Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

Edmunds
Sliktdibenis
Posts: 7346
Joined: 08 Sep 2010, 11:22
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Edmunds »

Tas korķīs jau ir svarīgi tikai tad, kad ir galīgā d.. tobiš kad sistēmā rodās pārspiediens viņš novada lieko spiedienu, ja korķis ir vecs, ļoti iespējams viņš nenostrādās un uzpisīs vaļā kādu citu vāju vietu (radiatoru or smth).. šitā bumeristiem ir zināma slimība... tapēc labāk nopirkt jaunu korķī par tām kapeikām, par ļaunu nenāks.
User avatar
Vents S
Posts: 743
Joined: 27 Mar 2012, 11:56
Location: RipoDL
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Vents S »

Pamēģini pieslēgt pie kompja. Ne vienmēr dačiki rāda patieso temp. Parasti tā ir ar VAG, bet vb fordam ar melo.
Vel viens no variantiem ir galvas blīve..
User avatar
Martinss
Posts: 4937
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

Pie kompja jau sleedzu, viss ar datchikiem ok, taa pat negribaas ticeet tai bliives probleemai, jo citas paziimes par to neliecina, buus vien jaapaarbauda termostats. :|
User avatar
Jaunciems
Posts: 327
Joined: 26 Aug 2010, 22:48
Location: Liepāja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Jaunciems »

Nomainot ūdeni pret tosolu nekādām dzesēšanas izmaiņām nebija jābūt, vienīgi nepiedirsīs sistēmu! Ar ūdeni entos gadus būtu jābrauc, lai kaut ko patiesi sliktu izdarītu. Ja galvas blive beigta tad pavisam elementāri uzgāzējot tosola sistēmā parādās spiediens, jo vairāk gāzē, jo lielāks spiediens. Ja termostats nenostrādā kā vajag, tad ilgu laiku viena resnā tosola truba nebūs karsta, normāla gadījumā pie 87 grādiem(atkarībā kāds termostata) atveras lielais loks un abas trubas ir karstas. Un lai temperatūras dačikus pārbaudītu nav jāslēdz pie kompja, to var pārbaudīt elementāri nomērot viņa pretestību pie noteiktas temperatūras :D
User avatar
Martinss
Posts: 4937
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

Nu pagaidām nākošais gļuks, lielais radiators atkal sācis sulot. :naac: Jau kad nopirku, mazliet laida garām (pieņemu, ka no ilgās stāvēšanas šķūnī, jo tā sulošana pēc laika pārgāja), tagad pa nakti bija notecinājis visu izplešanās trauku. Caur cauru radiatoru gaisu, taču, nevar ieraut sistēmā? :roll: Tas tā, ātrā ideja, bet nu laikam jau būs jānopērk termostats, jo izskatās, ka tas nav mainīts, kopš tas motors no konveijera nonāca. :|

Nu oook, tad nākošais jautājums, kādiem auto nāca šāds/līdzīgs termostats ar to T veida korpusu? Izeju/ieeju izmērs esot 32mm :roll:

Image

Kāpēc no cita auto? Tāpēc ka pie Forda var dabūt par aaaaakcijas ceeeeenuuu 350 mārciņas. :shura:
User avatar
Jaunciems
Posts: 327
Joined: 26 Aug 2010, 22:48
Location: Liepāja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Jaunciems »

Žigulim :shura:
Image
User avatar
Martinss
Posts: 4937
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

Oook un cik žigulim maksā un kur var nopirkt? Cik ieeju/izeju diametrs mm ir? Un kāds virziens (pa kuru klanālu ieplūst/izplūst) ir orģināli dzesēšanas šķidrumam pa to žiguļa termostatu?
Rihy
Posts: 10413
Joined: 03 Jan 2005, 18:26
Location: Mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Rihy »

Ko saka sputņiks Čiekurkalna pirmajā līnijā? :roll: Es sev mainiju termostatu un tas točna nemaksāja tādu ciparu :cc:
User avatar
Jaunciems
Posts: 327
Joined: 26 Aug 2010, 22:48
Location: Liepāja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Jaunciems »

Rīga nezinu kur nopirkt :roll: Maksā maz. Diametrus gan nevaru pateikt visas žiguļa detaļas esmu izmetis :aiwa: Virziens tāds pats visiem termostatiem.
User avatar
Martinss
Posts: 4937
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

Rihy wrote:Ko saka sputņiks Čiekurkalna pirmajā līnijā? :roll: Es sev mainiju termostatu un tas točna nemaksāja tādu ciparu :cc:
Tev noteikti ir savādāks, līdzīgs/tāds pats, kā man uz 2.0i bija, pa 5ls :aiwa: Un par sputņiku šaubos, bet nu jaizbrauc būs aplūrēt rīt. :roll:
Orionz
Posts: 31
Joined: 09 Dec 2006, 00:05
Location: Rīga,Pārdaugava
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Orionz »

