Tehniska rakstura diskusijas II
Moderator: gacciZm
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Tas korķīs jau ir svarīgi tikai tad, kad ir galīgā d.. tobiš kad sistēmā rodās pārspiediens viņš novada lieko spiedienu, ja korķis ir vecs, ļoti iespējams viņš nenostrādās un uzpisīs vaļā kādu citu vāju vietu (radiatoru or smth).. šitā bumeristiem ir zināma slimība... tapēc labāk nopirkt jaunu korķī par tām kapeikām, par ļaunu nenāks.
- Martinss
- Posts: 4937
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Pie kompja jau sleedzu, viss ar datchikiem ok, taa pat negribaas ticeet tai bliives probleemai, jo citas paziimes par to neliecina, buus vien jaapaarbauda termostats. 

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Nomainot ūdeni pret tosolu nekādām dzesēšanas izmaiņām nebija jābūt, vienīgi nepiedirsīs sistēmu! Ar ūdeni entos gadus būtu jābrauc, lai kaut ko patiesi sliktu izdarītu. Ja galvas blive beigta tad pavisam elementāri uzgāzējot tosola sistēmā parādās spiediens, jo vairāk gāzē, jo lielāks spiediens. Ja termostats nenostrādā kā vajag, tad ilgu laiku viena resnā tosola truba nebūs karsta, normāla gadījumā pie 87 grādiem(atkarībā kāds termostata) atveras lielais loks un abas trubas ir karstas. Un lai temperatūras dačikus pārbaudītu nav jāslēdz pie kompja, to var pārbaudīt elementāri nomērot viņa pretestību pie noteiktas temperatūras 

- Martinss
- Posts: 4937
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Nu pagaidām nākošais gļuks, lielais radiators atkal sācis sulot.
Jau kad nopirku, mazliet laida garām (pieņemu, ka no ilgās stāvēšanas šķūnī, jo tā sulošana pēc laika pārgāja), tagad pa nakti bija notecinājis visu izplešanās trauku. Caur cauru radiatoru gaisu, taču, nevar ieraut sistēmā?
Tas tā, ātrā ideja, bet nu laikam jau būs jānopērk termostats, jo izskatās, ka tas nav mainīts, kopš tas motors no konveijera nonāca. 
Nu oook, tad nākošais jautājums, kādiem auto nāca šāds/līdzīgs termostats ar to T veida korpusu? Izeju/ieeju izmērs esot 32mm

Kāpēc no cita auto? Tāpēc ka pie Forda var dabūt par aaaaakcijas ceeeeenuuu 350 mārciņas.



Nu oook, tad nākošais jautājums, kādiem auto nāca šāds/līdzīgs termostats ar to T veida korpusu? Izeju/ieeju izmērs esot 32mm


Kāpēc no cita auto? Tāpēc ka pie Forda var dabūt par aaaaakcijas ceeeeenuuu 350 mārciņas.

- Martinss
- Posts: 4937
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Oook un cik žigulim maksā un kur var nopirkt? Cik ieeju/izeju diametrs mm ir? Un kāds virziens (pa kuru klanālu ieplūst/izplūst) ir orģināli dzesēšanas šķidrumam pa to žiguļa termostatu?
-
- Posts: 10413
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Ko saka sputņiks Čiekurkalna pirmajā līnijā?
Es sev mainiju termostatu un tas točna nemaksāja tādu ciparu 


- Martinss
- Posts: 4937
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Tev noteikti ir savādāks, līdzīgs/tāds pats, kā man uz 2.0i bija, pa 5lsRihy wrote:Ko saka sputņiks Čiekurkalna pirmajā līnijā?Es sev mainiju termostatu un tas točna nemaksāja tādu ciparu


- Martinss
- Posts: 4937
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Zinu par kuru tu runā, fordistu forumā tādu jau izvirzīja par alternatīvu, lai nav jāmaksā kosmoss par orģinālu. Izejas/ieejas diametri arī sakrītot. Tikai, cik paskatījos, tad atvēršanās temperatūra šķiet nedaudz par zemu - 80 grādi.
Un es pareizi saprotu, kā tieši tas termostats strādā, ka caur augšu un apakšu ir mazais loks, bet sāna izvads atver lielo loku?

