
Sicram MB W201
- howitzer
- M30
- Posts: 29291
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Mr. Decembris MB W201
Es laikam nelikšu bildi ar swapa donoru. 

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6275
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Mr. Decembris MB W201
becouse race car*Sicram wrote:Tā intrigai, iepriekšējais motors saplosija kloķeniDeeCee wrote:ko tu tur labu sadarīji, nozāģēji mersim priekšu un iejūdzi zirgu ?
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17278
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mr. Decembris MB W201
Donoram nav ne vainas, jo tas auto šobrīd ir ātrākshowitzer wrote:Es laikam nelikšu bildi ar swapa donoru.



"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Mr. Decembris MB W201
šis ir tas donors?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... cxgmx.html
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... cxgmx.html
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
- omulis
- Moderators
- Posts: 5812
- Joined: 11 Jun 2004, 11:17
- Location: Ādaži, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mr. Decembris MB W201
paratroopers brabusu ieķēra 

www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
- *Sicram
- Posts: 28465
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mr. Decembris MB W201
Sākšu es ar garām ievadrunām, variet paķert tēju un cepumus 
Tas viss sākās mirkli pirms jāņiem.
Es kā tikko absolvējis jaunietis izdomāju, ka man jau nu jūra ir līdz ceļiem un dolāri nāks kā pa reni un viss būs vnk ideāli, izdomāju, ka varētu sevi iecelt biznesmeņa kārtā un sarūpēt sev jaunu braucamo.
Kā gadījies kā nē, dažiem labi zināms burnout.lv bijušais jūzeris tirgo tādu auto kādu es labprāt vēlētos.
BMW 525d 2001. gada, sudraba krāsa, oem xenons, oem Mpaka, alkantra salons, manuāla kārba, M3 stūre.. nu gandrīz pasaka !
Paņēmu padusē čomu un abi maucām uz TUkumu notestēt, kas ir kas
Auto uzticēja testdraivam.. sajūtas jau protams neaprakstāmas, ka tas auto 3 pārnesumā brīvi sasniedza 160kmh
Ar mersi tāds ātrums rādijās tikai sapņos 
bet nu jā.. šim auto bija krietnas lietojuma pazīmes.. nu tā kā ļoti, kaut vai tas, ka sānu mala šofera beņķim sastāvēja no alkantras un krēsla rāmja..
Nu lūk, pateicāmies par izbraucienu, un domājām ko tālāk darīt.. zvana mans brālis un saka, ka Saldū ir 525i, sudraba krāsa, tourings, M stūre, M kloķis, oem xenons, sazvanāmies, un auto īpašnieks saka, ka esot šur un tur rūsiņa, bet šis auto izgājis skati Zviedrijā 2012. gada decembrī ! Šis te pēdējais jau nu dikti uzrunāja.. arī sirsniņa šajā brīdī krietni sarausās, jo šis te Saldus eksemplārs bija ļooooti ok cenā !
Nu lūk, dodamies pa taisnu uz Saldu no Tukuma. Mirkli pirms Liepājas šosejas auto kaut kā savādi noraustas, bet nu es pie sevis nodomāju, ka viss būs kārtībā un ir tikai jābrauc .. pagriežamies pareizajā virzienā pabraucam, un pēkšņi motors noslāpst un ripojam .. tā mēs apstājāmies Pienavā. Apstājamies padomājam, un pirmais secinājums ir tāds, ka mošs degvielas padeve izbeigusies. Auto ķip griež, diezgan purinājās, bet nelec. Pēc kopīgas apspriedes nolēmām doties uz vietējo benzīntanka pēc čipsiem un alus, un preses ! Tiesa benzīntankā presi nedabūjām ! Savukārt alkohols tur bija jomajooo ku dažāds !
Sazvanījām potenciālos palīdzētājus un vienojāmies, ka mūs vilks uz Rīgu ! Tad pēc pusotras stundas dzīvošanās uz šosejas mums atbrauca pakaļ un mūs vilka mājās .. Bija interesanti !
Nokļuvām pie meistara Rīgā. Pēc īsas apspriedes atstāju auto un devos uz mājām.
Čo pa čom, zvana meistars, un saka ka esot sliktas ziņas.. esot autiņu iedarbinājis un tas patstāvīgi esot strādājis aptuveni 7sekundes un tad atkal nomiris.. skaņa esot tā, kad ir nobeigušās pamatšāles ! Meistaram saku, ka man viss vienalga un zb, es braucu uz Grieķiju atpūsties un pēc atvaļinājuma visu sabīdīsim ! šis saka zaibis !
Kā man gāja Grieķijā var apskatīt šeit !
http://www.flickr.com/photos/sicram/set ... 556812956/
Tur arī nelieli aprakstiņi un tā !
Atbraucu mājās, sazinos ar meistaru šis saka, ka esot viens 300lv variants ar citu motoru ! Esot kādreiz bijis zaibis.. es nopūšos un saku, ka okey, jo tomēr esošais motors ir dabujis reiz jaunībā dikti ciest ( atceramies to bildi ar to sūdu, kas peldēja karterī ) Nu lūk.. Zvanu ap noteikto laiku kad jābūt motoram iekšā un onkas saka, ka tur esot bijušas problēmas, tad nu lūk, atliekam par dažām dienām.. Kā beigās izrādijās šis motors bij nostāvējis zem ābeles laikam gadus divus
Bet nu neko, uzmainija galvas blīvi, vārstu vāka blīvi un pats galvenais gredzenus, jo vecie bija ierūsējuši un motors mēmi dūmoja..
Lūk tagad par to motoru, ko man iecēla..
Donors ir lūk šāds te agregāts

