Android wrote:Ņemot vērā to, ka pavasarī, uzsmukināšanas ietvaros tāpat plānoju pārkrāsot kapotu un bamperi, turklāt kapotam tāpat būs jāmetina ciet vw emblēmas vieta, izdomāju, ka gribās uztaisīt pie viena arī bad-look kapotu - līdzīgu kā šim te eksemplāram.
Spoiler
Show
Par to bad-look trekns -1, manuprāt izskatīsies reāli pēc laukiem. Nav mana darīšana, protams, bet nu smuki nosēdināt + diski + sapulēt un būs
Izskatās tāpat kā šim e39
Ar stūres pastūzi tomēr bija problēmas. Nedēļu pēc šķidruma pieliešanas atkal sāka gaudot sūknis. Šķidrums bija pazudis - pa nedēļu ~250ml. Papētot tuvāk konstatēts, ka reikai mēnešreizes. Ideja, ka varbūt tad vienu nedēļu mēnesī nevajag reiku aiztikt, uzdāvināt šokolādīti un puķes reikai - no meistaru puses neguva atbalstu, un reika tika noņemta un aizvesta pārlasīšanai - tika samainītas visas blīves un vēl tur kas.
Pie reizes tika konstatēts, ka sācis apčurāties (pagaidām gan mazliet) augstspiediena sūknis. Nolēmu negaidīt, kad sāks čurāt vairāk un no rītiem nebūs piedarbināms, nolēmu, ka pie reizes arī ar sūkni jātiek skaidrībā. Jauns sūknis maksā ap 200, bet šim ir pieejami arī blīvīšu remkomplekti. Diemžēl šodien laikam nebija īstā diena ņemties ar sūkni (laikam zvaigznes ne tā nostājušās) - meistaram nodrebēja roka un sūknim stūrītis esot nost... zīlējot kafijas biezumos noskaidroju, ka tomēr atliek tikai opcija "jauns sūknis"
Android wrote:Ar stūres pastūzi tomēr bija problēmas. Nedēļu pēc šķidruma pieliešanas atkal sāka gaudot sūknis. Šķidrums bija pazudis - pa nedēļu ~250ml. Papētot tuvāk konstatēts, ka reikai mēnešreizes. Ideja, ka varbūt tad vienu nedēļu mēnesī nevajag reiku aiztikt, uzdāvināt šokolādīti un puķes reikai - no meistaru puses neguva atbalstu, un reika tika noņemta un aizvesta pārlasīšanai - tika samainītas visas blīves un vēl tur kas.
Pie reizes tika konstatēts, ka sācis apčurāties (pagaidām gan mazliet) augstspiediena sūknis. Nolēmu negaidīt, kad sāks čurāt vairāk un no rītiem nebūs piedarbināms, nolēmu, ka pie reizes arī ar sūkni jātiek skaidrībā. Jauns sūknis maksā ap 200, bet šim ir pieejami arī blīvīšu remkomplekti. Diemžēl šodien laikam nebija īstā diena ņemties ar sūkni (laikam zvaigznes ne tā nostājušās) - meistaram nodrebēja roka un sūknim stūrītis esot nost... zīlējot kafijas biezumos noskaidroju, ka tomēr atliek tikai opcija "jauns sūknis"
jauns suuknis vismaz uz meistara triicosho roku reekjina?
Pērkot 10+ gadu vecu autiņu ar ~300k noskrējienu ar to rēķinājos, ka šo to nāksies sadarīt.
Cik saprotu, vācijā autiņš kādu brīdi stāvējis - zināmā mērā tas paātrina visu blīvju un gumiju sadalīšanos - būtu bijis regulāri lietos, tik ātri visādas šmuces negadītos.
Android wrote:Ar stūres pastūzi tomēr bija problēmas. Nedēļu pēc šķidruma pieliešanas atkal sāka gaudot sūknis. Šķidrums bija pazudis - pa nedēļu ~250ml. Papētot tuvāk konstatēts, ka reikai mēnešreizes. Ideja, ka varbūt tad vienu nedēļu mēnesī nevajag reiku aiztikt, uzdāvināt šokolādīti un puķes reikai - no meistaru puses neguva atbalstu, un reika tika noņemta un aizvesta pārlasīšanai - tika samainītas visas blīves un vēl tur kas.
Pie reizes tika konstatēts, ka sācis apčurāties (pagaidām gan mazliet) augstspiediena sūknis. Nolēmu negaidīt, kad sāks čurāt vairāk un no rītiem nebūs piedarbināms, nolēmu, ka pie reizes arī ar sūkni jātiek skaidrībā. Jauns sūknis maksā ap 200, bet šim ir pieejami arī blīvīšu remkomplekti. Diemžēl šodien laikam nebija īstā diena ņemties ar sūkni (laikam zvaigznes ne tā nostājušās) - meistaram nodrebēja roka un sūknim stūrītis esot nost... zīlējot kafijas biezumos noskaidroju, ka tomēr atliek tikai opcija "jauns sūknis"
Tandēmsūknis BAPā maksā ap 140Ls un pietam Bosch ražojuma.