Sveikts ar pārvietotāju, bildēs izskatās sterili
Johnny T. sierra
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Johnny T. sierra
Viņam pakaļSānuLogi nav lielāki par priekšējiemSānuLogiem? 
Sveikts ar pārvietotāju, bildēs izskatās sterili
Sveikts ar pārvietotāju, bildēs izskatās sterili


- spogulis86
- Posts: 950
- Joined: 31 Mar 2010, 19:42
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Johnny T. sierra
ooo nu sveikts, pa gabalu jau baigi laba izskatās
pēc angāriem sapratu kam tā sierra
pēc angāriem sapratu kam tā sierra
Par laimi modē ir nācis drifts, tapēc nav nevienam vairs jāskaidro, kapēc priekšpiedziņa ir tizla / P.Timrots /


Re: Johnny T. sierra
Laikam tādi paši, vai bišķi mazākiLambertino wrote:Viņam pakaļSānuLogi nav lielāki par priekšējiemSānuLogiem?
Sveikts ar pārvietotāju, bildēs izskatās sterili
Kur gan citur Salaspilī var fočēt mašīnuspogulis86 wrote:ooo nu sveikts, pa gabalu jau baigi laba izskatās
pēc angāriem sapratu kam tā sierra
Re: Johnny T. sierra
Tā kā pēc traumatiskajām Līgo un Jāņu brīvdienām esmu ticis pie dāāāudz brīvā laika, varētu šo to te sarakstīt. Gads pagājis, ar siermašīnu vis kaut kas sadarīts. Pirmkārt, smagi sasēdināts, otrkārt, iekrāmēts EFI motors, piemontēts garrett T25 un vēl visādi sīkumi...
Apmēram nedēļas garumā, katru dienu pēc darba kaut ko skrūvēju, metināju utt. Beigās sanāca šitā:





Turbokomplekts tika salasīts no Saab 9000 2.3T (Turbīna, interkūlers, gaisa trubas, sprauslas)
Pirmais tests bija bez izpūtēja un ar orģinālajām sprasulām. Skanēja briesmīgi un ņifiga nevarēja saprast, vai iet, vai ne, pie tam sprauslas izbeidzās pie 0,2 bar turbo spiediena. Nākamajā dienā ielikām saaba sprauslas,uzmetinājām izpūtēju. Nu jau bija kluss un gāja arī kaut cik, tikai pabraukt mierīgi nebija iespējams, vai nu pedālis grīdā, vai pilnīgi ciet, pa vidu baigi lējās ciet. Patēriņš bija vnk pakaļā, izdomāju ka vajag regulējamu degvielas spiediena regulētāju lai samazinātu sprauslu ražību, plus vēl gaisa masas mērītāju pagrozīt. Pēc tā visa varēja arī normāli pabraukt, nelējās ciet. Pa slapju asfaltu gāja šķērsām ļoooti patīkami, pēc pierastajiem 115hp.
Pēc diviem nikniem dragreisiem, 2 virzuļi neizturēja. Pie vainas tas, ka kolektors nebija izfrēzēts, radās liels pretspiediens, motors diezgan pajāts, sūdīga degviela...Bet nu jau viss pārlasīts, jāuzkrāmē atpakaļ galva un visi pribambasi, un jāmauc tālāk.
Apmēram nedēļas garumā, katru dienu pēc darba kaut ko skrūvēju, metināju utt. Beigās sanāca šitā:
Spoiler
Show