Tur mājoja 2.3 atmo dīzelis, motora kods ir OM623 !
ar vecā motora apkari tas lieliski atrada savu vietu mana mersīša motortelpā !
Ko es no šī ieguvu, es ieguvu 79 vai 84 zs pret vecajiem 72 zs ( es ar šo veco motoru, uz grunts nevarēju nospolēt !
) un ~120 nm vietā tagad jau ir gandrīz 160nm..
Teikšu godīgi iet ahujena
Protams parādijās šādi tādi jaunumi, sācis bija grabēt sajūga izspiedēj gultnis un tāds sīkums, ka man tagad redlains ir 4100 rpm
auto maksimālais ātrums ir tieši 135kmh 
Tad nākošā dēka protams bija TA apmeklējums .. TA ieguvu ar vienu aizrādijumu, ka obligāti jānomaina kreisā pusē ārējais stūres pirkts ! Pirms auto sāka kratīt es inspektoram pateicu, ka griežot stūri ir tāds smags/dobjšs bukšķis. Inspektors teica, ka viss ķip esot labi. Aizbraucot pie meistara saku šim, ka vajadzētu uzmainīt bremžu diskus pakaļā un tā.. + pateicu, ko TA vīri teica. Pēc stundas seko zvans ar vienu jautājumu : Kā tu izgāji skati ??
Defektācija :
- abi lodbalsti beigti
- plaukta bukses beigtas
- stūres stieņi beigti, kustās vsm par 1cm
- pakaļā diski beigti ( bildei neatradu, bet ir priekšējie nobildēti )
- pakaļā peldošās bukses beigtas !
Kopējā detaļu tāme pēc šeit esošajām cenām 200 lv + darbs
Ilgi nedomājot veicu dažādus telefona zvanus un sazīmēju vienu daļu detaļas no Polijas.
Tad nu lūk, šis bija liktenīgi, šīs detaļas gaidīju apm. 2 mēnešus, kuru laikā ar mersīti braucu ne tālāk kā Rīgas robeža un arī tad pārliecinājos, ka redzu TV torni..
Pie vienas čakarēšanās arī reduktoru nomainīju uz citu, palika labāk, bet tagad liekas, ka riepas šmuci taisa !
Un viss beidzot šodienas piedzīvojums.. braucot iebildēt savu auto salūza gāzes trosītes mehānisms.. bija jāceļ nost ieplūdnieks un jāmetina, kā izrādijās pirms manis kāds jau bija kaut metinājis un sametinājis tā, ka viss pļep-pļep.. tagad viss izskatās zolīdāk !
Auto šobrīd ir jāuztaisa riteņu savirze un tad būs stīgā.. autiņš ir tik patīkami ciets un tik patīkami vadāms, ka vnk gribās visus līkumus izbraukt ar maksimālo ātrumu..
Un viss beidzot dažas bildes :
Te noņemts iepludnieks un cītīgi strādajam

