Ch. wrote:reāli tracina, ka Latvijā visādi gudrinieki salasījušies ārzemju forumus cenšas atkārtot tur redzēto (kas principā nekas slikts nav), bet izdara tikai to ko var pa lēto - rūsa, izolene, visādi mēsli sakrāmēti uz jumta, bet aizmirst par galveno ap ko tā lieta vispār grozās un kas to atšķir no parastiem pāķu šrotiem - ļoooti zems klīrenss un plati, vairumā gadījumu dārgi, diski ar krietni šaurākām uzstrechotām tupelēm - izņēmuma gadījumos kkādi oldskūlīgi diski ar whitewall riepu. Nevis kā pie mums - vecs, sapuvis pasāts ar trīsriteni uz jumta, neglīti krāsotām riepām un stock hadeni. Nevajag bojāt stilu - pie etiķetes jāpieturas.

Č šajā gadījumā ir taisnība, taču, manuprāt, daļēji.
Vispār, Rat Style aparātam IR JĀIET!!! Jo pašā sākumā Rat Rod`i bija auto, kuriem viss ieguldīts tika tā dzinējā un par vizuālo to īpašniekiem bija vairāk, vai mazāk vienalga. Pašā saknē tomēr rat definīcija ir, kā agrāk Paratrūpers teica: "Looks like shit, goes like hell.", ar to ir domāts, ka ratrod`u īpašnieki tomēr nebija pārāk turīgi cilvēki, taču gribēja braukt un gribēja braukt ātri. Tā kā finanšu visam nepietika, viss tika ieguldīts auto veiktspējā, nevis izskatā.
(kur to lasīju, neatminos, bet tas ir kāda cita sadzejojums, ne mans.

) Es tomēr arī piekritīšu šim viedoklim - manuprāt, tam auto ir jābūt tādam, lai pie krustojuma varētu dažus labus atstāt ostīt kūpošo riepu dūmus.
Bet tad daži golf`isti tomēr izdomāja, ka tas ir stilīgi, braukt ar norūsējušu 1.4 un kedām pie spoguļa...