
Padalīšos ar pieredzē ar savu auto- Ford Mondeo V6, 98. gads
Tika iegādāts 2010. gada augustā,kad meklēju mašīnu, tad galvenās prasības bija- universālis, liels un ērts

Budžets ko biju gatavs atvēlēt auto iegādei +/- 1000ls. Konkrētais eksemplārs tika nopirkts par 700 latiem (apmēram)
Uz iegādes brīdi izskatijās šādi

Sākumā neplānoju ar auto nedarīt neko, vienkārši braukt, bet...
Besī, tas, ka purns bija nenormāli gaisā, kā traktoram un tas ka panelī dega normāla "eglīte", jo aizmugurē bija ielikti "lētie" gultņi un nestrādāja pretizslīdēšana un ABS + citi mazi defektiņi. Kopumā auto stāvoklis bija ciešams.


Te kopā ar iepriekšējo Mondeo, esmu fordists ar pieredzi, jau 5 gadi. Zaļais bija nostāvējis vairāk gadu pie mājas un pēc pāris nedēļām tika nodots lūžņos, kaut KYB amīšus un citus sīkumus vajadzēja savākt, biju par slinku. Principā tai mašīnai viss bija labi, izņemot pašu bundžu, kura bija pilnībā sapuvusi



Pirmais ko izdariju- samainiju priekšējos bremžu diskus

tad prasto kasetnieku pret disku maģi ar 6 diskiem

pirms ziemas samainiju priekšā piekarei dažus sīkumiņus

vecā, zaļā liktenis

Ziemā tika iepirkti oriģinālie Borbet ST24 turbine diski ar riepām par saldu ciparu

Vāģis ir īsts darba zirgs, tiek izmantots ikdienā un nebīstas cementa maisus, suņus n shit


pavasarī uz diskiem- TRAKTORS


Pielaikojot jaunos diskus notika maza šaizīte, biju kaut kur pazaudējis četrus lieto disku uzgriežņus un domāju ka līdz nākamajai dienai iztikšu ar parastajiem. Pievelku skrūves, jūtu, ka kaut kas nav labi, bet maziņš riņķītis tāpat jāizmet, izbraucot no pagalma uzreiz sajutu, ka velk pa labi un pēc sekundes sāk mest. Apstājos malā, skatos, ka disks maucas nost no skrūvēm, jo caurumi pārāk lieli, bet uzgriežņi maziņi. Ļoti lēēēni apgriežos, velkos atpakaļ un bliukš- ritenis nomaucas pavisam


Labi, ka nekas netika sabojāts, aizgāju pakaļ damkrotam un nomainiju uz rezerves riteni, bet šie uzgriežņi ir reāli maucīgākā lieta ko Fords ir spējis uztaisīt



Mans personīgais viedoklis bija, ka fleksis darbināts netiks

Uzreiz pēc ziemas priekšā piekarē tika ielikti kādi 100-150ls (sevisa apmeklējums)
Gribēju kaut ko pašrocīgi samainīt, bet kā vienmēr kaut kas izdevās, kaut kas nē. Nolauzu labajā pusē skrūvi stupicai un bija jābrauc atkal uz servisu lai skrūvi izurbtu.
Bija sākuši čīkstēt amortizatora atbalsti...

un labi, ka sāku ar kreso pusi...
jo tur bija salūzusi atspere, dīvaini, ka negribēja un nekādi citādi nedeva ziņu, ka ir salūzusi

Pirmā doma bija- bļē, atkal izdevumi

Otrā doma- fleksis

Nofleksēts viens vijums un nošauti divi zaķi ar vienu šāvienu.

Pirmais iespaids, izskatās briesmīgi, bet pagalms ir nelīdzens tapēc purns tik zemu izskatās. Dzīvē ļoti normāli +/- kā normāla mašīna


Vel tika sadzīti rokā man vajadzīgie gultņi, kurus apē pasūtiju un gaidiju mēnesi. Man sanāk par pašizmaksu detaļas pirkt un bez jebkāda uzcenojuma 80ls par vienu


Pie reizes aizmugurē samainiju bremžu diskus un uzlikas

Nedaudz pabraukāju bez bufera, jo jau nopirku ar sadauzītu. Man šķūnītī kāreizi viens mētājās, to nokrāsoju un vel 70ls skurstenī


Vel tikko samainiju amortizatorus, ieliku Boges un lemforder stabilizatora atsaites, kā arī šodien izieta tehniskā pa nullēm.
Noteikti kādu sīkumu esmu aizmirsis, jo esmu iegājis detaļu mainīšanas azartā un atpakaļceļa vairāk nav

Rezumē:
Fords ir dārgs prieks, tādēļ tie visi pārsvarā ir nopisteņi.
Vel dažas random bildes:
Tieku vaļā no zaļā Mondeo diskiem



Tā izskatās uz doto brīdi

Ir jāizdara daudz, dažādu sīkumu. Joprojām domāju vai vajag likvidēt akvāriju un notonēt logus, un joprojām no zaļā stāv visa mūzika.
Nezinu likt vai nelikt?
Iesākumā un īsumā tas pagaidām būtu viss