Šādi izskatījās priekšējais bremžu disks pēc 110 000 km nobraukšanas, nemeta. un TA bremžu stendā viss bija vienādi un labi ! Aizmugrējiem diskiem spīdēja tik kāda 1/3 daļa no visa..

Nomainīt visu plauktu bija lētāk kā restaurēt esošo ! Tad nu lūk tā arī darīju, šis konkrētais ir FEBI izstrādājums. Otrā pusē restaurēju, plauktā ielikām Lemforder bukses ( 35lv ) un jaunu lodbalstu ( kkāds noname )

Un te vnk sarupētās detaļas .. Ilgi nāca, un liels bija prieks tās ieraudzīt !

Un viss beidzot kāda smukbildīte !



Jā, un liels paldies jāsaka visiem iesaistītiem cilvēkiem par palīdzību gan tiem kas atbalstīja morāli, gan tiem kas ar reāli darba roku !
Katrā ziņā tā iesēšanās strādājošā, vecā, smukā autiņā ir diezgan ļoti patīkama, nu tāda nedaudz lepna sajūta, ka tu šo veco auto tomēr esi izmīlējis..
Un jā, jāatkārto arī tas, ka es ar šo auto esmu norullējis 110 000 km !
Atskatoties uz tiem nobrauktajiem km un to cik reizes auto mani ir atstājis vienu.. tad es teiktu, ka viss ir kārtībā !
Jā .. un pa lielam šogad bija pirmā reize, kad auto tiešām saluza un palika uz ceļa.
Ir protams man vēl šādas pārdomas, bet par tām citreiz !

Tas viss sākās mirkli pirms jāņiem.
Es kā tikko absolvējis jaunietis izdomāju, ka man jau nu jūra ir līdz ceļiem un dolāri nāks kā pa reni un viss būs vnk ideāli, izdomāju, ka varētu sevi iecelt biznesmeņa kārtā un sarūpēt sev jaunu braucamo.
Kā gadījies kā nē, dažiem labi zināms burnout.lv bijušais jūzeris tirgo tādu auto kādu es labprāt vēlētos.
BMW 525d 2001. gada, sudraba krāsa, oem xenons, oem Mpaka, alkantra salons, manuāla kārba, M3 stūre.. nu gandrīz pasaka !
Paņēmu padusē čomu un abi maucām uz TUkumu notestēt, kas ir kas

Auto uzticēja testdraivam.. sajūtas jau protams neaprakstāmas, ka tas auto 3 pārnesumā brīvi sasniedza 160kmh


bet nu jā.. šim auto bija krietnas lietojuma pazīmes.. nu tā kā ļoti, kaut vai tas, ka sānu mala šofera beņķim sastāvēja no alkantras un krēsla rāmja..
Nu lūk, pateicāmies par izbraucienu, un domājām ko tālāk darīt.. zvana mans brālis un saka, ka Saldū ir 525i, sudraba krāsa, tourings, M stūre, M kloķis, oem xenons, sazvanāmies, un auto īpašnieks saka, ka esot šur un tur rūsiņa, bet šis auto izgājis skati Zviedrijā 2012. gada decembrī ! Šis te pēdējais jau nu dikti uzrunāja.. arī sirsniņa šajā brīdī krietni sarausās, jo šis te Saldus eksemplārs bija ļooooti ok cenā !
Nu lūk, dodamies pa taisnu uz Saldu no Tukuma. Mirkli pirms Liepājas šosejas auto kaut kā savādi noraustas, bet nu es pie sevis nodomāju, ka viss būs kārtībā un ir tikai jābrauc .. pagriežamies pareizajā virzienā pabraucam, un pēkšņi motors noslāpst un ripojam .. tā mēs apstājāmies Pienavā. Apstājamies padomājam, un pirmais secinājums ir tāds, ka mošs degvielas padeve izbeigusies. Auto ķip griež, diezgan purinājās, bet nelec. Pēc kopīgas apspriedes nolēmām doties uz vietējo benzīntanka pēc čipsiem un alus, un preses ! Tiesa benzīntankā presi nedabūjām ! Savukārt alkohols tur bija jomajooo ku dažāds !


