

Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
hvz.. izskatu visādus variantus.Rii wrote:Kāpēc tu apsver domu par dīzeli? IMHO kaut kāds 1.6 un gāze ir vienkāršākais, ātrākais un lētākais variantsNu vai arī 1.6d un liet iekšā atrabotku
Un tas arī būtu prātīgākaisCh. wrote:hvz.. izskatu visādus variantus.Rii wrote:Kāpēc tu apsver domu par dīzeli? IMHO kaut kāds 1.6 un gāze ir vienkāršākais, ātrākais un lētākais variantsNu vai arī 1.6d un liet iekšā atrabotku
protams, daudz vairāk sliecos uz lpg..
Ļoti labi sasmējos pirms gulēt iešanasagnismk wrote:Nu es jau liktu GTi motoru. Man vins ed pa soseju 6-6.5l.
Ja liec sakarigu motoru, tb 1.5 un uz augsu tad tev der visas 020 karbas. tas ir MK1, MK2, MK3 un vel dazas lamatas.![]()
Ja dizel grib, liec 1.9TD. 1.6TD vispar neiet.
bergs wrote:
juzix
1.9 tdi nemaksā tik lēti
1.6 tdi nemaz neeksistē
Trekns +1Juzix wrote:Un tas arī būtu prātīgākaisCh. wrote:(..) protams, daudz vairāk sliecos uz lpg..Turklāt uz šī paša motora. Dakausi un domāsi par ko jēdzīgāku, ko implantēt
(..)
Paldies par labu atbildi!salvis wrote:Trekns +1Juzix wrote:Un tas arī būtu prātīgākaisCh. wrote:(..) protams, daudz vairāk sliecos uz lpg..Turklāt uz šī paša motora. Dakausi un domāsi par ko jēdzīgāku, ko implantēt
(..)
Runājot par kārbu, savā laikā iegādājos pa Ls15, bet pieņemu, ka pārdevējs nezināja ko tirgo, jo pats arī 5. ātrumu atradu tikai tad, kad ieraudzīju tipu uz korpusa un sāku spraust visos robos, lai pārliecinātos.
BET 085 tipa kārbai augstākais pārnesums un galvenais pāris ir ar praktiski tādām pašām pārnesumu attiecībām kā 084 (4 ātrumu) kārbai. Cilvēku valodā, apgriezieni uz šosejas paliks tādi paši. Tava problēma slēpjas riteņu ārējā diametrā. Zinu cilvēku, kam līdzīgi rati bija uz MkII GTi. Īsi citējot, cēliens z..bis, bet ja kaut kur pa šoseju jābrauc labāk uzreiz nošauties.
Tavā gadījumā:
195/50R15 vai 175/70R13(atkarībā kāds stils tiek ieturēts, jo ārējie diametri praktiski neatšķiras)
+
LPG uz esošā motora
=
max rezultāts ar min čakaru.
Ā vēl var skatīties uz 175/65R14. Nav milzīgi baloni, bet ārējais diametrs ir lielāks nekā augstāk minētajiem (ir šads komplekts, tāpēc zinu), kādus 100rpm varbūt sanāk nomest. Turklāt ar izskatīgiem diskiem, piem., Pirelli P-slot arī izskatīsies o.k.
Diemžēl stils un ekonomija šajā gadījumā nav pilnībā savienojami.
Būtu lieka 085 kārba labprāt pārdotu, bet ņemt nost no auto, kas pēc pāris nedēļām tiks tirgots nebūtu prātīgi. Intereses pēc apskaties kārbas kodu. Iespējams, ka Tev stāv "īsā" kārba, tad gan jebkura 084 no MkII vai III golfa būs kā atpestīšana.
jasno. vnk man tas motors ir swapots no mkII.. tad pastāv tāda iespēja, ka kārba arī būs no mkII. bet nu tiešām jāiečeko..salvis wrote:Uz to gadu Polo un Mk I golfiem nāca īsākas. Vienu brīdi man tāda bija. Salīdzinot ar standarta MkII kārbu, apgriezieni ar īso pie 70km/h ir tādi paši kā ar parasto pie 90km/h.
droši!salvis wrote:Iespēja pastāv, bet tikpat labi mainīts var būt tikai motors.
Sajūga zvanam augšā, sanāk tieši zem vietas, kur tosola flancis skrūvējas pie motora. Vispār diezgan debīli ieraudzīt.Ja neatradīsi varu mēģināt rīt bildi uztaisīt, kur tieši jāskatās.
![]()
Pats 5 gadus nobraukāju ar 1.3 LPG, tikai iekš MkII virsbūves, tāpēc šādas tādas lietas varu pastāstīt.