karlis wrote:howitzer wrote:
Sliktās lietas:
*Ir rūsa uz priekšējo spārnu apakšām (virspusēja, domāju, ka varēs viegli nosmilšot), ir šur, tur atdaudzīta krāsa, virspusēja rūsiņa (ar pirkstu stingrāk paberzējot var notīrīt)
paskadiro šito sīkāk - brūnums ir vietās, kur krāsa ir nosista un pliks bleķis rēgojas vai brūnums lien cauri vietai, kur krāsa it kā ir virsū..?
Vai otrais variants, tad jau lielas iespējas, ka auto bijis krāsots ar slikti sagatavotu (varbūt pat aprūsējušu) virsmu..?

Tur tak viselementārākā huiņa - spārnu apakšas nodaudza ar akmentiņiem un sāk rūsēt.

Citās vietās tas auto vienkārši ir bijis apbružāts, apskrāpēts, tur arī ir viegls rūsiņš.

Pagājušajā gadā tas auto praktiski visu laiku nostāvēja garāžā, arī iepriekš pa ziemu netika braukts. Čoms ar to motora epopeju jājās ilgi, vairāk skrūvēja, ne kā brauca.
Pats besīgākais, ka tās huiņas ir uz abiem spārniem, abiem fartukiem... Respektīvi katra daļa jāņem nost un jākasa ar smilšpapīru, pēc tam jākrāso ja gribas ,lai neaiziet tālāk..

Visu auto nokrāsot man izdosies tikai tad, kad aplaupīšu Hansabanku, tā kā sanāks vien pa vienai detaļai mēnesī ņemt nost, smilšot, slīpēt un krāsot pēc tam...

Čakarīgi, bet tas ir vienīgais veids, kā es to varu atļauties... Katrā ziņā sliekšņi, grīda, bagāžnieks, jumts, pakaļarkas ir ļoti ok. Viss kā vajag. Respektīvi - kā jau ar vecu auto, vienmēr būs, ko darīt.
