
Un par ko šobrīd visi siekalojas - arī nesaprotu. Dizainiski nekas īpašs, ar mega jaudu arī neizceļās, tikai tik cik leģendāras Toyotas modeļa idejiskais pēctecis, kuru uzprojektēja Subaru.

Laikam tiešām sens sāku palikt....
Moderator: Bastard
tu tiešām neko nesaproti. visi driftos un brauks uz laiku ar to auto!Juzix wrote:Piedodiet, bet joprojām nesaprotu, kālab visi te to auto gaidīja vairāk, 24. decembrī, 4gadīgi puikas, Ziemassvētku vecīti
Un par ko šobrīd visi siekalojas - arī nesaprotu. Dizainiski nekas īpašs, ar mega jaudu arī neizceļās, tikai tik cik leģendāras Toyotas modeļa idejiskais pēctecis, kuru uzprojektēja Subaru.
Laikam tiešām sens sāku palikt....
karlisbe wrote:tu tiešām neko nesaproti. visi driftos un brauks uz laiku ar to auto!Juzix wrote:Piedodiet, bet joprojām nesaprotu, kālab visi te to auto gaidīja vairāk, 24. decembrī, 4gadīgi puikas, Ziemassvētku vecīti
Un par ko šobrīd visi siekalojas - arī nesaprotu. Dizainiski nekas īpašs, ar mega jaudu arī neizceļās, tikai tik cik leģendāras Toyotas modeļa idejiskais pēctecis, kuru uzprojektēja Subaru.
Laikam tiešām sens sāku palikt....
Jā, varēja būt par 5k eiro lētāks, bet kā ir, tā irramex wrote:nu nemaz tiki salīdzinoši lēts tas BRZ/FT86 imho nava, cena apmeeram tikpat cik BMW series 1 coupe ?
ps labi pietiek pratuļot, jadodas pastrādāt
coms kas strada toyotas centrā senak uz Igauniju bija aizbraucis testēt viņu. Viņš viņu nekad nepirktu. Vienīgais plus ka ļoti stabils bija un laba vadamība. Motors esot švaks un viss parejais garlaicīgs.Juzix wrote:Piedodiet, bet joprojām nesaprotu, kālab visi te to auto gaidīja vairāk, 24. decembrī, 4gadīgi puikas, Ziemassvētku vecīti
Un par ko šobrīd visi siekalojas - arī nesaprotu. Dizainiski nekas īpašs, ar mega jaudu arī neizceļās, tikai tik cik leģendāras Toyotas modeļa idejiskais pēctecis, kuru uzprojektēja Subaru.
Laikam tiešām sens sāku palikt....