Kāds laiciņš ir pagājis, kad beidzot tiko pie braukšanas

Visu pavasari un vasaru plānoju savest kārtībā vizuālo, pārkrāsot priekšas spārnus un bamperi + visu sapulēt un tad doties ielās, bet kā parasti laika trūkums plānus pabojāja.....
Vasarā neilgu brīdi gan pabraucu, vajadzēja braukt uz pasākumu ārpus Rīgas tapēc pielēju pilnu bāku un tad sākās jautrība ar tekošu bāku, auto aizdzinu atpakaļ, nometu garažā un braucu ar citu. Tā bembis nostāvēja līdz beidzās TA augusta beigās.
Beidzot piespiedos atrast laiku, lai pirms ziemas savestu tehniski kārtībā, lai var izbaudīt pēdējos vasaras brīžus
Pirms ņemt nost bāku nopirku citu, kura izrādījās pārbaudīta ar gaisu un uzpūsta tik resna, ka vietā neiegāja, sprīdis līdz kronšteiniem. Spiedu atpakaļ, bet tad nolca rūsa ar visu salīdzinoši svaigi uzpūsto krāsu uz rusas un atklājās arī caurums, izmetu lūžņos
Ņēmu nost veco bāku:
Pēc skata bāka diezgan svaiga, vai nu labi saglabājusies vai bijusi likta jauna, pēdējais drīzāk:
Izrādījās, ka ir tikai trīs mazi caurumiņi, kurus aizlodēju ar misiņu

Rezūltātā:

Pēc tam bāku nostrūkloju, nogruntēju un nopūtu ar grubuli
Ķēros klāt pie nākamā darba, bloķis ar attiecību 4:10.
Nostrūklos, nokrāsots, sagatavots uzlikšanai:
Devējs arī jāsakopj:
Pirms-

Pēc-

Sasmērējam:
Ja reiz izplūde ir nost tad jāliek jaunas blīves:
Jauns kronšteins bundulim, iepriekš ar diviem ķēmiem turējās

Izplūde ir ķīmiķota, kāds "profs" lambdu iemetinājis, bet šogad to neaiztiku, nākamgad plānoju m50 un tad pie reizes uzmetinās jaunu izplūdi un jaunu pēdējo bunduli.

Visumā gribētos visu kas ar rūsu palikt zem smilšu strūklas nokrāsot ar pūlverkrāsu un pārējo nepieciešao jaunu vai atjaunot, bet ir citas prioritātes.....
Pirmos divus gadus tehnisko apskati gāju ar pirmo reizi, nu šogad pats redzēju, ka ir kur piesieties, stupicas lodbalsta piļnīks suloja, samainīju abās pusēs lodbalstus, gumijas bremžu trubija bija pārberzējusies, samainīju abas, prieksējie suporti nopirkti citi atjaunoti, jauni bremžu diski un kluči:
Piekdien aizbraucu uz skati, vēroju inspektoru, kurš sanāks man, vīrs gados izskatījās draudīgs, samērā jaunu volviķi (~2003g.) kratīja ~15minūtes. Iebraucu pēc uzaicinājuma, pārbauda visas gaismas un tad pirmais cobers jo izplūdis stars labajam tuvajam lukturim, otrs cobers par nestrādājošu logu apskalotāju (aizmirsu pārbaudīt pirms skates), garstāvoklis krītas, bet nu defekti ir un nav jēgas protestēt. Tālāk uz pacēlāja, inspektors palien apakšā, patausta vienu lodbalstu, paskatās, ka tas jauns un paskatās uz otru pusi tur arī jauns un atkal uz to pašu pusi, kratekli ieslēdza labi ja trīs reizes, bija labi ja 2 minūtes apaksā, parakstos un vēroju kur divnieki, bet NAV

teica, lai salabo tos abus un iedeva skati uz gadu

apskalojamais jau salabots tur trubiņa nomaukusies tik bija un optiku mainīšu kad dabūšu labu komplektu.
Tā kā draudīgais inspektors izrādījās normāls čalis un piedeva tos divus sīkumus un tehniskā ar pirmo reizi logā jau trešo gadu pēc kartas
Tūlīt pēc tehniskas braucām uz Ērgļiem pie sievas seņčiem, nekādu fotosesiju netaisīju jo nākamais kam ķeršos klāt būs vizuālais un šis tas salonā, elektrifikācīja un vēl.
Nedaudz statistika:
Kārba getrag (ciparus nezinu, bet noskaidrošu), bloķis 4.10 pie 100km/h ir 2.8k/rpm patēriņš samērīts samērā precīzs, ar nelielu driftu + dažas saules un visumā dinamisku braukšanu 9.8L uz 100km.
Ar bloķi interesanti braukt, jāmācās no jauna
