto, sērijveida nederot, tas tieši par W124...
Numurs priekšā dzeltens un stūre nepareizaja pusē, te daudzus interesantus aparatus redz, netalu no darba centra vienmer lancia delta integrale stav - praktiski vienmēr iegaugot bikses slapjasMartinsG wrote:Varbuut pamaniiji auto reg. numuru?
Ja tur kautko buutu jaamet iekshaa, tad tikai 4.2 V8Toms_Vecais wrote:Jāmet iekšā 3.0 24V!
Shii melnaa kupeja ir cilveekam, no kura nopirku savu Widebody
Manai braucoshajai 88' kupejai ir automaatiskaa klima, el. benkji, kruiizs, utt..Toms_Vecais wrote:Citiem atkal tā kārba liekas tāda, it kā būtu ņemta no ZIL'a.
Bet, par aprīkojumu runājot, cepuri nost. Priekš '92. gada mašīnas - el. sēdekļi, sēdekļu apsilde utt.
Redzot šo mersi, vēl jo vairāk radās vēlme savējo ar laiku pārkrāsot melnu!![]()
Vienu vārdu sakot, novēlu veiksmi, līdzekļus, laiku, lai savējo savestu tādā pašā un pat vēl labākā kārtībā, kā konkrēto melno kupeju!
Domāju, kamēr šis vēl nebrauks pats ( ar to domāju TA utt ) pa ielu , īpaši liela jēga tirgot esošo navArchuks wrote:kā veicas ar tirgošanu? kkā ss'ā neesmu manījis
Veel nav ss.lv, jo nav cmuko biuzhuArchuks wrote:kā veicas ar tirgošanu? kkā ss'ā neesmu manījis