Ražotājs: Audi
Modelis: 80 Competition
Gads: 1994
Motors: 2.0 16v DOHC (KE-Motronic)
Jauda: 140 zs
Piedziņa: Pareizā (Quattro)
Krāsa: Melna metālika
Diski: R16



Jāsāk jau ar to, ka Lambim tas ir B3. Šis konkrētais, ja nejaucu ir ar s2 priekšuJuzix wrote:Ar ko viņš īsti atšķiras no citiem B4? Lambim tāds pats, vai tas kāds cits brīnums?
šobrīd nav lēcu lukturi, tagad ir original lukturi iekšā!Andis wrote:Spec edition lai varētu braukt Touring caro's, tikai tiem dzinējiem bija 200+ zs.
Cerams, ka lēcu lukturi arī ir vietā, tie jau vien maksā 4 daļu no auto vērtības.![]()
Sveikts ar labu auto.
_dainis_ wrote:šobrīd nav lēcu lukturi, tagad ir original lukturi iekšā!Andis wrote:Spec edition lai varētu braukt Touring caro's, tikai tiem dzinējiem bija 200+ zs.
Cerams, ka lēcu lukturi arī ir vietā, tie jau vien maksā 4 daļu no auto vērtības.![]()
Sveikts ar labu auto.
Tā arī ir ka uz attiecīgo masu ir par maz jaudas!Android wrote:Čomam šitāds (ja ne šitas pats) bija pirms dažiem gadiem - interesants aparāts, taču ar stock 2,0 16v motoru īpaši neiet.
Citam paziņam ir tāds pats, tikai tam implantēts salons no RS2 un 1,9tdi motor komplektā ar 6robu kārbu no A6 C4 2,5tdiQ + vēl sačipots, lielākas sprauslas, cita turba, rezultātā ~170hp.
Katrā ziņā šitas labs sākums interesantam projektam - ja neapniks un/vai neapsīks nauda/apņemšanās/pacietība.
Ceru ka galu galā būs smuks auto.
2.5 TDI cik zinu stiprinājās pie lanžeroniem, bet šitādiem 4cil uz pusrāmja, ja pareiz atceros, tapēc visi meklē 5cil Audi un tajos instalē 2.5 nevis šādos eksemplāros...Android wrote:Interesanti, cik sarežģīti šitādam ir implantēt 2,5tdi? Ir pāris zināmi cilvēki, kuri no tā 2,5tdi ir dabūjuši ~275hp un 660+ Nm
Teorētiski jau ja uztaisa pārbūves projektu, tad varētu nebūt problēmas - sākotnēji gan vajadzētu pakonsultēties ar CSDD. Pēc savas pieredzes saku - jamie nepārāk daudz saprot ko paši dara, tomēr noskaņoti ir visai sakarīgi - ja viņiem visu paskaidro, vēlams pamatojot ar MK noteikumu punktiem, tad viss puslīdz ok.Jur4x wrote:2.5 TDI cik zinu stiprinājās pie lanžeroniem, bet šitādiem 4cil uz pusrāmja, ja pareiz atceros, tapēc visi meklē 5cil Audi un tajos instalē 2.5 nevis šādos eksemplāros...Android wrote:Interesanti, cik sarežģīti šitādam ir implantēt 2,5tdi? Ir pāris zināmi cilvēki, kuri no tā 2,5tdi ir dabūjuši ~275hp un 660+ Nm
Ai, tu vienkārši esi vecsParaTr00per wrote:hvz...manupraat shii te "competition" lielaakaa veertiiba ir tieshi origjinaalajaa komplektaacijaa, origjinaalaa motoraa/transmisijaa/piekaree - taadaa, kaadu auzii ir palaidis. izmainot kautko tajaa visaa kompoziicijaa mees dabuujam vienkaarshu audi...
ja gribas akuraat uberaudi, tad njemam jebkuru ar normaalu bundzhu un tuucam tur iekshaa tdi, 2 turbiinas un kvazistacionaaro p!pelizatoru un nosaucam kaa gribam to visu.