Foxijs wrote:un kā ir atšķirība no boras jūtama ļoti? jo bora arī tomēr samērā ok auto sveikts, gaidam ugreidus :drifts_m60:
Komforta ziņā atšķirība krietni manāma. Neskatoties, ka gana daudz dažādu patīkamu elektro sīkumu, tad salons ir krietni pārdomātāks un ergonomiski ērtāks. Pietiekami daudz dažādu lādīšu un atvilknīšu. Piekare, salīdzinoši ar MK4, tikpat stingra, bet krietni komfortablāka.
Vakar golps tika pie vasaras ripuļiem.
Attachments
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2 "Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
ja jaunieši tagad priecājas par 20+ gadus vecām mašīnām (e30, golf mk1, sieri un esīši) - vai mūsu bērniem pēc divdesmit gadiem būs jāpārvietojas ar šitādām šausmām?
es ceru, ka nē. :boooring:
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
Vagons+gāze=gribējās, kā labāk, sanāca, kā vienmēr
Vai nu vadā zapasku bagāžniekā, vai pa pus bagāžnieku balonu. Respektīvi viss kas vagonā būtu "+" pārvēršās treknā "-".
Sedanā pofig, grabažnieks ir tik liels cik ir un tāpat neko lielāku par pāris ceļojuma somām ielikt nevar, tā, kā tur esošā balona klātbūtne neko diži neiespaido..
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2 "Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Absolūti negribu nevienu mudināt šeit izvērsties par sagāzēšanas labvēlību bla bla bla un citām izrietošajām sekām, pieminot autogāzi...
Tad nu mans viedoklis, ko tik ļoti nevaru paturēt pie sevis:
Atkarībā no tā, cik daudz vieta ir kādam konkrētam automobilim aizmugurē aiz tilta un kāda ir bijusi oriģin. bākas forma, teorētiski pastāv iespēja novietot gāzes balonu zem automašīnas. Tas viss ir ļoti atkarīgs no kreativitātes un līdzekļiem (jo kādam tak tas darbs būs jāuztic, ja negribas tērēt savu laiku), bet nav neiespējami. Ir džipisti, kas nakrenizē oriģinālo bāku, noliek toroidālo balonu zem bagažnieka grīdas un brīvajā stūrī no alumīnija uzmetina ~10l benzīna kanniņu. Tas viss esot legāli reģistrējams pie pārsesrtificēšanas uz benzīns-gāze. (Arī lietotātajam Mikuzz par šādu jautājumu apvaicājos un man apstiprināja, ka tas ir iespējams, tikai nianses vienīgi vajadzētu vēl precīzēt par konkrētu gadījumu.)
Protams, tas ir dārgāk, kā vnk. uzgāzēties ar standarta komplektiem, bet ir iespējams saglabāt auto ietilpību un rezerves riteni. Tas ir kompromiss.
Kaut ko šādu zinu rakstīt, jo pats interesējos savam ķieģelim atbrīvot bagāžas nodalījumu no tā ērmīgā balona, bet esmu atdūries pret finansējuma trūkumu tādām perversijām..
Mjā... man atkal jau atraugas nāk no 1,9tdi - pārāk liels sekss ar boru.
Saprotu, ka nav tas veiksmīgākais eksemplārs un citi brauc bēdu nezinādami, bet anyway - ja bora vidēji pilsētā ēda 7.5, tad gāzes izteiksmē tie ir ~16-17L - līdz ar to 4,2 quattro is the answer
Anyway prieks par juziku, maladec. Kādreiz dabūsi pavizināt
Juzix wrote:Vagons+gāze=gribējās, kā labāk, sanāca, kā vienmēr
Vai nu vadā zapasku bagāžniekā, vai pa pus bagāžnieku balonu. Respektīvi viss kas vagonā būtu "+" pārvēršās treknā "-".
Sedanā pofig, grabažnieks ir tik liels cik ir un tāpat neko lielāku par pāris ceļojuma somām ielikt nevar, tā, kā tur esošā balona klātbūtne neko diži neiespaido..
nah tev to zapasku vajag vispār? daudzām mašīnām tādu vispār nav. es savu esmu lietojis 1reiz pa 4.5 gadiem
Piekrītu Focusam. Domāju ka šādam iemeslam nevajadzētu būt šķērslim auto sagāzēšanai. Var taču dažādus līdzekļus nopirkt, ar ko piepumpēt arī cauru riepu.
R_89 wrote:Piekrītu Focusam. Domāju ka šādam iemeslam nevajadzētu būt šķērslim auto sagāzēšanai. Var taču dažādus līdzekļus nopirkt, ar ko piepumpēt arī cauru riepu.
Vai arī maģiskais zvans draugam.
ne kurš katrs draugs var iebraukt man pakaļ Kurzemes mežos
cik zinu tad visi tik sēdina
Atkarigs ari kads universaals un kada zapaska. Es varu savaa bagazhniekaa horizontali aielikt 4gab r19 vienu otram blakus briivi... E46 touringaa tik 2 ar grutibam var iebaazt. Un ciisinjsh nemaz to vietu ta neaiznjem.
Par zapaskām runājot, vislabākā zapaska ir baloniņš, kura saturu iepuūt riepā, tad piepumpē un brauc, 50 km turot, ja vien tur nav nelabojams caurums..