Vasali!
Ir problēma, varbūt kādam ir risinājums.
Objekts: Scorpio 2.3 DOCH, virsū stāv BRC S24 špricgāzmašīna. Kad iegādājos, bija jau uzstādīta (2005. gadā), vroģbi viss gāja kedā. Pēc kāda laiciņa sāka tā kā tukšgaida palikt nevienmērīga, un tā arvien trakāk,līdz reāli var saost, ka pārlej to gāzi, gan silts gan auksts. Pēc skaņas un smakas var pateikt,ka pa daudz spiež cilindros, rīstās arī braucot, dodot virsū.
Tg viss ir nonācis līdz brīdim,kad tā iekārta dara ko grib - neslēdzas iekšā, tad pēkšņi ieslēdzās un pēc pāris kilometriem, atkal izslēdzas, nopīkst un neslēdzas iekšā
Biju piebraucis pie trīs dažādiem kantoriem, viens nevarēja pieslēgt, jo iekārta veca, za to pieslēdza Fordu pie kompja, pārliecinājās vai nav kādas kļūdas motoram (nav nevienas

).
Otrs čalis varēja pieslēgt pie sava kompja (jo viņam bija tāds vads

) kko mēģināja pārprogrammēt un piekorektēt, bet līdz galam viņam nesanāca,kkas atkal ne tā. Pēc viņa sāka slēgties/neslēgties iekšā, zaļās indikatora lampiņas vietā spīdēja oranža.
Tad aizripoju pie trešā meistara, šams pieslēdza,kko pap1sās, pateica, ka reduktors drīz ies uz beigām, jauns maksājot 80ls. Bet ne tas vien, tipa gāzes ECU tāds aizdomīgs,tā kā šur tur ar oksīdu pārmeties, bija aizdoma,ka tas vainīgs. Sazīmēju elektroniķi, šams notīrīja oksīdējušos celiņus un pālodēja tās vietas,kuras likās aizdomīgas - no use. Aizvedu pie cita elektroniķa, šams ieteicās,ka kondensatori uz ziemu varētu būt psc, pārlodēja jaunus - no effect.
Varbūt,kādam ir BRC S24 kompis un/vai reduktors, varētu par simbolisku samaksu piebraukt,un paprovēt,vai pie vainas.
Vēl labāk - varbūt kādam ir iespējas un zināšanas uztaisīt diagnostiku un saremtontēt to padarīšanu? Citādi sanāk nemitīgi mētāties pa kantoriem, kāds kko zin,bet nevar izdarīt, kāds varētu izdarīt,bet necērt ņef1ga, cits vnk pasaka ka viss ir dibenā un piedāvā tikai pārlikt jaunu sistēmu (ko es pats arī varētu izdarīt,bet nav manās interesēs,kamēr nav izrāde beigusies ar šito pašu).
Ideas?