Pirmais tests bija bez izpūtēja un ar orģinālajām sprasulām. Skanēja briesmīgi un ņifiga nevarēja saprast, vai iet, vai ne, pie tam sprauslas izbeidzās pie 0,2 bar turbo spiediena. Nākamajā dienā ielikām saaba sprauslas,uzmetinājām izpūtēju. Nu jau bija kluss un gāja arī kaut cik, tikai pabraukt mierīgi nebija iespējams, vai nu pedālis grīdā, vai pilnīgi ciet, pa vidu baigi lējās ciet. Patēriņš bija vnk pakaļā, izdomāju ka vajag regulējamu degvielas spiediena regulētāju lai samazinātu sprauslu ražību, plus vēl gaisa masas mērītāju pagrozīt. Pēc tā visa varēja arī normāli pabraukt, nelējās ciet. Pa slapju asfaltu gāja šķērsām ļoooti patīkami, pēc pierastajiem 115hp.
Pēc diviem nikniem dragreisiem, 2 virzuļi neizturēja. Pie vainas tas, ka kolektors nebija izfrēzēts, radās liels pretspiediens, motors diezgan pajāts, sūdīga degviela...Bet nu jau viss pārlasīts, jāuzkrāmē atpakaļ galva un visi pribambasi, un jāmauc tālāk.
Re: Johnny T. sierra
Sveiki!Sīkāk vari pastāstīt kā Tu tur to turbo uzkrāmēji(izplūdes kolektors,vadības bloks,turbo spiediens,kompresijas pakāpe,Pinto 8v EFI)?Jo nav jau brīnumi ka virzuļi pakusa
!Diez vai ar degvielas spiediena regulātoru būs līdzēts
!
Ahead while im driving...
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
- Martinss
- Posts: 4949
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Johnny T. sierra
rskopi, buus liidzeets, vakar veel mani izvizinaaja 2.0i pinto efi n4b, kuram ir razhiigaaks suuknis, degvielas regulators un viss straadaa, brauc jau nedelju un veel nav nodetoneejis. 
Re: Johnny T. sierra
Ok, man jau prieks ka viss strādāMartinss wrote:rskopi, buus liidzeets, vakar veel mani izvizinaaja 2.0i pinto efi n4b, kuram ir razhiigaaks suuknis, degvielas regulators un viss straadaa, brauc jau nedelju un veel nav nodetoneejis.
Ahead while im driving...
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Re: Johnny T. sierra
No skogena arī ņēmu lielāko daļu informācijas. Vēl mazliet no angļu forumiem...
Izplūdes kolektors paštaisīts, materiāli sapirkti santehnikas meistarā. Izplīdes kol. un turbīnes flančus uzrasēju un aizsūtīju uz prometals.lv - tur visu izgrieza, atlika tikai sametināt ar līkumiem.
Vadība palika tā pati, tāpēc arī vajadzēja degvielas spiediena regulētāju, nācās apmānīt kompi, lai viņš domātu, ka motorā iet mazāk gaisa, nekā tas patiesībā ir. Protams, liesu maisījumu netaisīju, visu čekoju ar AFR gaugi. Bet tāpat, prasītos mazākas sprauslas, piem. no 2.0t saaba.
Kompresija standarta - 9.2, turbospiediens 0,4bar. Pie tāda spiediena nevajadzētu detonēt. Iespējams aizdedzi vajadzēja noregulēt vēlāku, un visu to laiku, kamēr braukāju, pildījos nestē, tikmēr nekas nedetonēja. Ielēju sūdīgā tankā un sākās problēmas.
Tagad salikšu otru motoru, kurš ir normālā kārtībā, tad arī izdarīšu visu līdz galam.
Izplūdes kolektors paštaisīts, materiāli sapirkti santehnikas meistarā. Izplīdes kol. un turbīnes flančus uzrasēju un aizsūtīju uz prometals.lv - tur visu izgrieza, atlika tikai sametināt ar līkumiem.
Vadība palika tā pati, tāpēc arī vajadzēja degvielas spiediena regulētāju, nācās apmānīt kompi, lai viņš domātu, ka motorā iet mazāk gaisa, nekā tas patiesībā ir. Protams, liesu maisījumu netaisīju, visu čekoju ar AFR gaugi. Bet tāpat, prasītos mazākas sprauslas, piem. no 2.0t saaba.
Kompresija standarta - 9.2, turbospiediens 0,4bar. Pie tāda spiediena nevajadzētu detonēt. Iespējams aizdedzi vajadzēja noregulēt vēlāku, un visu to laiku, kamēr braukāju, pildījos nestē, tikmēr nekas nedetonēja. Ielēju sūdīgā tankā un sākās problēmas.
Tagad salikšu otru motoru, kurš ir normālā kārtībā, tad arī izdarīšu visu līdz galam.
- howitzer
- M30
- Posts: 29379
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Johnny T. sierra
Es jau te padomāju, ka Tomelis ir back in action! 
Nais, ir forši, ka kāds arī ar ko tādu ņemas - kas par jaudu te sagaidāma?
Nais, ir forši, ka kāds arī ar ko tādu ņemas - kas par jaudu te sagaidāma?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Johnny T. sierra
nu jā. man arī kaut kā liekas, ka arī otrais motors sāks kust, ja vienkārši kaut ko, kaut kur uzbāž un dod vaļā. benzīna dzinējam tas ir sevišķi sāpīgi.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465

Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
Re: Johnny T. sierra
Vecs 8v motors ar elektronisku šprici.Kaross wrote:kas ir EFI motors un kas to visu regulē?
Kāpēc? Neko daudz tas viss nav izmaksājis. Varbūt darbs ir ieguldīts diezgan, bet taisīju intereses pēc, var vai nevar. Un tad, kad tas viss darbojās, tomēr patīkamāk vizināties ar pšš pšššdesinja wrote:bus vien te jasaka sakraala fraaze, dir.saa darbs un materiaals!
Nav jau šitais no zila gaisa izrakts, cik nav redzēti video youtubā, kā džeki sabūvē pēc tāda paša principa un gāž. Protams, ja gribās lielāku boostu, tad tas standarta motors ne sūda neturēs, nu vismaz ilgi neturēs, bet ar tiem aptuvenajiem 150hp @0,4bar uz 1000kg ir tīri interesanti.Kaross wrote:nu jā. man arī kaut kā liekas, ka arī otrais motors sāks kust, ja vienkārši kaut ko, kaut kur uzbāž un dod vaļā. benzīna dzinējam tas ir sevišķi sāpīgi.
Ja gribās vairāk, tad jau vajag zemākas kompresijas virzuļus, metāla galvas blīvi, Megasquirt'u un tad jau var dabūt kādus 200-250hp, bet cenas ziņā tas iekāpj normāla 200sx vērtībā.
- Martinss
- Posts: 4949
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Johnny T. sierra
Normāls 200sx ar kadetu?
Negribu priekšlaicīgi teikt neko, bet tantes runā, ka standarts tur 1bar 
Re: Johnny T. sierra
parbaudit var ar normalu monitoringu, bet nevis prakse - sakruvejam un gaidam kas nu notiks, uzies gaisa tas motors vai neuzies.
platjoslas zonde izputeja ar atsevisku kontrolieri, EGT ari var ielikt, sekot lidzi temperaturai un no ta ari izdarit secinajumus.
tas par to 200sx ir 5x parspilets. nezinu kads suds sanaks par 400-500latiem.
1. MS ap 200ls jau var dabut
2. virzulus var nemainit un nav vajadzibas.
3. biezaku galvas blivi, ar kuras palidzibu ari dekompreses motoru.
4. vel TPS sensors, IAT, laba lambda, lielaki inzektori, tuksgaitas varsts, klokenes devejs, turbinas vadibas varsts.
nezinu ka tur var laba 200sx cenu dabut.
p.s. argumenti neiztur kritiku:
pa slapju asfaltu iet skersam,
youtube video cali tapat dara.
Es ar Audi A6 C5 TDI quaatro uz slapja varu dabut skersam un youtube video neparada ar kadu vadibu un cik augsta limeni tie aparati ir saskruveti.
Paslaik tu brauc ar aklu zirgu, kurs jebkura bridi var trapit gravi un salauzt kajas.
platjoslas zonde izputeja ar atsevisku kontrolieri, EGT ari var ielikt, sekot lidzi temperaturai un no ta ari izdarit secinajumus.
tas par to 200sx ir 5x parspilets. nezinu kads suds sanaks par 400-500latiem.
1. MS ap 200ls jau var dabut
2. virzulus var nemainit un nav vajadzibas.
3. biezaku galvas blivi, ar kuras palidzibu ari dekompreses motoru.
4. vel TPS sensors, IAT, laba lambda, lielaki inzektori, tuksgaitas varsts, klokenes devejs, turbinas vadibas varsts.
nezinu ka tur var laba 200sx cenu dabut.
p.s. argumenti neiztur kritiku:
pa slapju asfaltu iet skersam,
youtube video cali tapat dara.
Es ar Audi A6 C5 TDI quaatro uz slapja varu dabut skersam un youtube video neparada ar kadu vadibu un cik augsta limeni tie aparati ir saskruveti.
Paslaik tu brauc ar aklu zirgu, kurs jebkura bridi var trapit gravi un salauzt kajas.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465

Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
Re: Johnny T. sierra
vajag savest kārtībā to gateri zem haubes - sakārtot vadus, salikt gofrās utt!
un jā - tūnēt normāli nevis "методом научнова тика"
kā koross aprakstīja apmēram 
un jā - tūnēt normāli nevis "методом научнова тика"
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: Johnny T. sierra
1. MS pa 200ls varbūt lietotu var dabūt, a Latvijā daudz tādus netirgo, ja vispār kāds tirgoKaross wrote:parbaudit var ar normalu monitoringu, bet nevis prakse - sakruvejam un gaidam kas nu notiks, uzies gaisa tas motors vai neuzies.![]()
platjoslas zonde izputeja ar atsevisku kontrolieri, EGT ari var ielikt, sekot lidzi temperaturai un no ta ari izdarit secinajumus.
tas par to 200sx ir 5x parspilets. nezinu kads suds sanaks par 400-500latiem.
1. MS ap 200ls jau var dabut
2. virzulus var nemainit un nav vajadzibas.
3. biezaku galvas blivi, ar kuras palidzibu ari dekompreses motoru.
4. vel TPS sensors, IAT, laba lambda, lielaki inzektori, tuksgaitas varsts, klokenes devejs, turbinas vadibas varsts.
nezinu ka tur var laba 200sx cenu dabut.
p.s. argumenti neiztur kritiku:
pa slapju asfaltu iet skersam,
youtube video cali tapat dara.
Es ar Audi A6 C5 TDI quaatro uz slapja varu dabut skersam un youtube video neparada ar kadu vadibu un cik augsta limeni tie aparati ir saskruveti.
Paslaik tu brauc ar aklu zirgu, kurs jebkura bridi var trapit gravi un salauzt kajas.
2.&3. biezāku galvas blīvi vai likt divas, būs tikai vieglāk izpūst
Turbīnas, interkūleri un trubas jau arī nemētājās krūmos, tā kā visu saliekot tur ir 2x pāri 500ls.
Ar 2. golfu dīzeli arī var salikt šķērsām
Un tie video ir no skogena foruma, tur viss ir sīki un smalki aprakstīts 20 lapu garumā.
protams, ka laukus taisīt nevajag, bildes ir no daudzmaz salikta, tā ka var palaist. Tur vēl daudz kas jāpārtaisa.HaL wrote:vajag savest kārtībā to gateri zem haubes - sakārtot vadus, salikt gofrās utt!
un jā - tūnēt normāli nevis "методом научнова тика"kā koross aprakstīja apmēram