Sen nekas nav bijis!
Nesen, kādu laiku atpakaļ sazvanījos ar Edgaru no hobijauto.lv, sarunājām satikties un apskatīt MAMUTU, kad apskatījām kopīgi visu, tika nolemts un konstatēts, ka ir ļoti labs stāvoklis un, ka darbu nemaz nav tik daudz. Nolēmu krāsot un metināt, kā arī strūklot un izbuktēt dažas buktes pie viņa. Šobrīd strādāju pie jauno durvju līmeņošanas, lai pirms krāsošanas viss būtu kā vajag, un lai pēc tam nav jāregulē enģes, un neatsistu krāsu! Aizmugures daļa bagāžas nodalījumā no iekšpuses, kā arī no ārpuses strūklosies, tamdēļ esmu mazliet atbrīvojis kabatas bagāžniekā. Durvis ir it kā izlīmeņotas šofera pusē, bet mūlsina pie priekšējās stoikas blīvējošā gumija, kas vienuviet smuki paslēpjas, bet tuvāk spārnam mazliet lien ārā! Problēma nav liela, jāapskata vai nu drauga S600 vai māsas S600, kā viņam tā gumija stāv! Kā topošais Mercedes W140 fans, kas daudz zin par viņiem, bet vel tikai mācās, vienu dienu nez kamdēļ nolēmu pagrozīt vienu puļķīti bagāžniekā, un tā arī izdarīju, izrādījās tas puļķis saistīts ar lūku un ja precīzāk, tad ar tās ciklu pie aizvēršanas un atvēršanas, karoče vis bija galīga pakaļā, bet nu jau izbūros pašmācības ceļa visam cauri, un nu esmu gandarīts, ka tagad zinu kas un kā! Biju ielīdis arī lukturu slotiņu mehānismam vēderiņā, atverot vaļa izbira zobrati, slēdži utt. bet es visu saliku un viss strādā, jāpiemin, ka tur arī bija slēdži ar cikla funkcijām! Karoče iet jautri! Šobrīd krāju naudu lai pēc iespējas ātrāk mauktu uz Siguldu pie Edgara!
Lēnām čubinu, bet braukšu pavasarī noteikti, tas jau ir uzstādītais mērķis.
Foto bardaks!
