
Viss sākās ar to, ka ieķēru vizuāli sterilu Volvo 850, kas bija liela kļūda. Pēkšņi piedāvāja uz maiņu padzīvojušu Golpiņu un zināju, ka ar Volvo tik un tā nekas labs nebūs. Kādā vēlā decembra vakarā tika sarunāta tikšanās un notika darījums

Golps no sākuma tika paņemts ar domu uzreiz pārdot tālāk, bet iepatikās, kā viņš iet un degvielas patēriņš, izdomāju, ka nav ko un pašam vien ar viņu būs jāgāž

Tātad par pašu Golpu... 93. gada beigas, 2.0l 16v ABF, visi 4 elektriskie logi, strādājoša kondiška, recaro salons, KW koiloveri, Powerflex bukses, varbūt vēl kkas

Kas pa šo laiku izdarīts - protams apkope (jauni filtri, sveces, ruļļi un siksnas [izņemot ģeneratora un kondiškas sūkņa] , motul eļļa utt) , savests motortelpā vizuālais - sakārtoti vadi un nomainītas visas blīves, jo iepriekšējais saimnieks draudzējies ar hermētiķi

Tuvākie plāni:
- haubenbra iegāde,
- haubes, abu priekšējo spārnu un abu bamperu pārkrāsošana,
- ādas salona iegāde (ceru pēc iespējas ātrāk atrast),
- griestu pārlīmēšana (nesanāk atrast nekur piemērotu melnu audumu),
- Grabažnieka vāka nomaiņa (Golpu slimība),
- Powerlex bukses uzstādīt arī aizmugurējam tiltam,
- utt



labais spārns ir apskādēts un tiek meklēts jauns, bet tikmēr - flovmāstera spēks


Borbet R16 vasarai (ir arī vāciņi), tikai jāsaved kārtībā - no pulētās maliņas notīrīt pusatlobījušos laku un nopulēt pa jaunu

Karogs uz haubes vairs nav. Īsumā arī tākā būtu viss
