Kaross wrote:kas tas par fufeli?Tukšgaitas regulatoram nekāda sakara nav ar benzīna patēriņu. Ja stāvi un kurbulē auto pusdienu pie mājas, tad var skatīties uz kaut kādu patēriņu.

Moderator: gacciZm
Kaross wrote:kas tas par fufeli?Tukšgaitas regulatoram nekāda sakara nav ar benzīna patēriņu. Ja stāvi un kurbulē auto pusdienu pie mājas, tad var skatīties uz kaut kādu patēriņu.
Tukšgaitas vārsts smuki tīrās ar karburatora tīrītāju, savukārt sev zondi tīriju nokarsējot un strauji atdzesējot. Draza iznāca pamatīga, tiesa zonde nebija pie vainasNixon wrote:Šķiet, ka lambdai ir beigas, jo silts šad tad ierīstas... Patēriņš arī nav no patīkamākajiem - 10l/100km, degvielas dačiks acu priekšā krītas.
Varētu jau nomainīt to lambdu, bet, ka nav pa velti, jo nav tas lētākais prieks.Sakarīga diagnostika arī tuvumā nekur nav.
Kas ir mafs? Kur atrodas?
vēja suns wrote: Kas tas par releju, jeb vai šis var būt virzienrādītāju relejs?
http://www.semicom.lv/Elektroniskas_kom ... _1939.html
Tai taču vajadzētu būt releja vainai, ja vienu brīdi ieslēdzot pagriezienu viņš nemirgoja, bet dega, tad brīžiem darbojās, brīžiem nē, un tad pazuda pavisam. Aizslēdzot/ atslēdzot mašīnu visas gaismas nomirgo.
Turbīna, ne? Vismaz man volviķim 2.5tdi pie tādiem pašiem simptomiem turba bija noklemmējusiJūda wrote:Man čoma problēma uzradās, viņam ir opel (tā vel nav problēma) astra 2litru turbo dīzelītis. Pēdējā laikā iet 2x sliktāk, kā agrāk + zili dūmi pa izpūtēju, kad kārtīgi pagāzēja šodien, tad kārtīgi izšāva melnus dūmus sniegā palika 1km2 pleķis. Kas varētu būt pie vainas, kur meklēt problēmu?
pff.Nixon wrote:Bākā ir kādi 10+ litri... To jau redzēju, kad izņēmu sūkni ārā. Šprici noņēmu, pieslēdzu sūkni un līdz sprauslām degviela pienāk.
Var jau būt, ka kompim mitrums ticis klāt, kaut gan tur viss izskatījās sauss... Jānoņem nost, jāizžāvē un tad jāprovē, ja viņš nav nosvilis.