kopš iegādes brīža baigajos remontos ieslīcis neesmu. pēc pāris nedēļām dabūju nomainīt pakaļējās riepas
laicīgi izdomāju, ka jāiziet apskate.termiņš bij 18 augusts,bet par cik plānojas pabraukāt patālākus gabalus atvaļinājuma laikā un apskates termiņš iekrīt tieši tad, aizbraucu ātrāk.
tiek izņemts xenons un braukts uz TA. protams ka ar 1x iziet nesanāca.
priekšā bija uzradusies nepatīkama graboņa un tādēļ vien jau likās ka atradīs par ko piesieties. pie atgāzēm vainīgs katalizators

tā tur vienkārši nav, bet džeks no kura pirku bija aizmirsis piebilst, ka uz katru TA skalo izpūtēju un iet normas robežās.
tad nu izdomāja par lukturi piesieties, bet tas tāds sīkums. ā un ieraudzīja, ka riepai mazliet gumija uz sānu kantes saplaisājusi . un standarta 1 par sarūsējušiem bremžu cauruļvadiem
tika pārpresēts tas šarnīrs, ropažu ielā un izskalots izpūtējs. otrajā piegājienā
šoreiz bija vīrs gados. pacēlis auto augšā un apskatījis, ka tur ir kaut kas darīts, vairs neko nepārbaudot nolaida lejā. un tad izdomāja, ka jāieliek 2 par nepareizi noregulētu kreiso lukturi

sākas diskusija-kā tas var būt, ka kolēģis pamatpārbaudē ieliek 1 a tu atkartotajā gribi ielikt 2 ???? pēc vārdu pārmaiņas tomēr tiek atstāts 1
+ pie visa tika uztaisīta savirze,jau pēc TA. jo pēc tā šarnīra renovācijas stūre škība bija palikusies. tur arī tika piefiksēts, ka stūres reikai ir lufte. braukt vēl varot, bet jāremontē vien būšot.
īsumā viss