Iekš bmw E21 ,mazajos motoros ,nāk arī tāda veida termostats. Grosā šķiet bija zem 20Ls jauns.
User avatar
Martinss
Posts: 4937
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

Zinu par kuru tu runā, fordistu forumā tādu jau izvirzīja par alternatīvu, lai nav jāmaksā kosmoss par orģinālu. Izejas/ieejas diametri arī sakrītot. Tikai, cik paskatījos, tad atvēršanās temperatūra šķiet nedaudz par zemu - 80 grādi. :roll: Un es pareizi saprotu, kā tieši tas termostats strādā, ka caur augšu un apakšu ir mazais loks, bet sāna izvads atver lielo loku?
User avatar
Jaunciems
Posts: 327
Joined: 26 Aug 2010, 22:48
Location: Liepāja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Jaunciems »

Priekš gāšanas labi, ka nedaudz ātrāk atveras. Nu vajadzētu būt tā:
Image
User avatar
Martinss
Posts: 4937
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

Mazais loks taču ir caur salona radiatoru, nevis caur lielo, pareizi? Jo ir tā, ka apakšējais pievads aiziet uz ūdenssūkni, sāna pievads aiziet uz radiatora apakšējo ieeju un augšējais pievads aiziet kaut kur uz bloku.
User avatar
Jaunciems
Posts: 327
Joined: 26 Aug 2010, 22:48
Location: Liepāja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Jaunciems »

Kaut kā dīvaini tad tev tur :hvz: Valcējuma vieta ir termostats un savādāk nemaz nevajadzētu būt tai cirkulācijai. Bmw ir šādi:
Image
User avatar
Martinss
Posts: 4937
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

Varētu būt ka dīvaini, jo ar tosolu vēl atdzesējās/uzsildās eļļa, vobšem kosmosa tehnoloģija, bet nu labi, mēģināšu to sūdu mainīt un jābeidz zīlēt kafijas biezumos, paldies par padomiem. ;)

edit: Viss pareizi tavā zīmējumā, tas termostats vnk kājām gaisa, jāpgriež otrādāk un tad viss ir kā nākās. :cool:
Vismaz pēc ŠĪ video spriežot, kur uz īsu brīdi lejā var redzēt termostatu, pie kartera. :)
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8967
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Volfsburgs »

Žigulim ir 33mm un mana veikala maksa 5ls. Cik Rīga nezinu.
Image
User avatar
Andreass
Posts: 91
Joined: 29 Jan 2006, 22:00
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Andreass »

Jautājums dīzelistiem un iespējams Citroen īpašniekiem.
2003 gada Citroen Xsara Picaso ar 2.0 HDi motoru, manuālā kārba. Kad auto motors nedarbojas tad spiežot sajūga pedāli ir kaut kāds troksnis, tā itkā kaut kas kaut kur aizķertos un kad pedāli izspiež līdz galam, tad tā aizķeršanās pārlec vai kaut kā tā, bet spiežot pedāli ir kaut kāda ķeršanās.

Kad motors darbojas, tad nekādu problēmu ar sajūga pedāli nav. Viss spiežas gludi un bez aizķeršanās. Varbūt kāds zina par šo un vai tas ir specifiski šim modeli vai dīzelim (nekad nav bijusi saskare ar dīzeļauto) vai arī tur ir kāda problēma?
Naudas pārbaudes, skaitīšanas, uzglabāšanas, iznīcināšanas iekārtas.
Arhīvu plaukti, seifi, dokumentu smalcinātāji(šrēderi), rindu sistēmas.
Un citas ar ofisiem un bankām saistītas iekārtas
SoSlow
Posts: 24
Joined: 24 Feb 2010, 20:25
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by SoSlow »

Problēma ar fordu. :D
Ford Mondeo 1995. gada, 2.0 benzīns/ gāze.
Uz gāzi motors darbojas normāli, bet pārslēdzot uz benzīnu dzinējs sāk darboties nevienmērīgi, sajūta tāda ka ietu tikai 3 cilindri. Jaudas arī nav. Samainīju sveces, svečvadus un benzīna filtru, taču bez rezultātiem.
Varbūt kāds var palīdzēt ar padomu?
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Alien »

SoSlow wrote:Problēma ar fordu. :D
Ford Mondeo 1995. gada, 2.0 benzīns/ gāze.
Uz gāzi motors darbojas normāli, bet pārslēdzot uz benzīnu dzinējs sāk darboties nevienmērīgi, sajūta tāda ka ietu tikai 3 cilindri. Jaudas arī nav. Samainīju sveces, svečvadus un benzīna filtru, taču bez rezultātiem.
Varbūt kāds var palīdzēt ar padomu?
nav kāda sprausla beigta?
man subārs ar uz gāzi iet labāk un nemaz par to nesatraucos :naac:
AR_159 :drive:
Post Reply