Zinu, ka šūšanas salonos, vienkāršākais veids, kā atjauno ādas apģērbam krāsu ir ar visparastāko zābaksmēru
Ch.: 328i e36
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17308
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ch: 328i e36
Pēc idejas vajadzētu darboties 
Zinu, ka šūšanas salonos, vienkāršākais veids, kā atjauno ādas apģērbam krāsu ir ar visparastāko zābaksmēru
Zinu, ka šūšanas salonos, vienkāršākais veids, kā atjauno ādas apģērbam krāsu ir ar visparastāko zābaksmēru
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Ch: 328i e36
Powerā jau rakstīju - man bija tāds gaišais salons ex kupejai, tiesa nezinu cik Tev viņš labi saglabājies, jo manējais bija diezgan nice. Iztiku ar šādu variantu - nopirku rimčikā tīrāmās putas, kurām galā birste, sākumā ar tām rigtīgi. Tad paņēmu ar papīra dvieļiem noslaucīju un ar ādas kondicionieri pa virsu.
Esmu mēģinājis arī repair kitu, tiesa uz melna. Strādāja labi - uz sāniem, kur āda bija padilusi smuki aiztaisīja ciet visu kā arī mazās plaisas aiztaisijās ciet. Lielās ar aiztaisījas ciet, bet nu anyway varēja redzēt. Tas gan tādēļ, ka tie sēdekļi bija diezgan palietoti.


Esmu mēģinājis arī repair kitu, tiesa uz melna. Strādāja labi - uz sāniem, kur āda bija padilusi smuki aiztaisīja ciet visu kā arī mazās plaisas aiztaisijās ciet. Lielās ar aiztaisījas ciet, bet nu anyway varēja redzēt. Tas gan tādēļ, ka tie sēdekļi bija diezgan palietoti.


Re: Ch: 328i e36
Pēc krunkām spriežot, mans salons ir apmēram tāds pats. Aizmugurējais pat gludāks. Principā viss tur ir ok, izņemot vadītāja krēslu, kuram maliņa ir diezgan ļoti padilusi..
Tikai Tavs ir kudi baltāks/tīrāks!
vo, par tām putām arī vēl kkas cits teica - būs jāizmēģina! paldies!
par zābaksmēru - čoms e30 kabrim melnas kožas beņķus notīrīja ar vici apavu krēmu un sanāca baigi ok! Un drēbes nesmērē nekādos apstākļos.
Arī tas būs viens no variantiem, ko pamēģināt, ja nekas prātīgāks neatradīsies.
vo, par tām putām arī vēl kkas cits teica - būs jāizmēģina! paldies!
par zābaksmēru - čoms e30 kabrim melnas kožas beņķus notīrīja ar vici apavu krēmu un sanāca baigi ok! Un drēbes nesmērē nekādos apstākļos.
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Ch: 328i e36
Pieņemu, ka līmēji, nevis liki jaunu lentu. Arī es tā darīju.
Viena lieta ko varu ieteikt - nevis līmēt pa virsu tam vecajam slānim, bet noraut to veco nost, palīmēt apakšā kādas pāris kārtas ar lentu un tad to veco strīpiņu uzlīmēt atpakaļ. Viņa būs augšā un nebūs viļņāina. + atkritīs vijebons, kas saistās ar nepietiekami mīkstas/pārak mīkstas lentas izvēli.
Viena lieta ko varu ieteikt - nevis līmēt pa virsu tam vecajam slānim, bet noraut to veco nost, palīmēt apakšā kādas pāris kārtas ar lentu un tad to veco strīpiņu uzlīmēt atpakaļ. Viņa būs augšā un nebūs viļņāina. + atkritīs vijebons, kas saistās ar nepietiekami mīkstas/pārak mīkstas lentas izvēli.
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Ch: 328i e36
Imho par daudz īsti nevarētu būt - drīzāk tas, ka nevienmērīgi. Pamēģini pieslēgt izjauktu kompi mašīnai un paspaidi to lentu - ja saspiežot stiprāk paliek labāk - ir par maz.Wcoast wrote:Es ar veco noravu nost. Meginaju ar 2am, tad bija sudigak. Uzliku 3 kartas un liekas ka ir par daudz jau.
Tikai negrābsties gar plati.
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Ch: 328i e36
Sitais variants pagaidam der, tapat man tur neko daudz neradaCh. wrote:Imho par daudz īsti nevarētu būt - drīzāk tas, ka nevienmērīgi. Pamēģini pieslēgt izjauktu kompi mašīnai un paspaidi to lentu - ja saspiežot stiprāk paliek labāk - ir par maz.Wcoast wrote:Es ar veco noravu nost. Meginaju ar 2am, tad bija sudigak. Uzliku 3 kartas un liekas ka ir par daudz jau.
Tikai negrābsties gar plati.
Sry par spam.
- takeshi
- Posts: 1193
- Joined: 22 Oct 2006, 22:42
- Location: riga,purvciems
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ch: 328i e36
mez man ar miksto lenti un lipinam jau gadu atpakal vis 4ikinieka radija!Wcoast wrote:Sitais variants pagaidam der, tapat man tur neko daudz neradaCh. wrote:Imho par daudz īsti nevarētu būt - drīzāk tas, ka nevienmērīgi. Pamēģini pieslēgt izjauktu kompi mašīnai un paspaidi to lentu - ja saspiežot stiprāk paliek labāk - ir par maz.Wcoast wrote:Es ar veco noravu nost. Meginaju ar 2am, tad bija sudigak. Uzliku 3 kartas un liekas ka ir par daudz jau.
Tikai negrābsties gar plati.
Sry par spam.

