
Sliekšņi zem sēdekļiem jāmaina. stūres pastūzis, stūŗes reikai napiļņiki galos, pakaļā bremzēm principā viss mehānisms+ vara trubiņās tad kautkur itkā vēlviens mazs caurums, tad vēl visādi loriņi, un tikai tad ķeršos pie salona





Uzsvars bija vairāk uz dzinēju izvēli. 1,8 ir praktiski nejēdzīgs - iet ne labāk par 1,9tdi, ēd ne daudz mazāk par labu vr6 - resp. ne šis ne tas. Ja to 1,8 sapucē līdz ~130-140 zirgiem (principā nekas nereāls), tad tas ēdīs vairāk par vr6. Un to pašu standarta 1,9tdi var tīri labi samocīt uz 150-170 zirgiem, pat nejaucoties iekšā motorā.dzhonsons wrote:Nu nav tas b3 ne ar ko sliktāks par sūda mk3 golpu, nav. Ja nu vienīgi opis mēbeles vai lūžņus nav salonā vadājis.
Autor, kas ar tiem b4/5 beņķiem? Mainīt dēļ vizuālā vai kā? Augstuma (pareizāk būtu teikt sēžamvietas slīpuma) regulēšana jau vecāko gadu b3 bija.. Ja nu vienīgi kaut kādus elektriskos netaisies likt.
Smukus diskus, sapulēt un būs okVēl var ņemt vērā ieteikumu par ekstru salasīšanu - būs nodarbe un naudu kur likt
Bet nu tas 1.8 gan ņifiga neiet, uz gāzes vēljovairāk, tā ka moš tomēŗ nākotnē apdomājies par ko jaudīgāku. Mātei ir 88. gada (vecāks par mani) b3, 1.8 monošprice benzīns/gāze. Pāŗvietoties var, bet jādomā divreiz, DIVREIZ! pirms visādiem manevriem
Ja liec motoru no cita pasāta (tb šitādā pašā bundžā) tad csdd vispār neko - nekas nekur nav jāreģistrē. Jāreģistrē pārbūve 2 gadījumos:binladens wrote:Piekrītu pēdējās atbildes autoram , prakse ta ir ok, ruslans tiešām nekur citur nav (ir protams mazi mazi mazi aplīši zem arkām un viss, bet parejais ir ok. Man stūres stāvoklis bija ok braucot, B4 sēdekļi domāju dēļ tā, ka augstumu var regulē "sēdvietai". Par to motorīi runājot, nu tā ir kā ir, bet nu kā teikt pabrauks, tad domās meklēs cilvēkus ja vajadzēs motoru swapot (ja kāds te ir darījis daudz varētu pateikt "juridisko daļu" kas tur pēctam jāiet, lai aizbraucot uz TA, paceļot kapotu ieraugot DOHC motoruv ai ko citu nepasūta), bet par iešanu... 200 km tik esmu nobraucis un tā arī īsti nesapratu , te iet te neiet
![]()
citreiz uz apgonu ja pareizs štepselis verās tīri smuki, citreiz parādās "nothing happens" sindroms
, kā jau teica jāapdomā divvreiz jo ir 1/2 iespējām NEpabeigt manevru
, bet nu kas neriskē tas nedzer .... grāvi..
![]()
A ko ta gribējās no veca lēta auto? Šitiem ir normāli, ka pa tik cik nopērc, līdz labam stāvoklim vēl tik pat jāieliek. Gadās jau veiksmes, bet nu kā saka - izņēmumu apstiprina likumus.binladens wrote:šodien beidzot pacēla uz padjomņika paskatīties kas apakšā jādara saraksts diezgan iespaidīģs
Sliekšņi zem sēdekļiem jāmaina. stūres pastūzis, stūŗes reikai napiļņiki galos, pakaļā bremzēm principā viss mehānisms+ vara trubiņās tad kautkur itkā vēlviens mazs caurums, tad vēl visādi loriņi, un tikai tad ķeršos pie salona![]()
![]()
![]()
, parēķinājām uz 200 velk- metināšana sliekšņiem 50 ls
Hmm, manam sencim ir tāds kasaac tikai 96. gada un dīzelis - tiek griezts uz nebēdu (kā nekā sencim šitas pirmais dīzelis, pirms tam 40 gadu pieredze ar benzīnniekiem) - taisīts tiek reizi gadā uz tehnisko - i tad pa ~150-200Ls sataisa visu, ieskaitot apkopiharcho wrote:Man sencim shitaada pasteete, un vienu gan gribu teikt, ja gribi remontos paarmaksaat kaadas 5as veertiibas tad droshi uz priekshu
Mans faaters piekopj kaartiigu faatera braukshanas stilu, kursh nav griezt pillu pulksteni pie katra krustojuma, bet taaaapat luuzt vinsh..
Zonde(es) vinjam tur chakareejaas, hadene bira kopaa, bremzes utt utt..
Bet nu kameer es biju jaunaaks, man ar likaas, ka passat ir must have satuuneet
Labāk tiec līdz viņam ar tramvaju/trolejbusu/autobusu vai kaut vai ar riteni vai kājām. Ar fotoaparātu varētu sanākt lēni un neērtibinladens wrote:Bildes būs brīvdienās moš pirmdien kad tikšu līdz viņam ar fotoaparātu, atrodas otrā rīgas galā ;(