- Martinss
- Posts: 4937
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Mazais loks taču ir caur salona radiatoru, nevis caur lielo, pareizi? Jo ir tā, ka apakšējais pievads aiziet uz ūdenssūkni, sāna pievads aiziet uz radiatora apakšējo ieeju un augšējais pievads aiziet kaut kur uz bloku.
- Martinss
- Posts: 4937
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Varētu būt ka dīvaini, jo ar tosolu vēl atdzesējās/uzsildās eļļa, vobšem kosmosa tehnoloģija, bet nu labi, mēģināšu to sūdu mainīt un jābeidz zīlēt kafijas biezumos, paldies par padomiem. 
edit: Viss pareizi tavā zīmējumā, tas termostats vnk kājām gaisa, jāpgriež otrādāk un tad viss ir kā nākās.
Vismaz pēc ŠĪ video spriežot, kur uz īsu brīdi lejā var redzēt termostatu, pie kartera.

edit: Viss pareizi tavā zīmējumā, tas termostats vnk kājām gaisa, jāpgriež otrādāk un tad viss ir kā nākās.

Vismaz pēc ŠĪ video spriežot, kur uz īsu brīdi lejā var redzēt termostatu, pie kartera.

- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Jautājums dīzelistiem un iespējams Citroen īpašniekiem.
2003 gada Citroen Xsara Picaso ar 2.0 HDi motoru, manuālā kārba. Kad auto motors nedarbojas tad spiežot sajūga pedāli ir kaut kāds troksnis, tā itkā kaut kas kaut kur aizķertos un kad pedāli izspiež līdz galam, tad tā aizķeršanās pārlec vai kaut kā tā, bet spiežot pedāli ir kaut kāda ķeršanās.
Kad motors darbojas, tad nekādu problēmu ar sajūga pedāli nav. Viss spiežas gludi un bez aizķeršanās. Varbūt kāds zina par šo un vai tas ir specifiski šim modeli vai dīzelim (nekad nav bijusi saskare ar dīzeļauto) vai arī tur ir kāda problēma?
2003 gada Citroen Xsara Picaso ar 2.0 HDi motoru, manuālā kārba. Kad auto motors nedarbojas tad spiežot sajūga pedāli ir kaut kāds troksnis, tā itkā kaut kas kaut kur aizķertos un kad pedāli izspiež līdz galam, tad tā aizķeršanās pārlec vai kaut kā tā, bet spiežot pedāli ir kaut kāda ķeršanās.
Kad motors darbojas, tad nekādu problēmu ar sajūga pedāli nav. Viss spiežas gludi un bez aizķeršanās. Varbūt kāds zina par šo un vai tas ir specifiski šim modeli vai dīzelim (nekad nav bijusi saskare ar dīzeļauto) vai arī tur ir kāda problēma?
Naudas pārbaudes, skaitīšanas, uzglabāšanas, iznīcināšanas iekārtas.
Arhīvu plaukti, seifi, dokumentu smalcinātāji(šrēderi), rindu sistēmas.
Un citas ar ofisiem un bankām saistītas iekārtas
Arhīvu plaukti, seifi, dokumentu smalcinātāji(šrēderi), rindu sistēmas.
Un citas ar ofisiem un bankām saistītas iekārtas
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Problēma ar fordu. 
Ford Mondeo 1995. gada, 2.0 benzīns/ gāze.
Uz gāzi motors darbojas normāli, bet pārslēdzot uz benzīnu dzinējs sāk darboties nevienmērīgi, sajūta tāda ka ietu tikai 3 cilindri. Jaudas arī nav. Samainīju sveces, svečvadus un benzīna filtru, taču bez rezultātiem.
Varbūt kāds var palīdzēt ar padomu?

Ford Mondeo 1995. gada, 2.0 benzīns/ gāze.
Uz gāzi motors darbojas normāli, bet pārslēdzot uz benzīnu dzinējs sāk darboties nevienmērīgi, sajūta tāda ka ietu tikai 3 cilindri. Jaudas arī nav. Samainīju sveces, svečvadus un benzīna filtru, taču bez rezultātiem.
Varbūt kāds var palīdzēt ar padomu?
- Alien
- Posts: 4130
- Joined: 01 Aug 2005, 16:10
- Location: Ķekava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
nav kāda sprausla beigta?SoSlow wrote:Problēma ar fordu.
Ford Mondeo 1995. gada, 2.0 benzīns/ gāze.
Uz gāzi motors darbojas normāli, bet pārslēdzot uz benzīnu dzinējs sāk darboties nevienmērīgi, sajūta tāda ka ietu tikai 3 cilindri. Jaudas arī nav. Samainīju sveces, svečvadus un benzīna filtru, taču bez rezultātiem.
Varbūt kāds var palīdzēt ar padomu?
man subārs ar uz gāzi iet labāk un nemaz par to nesatraucos

AR_159 