Re: Ch: 328i e36
Sodien velreiz pameginaju. Ar 4 kartam deg visi pikselji. Palika tads uzputies un nestellejas riktigi kopa vairs.Ch. wrote:Imho par daudz īsti nevarētu būt - drīzāk tas, ka nevienmērīgi. Pamēģini pieslēgt izjauktu kompi mašīnai un paspaidi to lentu - ja saspiežot stiprāk paliek labāk - ir par maz.Wcoast wrote:Es ar veco noravu nost. Meginaju ar 2am, tad bija sudigak. Uzliku 3 kartas un liekas ka ir par daudz jau.
Tikai negrābsties gar plati.
Re: Ch: 328i e36
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=457171Alien wrote:a kur kāds manuālis kā tos pixeļus remontē?
ir kāds manuālis???
Re: Ch: 328i e36
Tāk, šis tas ir pakustējies uz priekšu.
Ar auto kārtīgāk pabraucot, tika secināts, ka aizmugurē tomēr rati ķerās arkās. Biju jau sarunājis ADparts servisā valcēšanu, bet aizbraucot uz turieni izrādījās, ka valcējamais kkam aizdots un nav uz vietas.
Par cik vēlreiz vēlme speciāli kratīties uz Rīgu nebija nekāda, paņēmu un ar āmurīti, koka dēlīti un lauzni pats paņēmu un smuki izpiedu/izklapēju. Rezultāts sanāca daudz labāks kā pats biju gaidījis, jo viss ir smuks un līdzens.
Tad sāku jaukt mašīnu, lai vestu pie metinātāja. Jau iepriekš zināju, ka tas aizmugurējais stūris/spārns ir bijis bliezts un sataisīts, maigi sakot, caur dirsu.
Bildē tīri labi var redzēt, ka tas tā ir, jo otra puse ir smuka, praktiski bez kasjakiem. Diemžēl atjaucot bagažnieku un noņemot bamperi pavērās skumjš skats uz auto aizmugurējo kabatu. Bet tas viss tagad ir smuki sataisīts un no abām pusēm sazieķēts kkāds pagaidu smāķis. Pēctam pie krāsotāja viss tiks sakrāsots pa smuko. Vēl pie viena tika sataisīti kasjaki slieksnī, spārna apakšdaļā, spārnā un vēl šur tur.
Tagad jāturpina gaidīt rindā un kkad uz nākamās nedēļas beigām varēs dot krāsoties. Krāsoti tiks ~90% no auto.
Un kkad pa starpu laikam ar domkrata vietām arī kkas jāsadomā.




Ar auto kārtīgāk pabraucot, tika secināts, ka aizmugurē tomēr rati ķerās arkās. Biju jau sarunājis ADparts servisā valcēšanu, bet aizbraucot uz turieni izrādījās, ka valcējamais kkam aizdots un nav uz vietas.
Tad sāku jaukt mašīnu, lai vestu pie metinātāja. Jau iepriekš zināju, ka tas aizmugurējais stūris/spārns ir bijis bliezts un sataisīts, maigi sakot, caur dirsu.
Tagad jāturpina gaidīt rindā un kkad uz nākamās nedēļas beigām varēs dot krāsoties. Krāsoti tiks ~90% no auto.




Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Ch: 328i e36
Auto nodots Focus'a gādīgajās rokās!
Nemaz nešaubos, ka darba kvalitāte un rezultāts būs krietni labāks, kā pie iepriekš izvēlētā meistara.
Vienīgais kādu laiciņu būs jāpārtiek no sausiņiem.
Paldies, sicram, ka atgādināja par viņu!
Paldies, sicram, ka atgādināja par viņu!
Last edited by Ch. on 05 Jul 2011, 21:11, edited 1 time in total.
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Ch: 328i e36
Nekrāsos tikai jumtu un grabažnieka augšpusi + motortelpu un grabažnieku utt.nafnafs wrote:Nesaprotu, kāda jēga ir krāsot 90% nevis visu auto, ja vien tie 10% nebija domāti piem. motortelpa/bagāžnieka iekšpuse.
Sodit slidgultnus uz spiediena