Nokļuvām pie meistara Rīgā. Pēc īsas apspriedes atstāju auto un devos uz mājām.
Čo pa čom, zvana meistars, un saka ka esot sliktas ziņas.. esot autiņu iedarbinājis un tas patstāvīgi esot strādājis aptuveni 7sekundes un tad atkal nomiris.. skaņa esot tā, kad ir nobeigušās pamatšāles ! Meistaram saku, ka man viss vienalga un zb, es braucu uz Grieķiju atpūsties un pēc atvaļinājuma visu sabīdīsim ! šis saka zaibis !

Kā man gāja Grieķijā var apskatīt šeit !
http://www.flickr.com/photos/sicram/set ... 556812956/
Tur arī nelieli aprakstiņi un tā !

Atbraucu mājās, sazinos ar meistaru šis saka, ka esot viens 300lv variants ar citu motoru ! Esot kādreiz bijis zaibis.. es nopūšos un saku, ka okey, jo tomēr esošais motors ir dabujis reiz jaunībā dikti ciest ( atceramies to bildi ar to sūdu, kas peldēja karterī ) Nu lūk.. Zvanu ap noteikto laiku kad jābūt motoram iekšā un onkas saka, ka tur esot bijušas problēmas, tad nu lūk, atliekam par dažām dienām.. Kā beigās izrādijās šis motors bij nostāvējis zem ābeles laikam gadus divus

Lūk tagad par to motoru, ko man iecēla..

Donors ir lūk šāds te agregāts


Tur mājoja 2.3 atmo dīzelis, motora kods ir OM623 !

Ko es no šī ieguvu, es ieguvu 79 vai 84 zs pret vecajiem 72 zs ( es ar šo veco motoru, uz grunts nevarēju nospolēt !

Teikšu godīgi iet ahujena

Protams parādijās šādi tādi jaunumi, sācis bija grabēt sajūga izspiedēj gultnis un tāds sīkums, ka man tagad redlains ir 4100 rpm


Tad nākošā dēka protams bija TA apmeklējums .. TA ieguvu ar vienu aizrādijumu, ka obligāti jānomaina kreisā pusē ārējais stūres pirkts ! Pirms auto sāka kratīt es inspektoram pateicu, ka griežot stūri ir tāds smags/dobjšs bukšķis. Inspektors teica, ka viss ķip esot labi. Aizbraucot pie meistara saku šim, ka vajadzētu uzmainīt bremžu diskus pakaļā un tā.. + pateicu, ko TA vīri teica. Pēc stundas seko zvans ar vienu jautājumu : Kā tu izgāji skati ??
Defektācija :
- abi lodbalsti beigti
- plaukta bukses beigtas
- stūres stieņi beigti, kustās vsm par 1cm
- pakaļā diski beigti ( bildei neatradu, bet ir priekšējie nobildēti )
- pakaļā peldošās bukses beigtas !
Kopējā detaļu tāme pēc šeit esošajām cenām 200 lv + darbs
Ilgi nedomājot veicu dažādus telefona zvanus un sazīmēju vienu daļu detaļas no Polijas.
Tad nu lūk, šis bija liktenīgi, šīs detaļas gaidīju apm. 2 mēnešus, kuru laikā ar mersīti braucu ne tālāk kā Rīgas robeža un arī tad pārliecinājos, ka redzu TV torni..
Pie vienas čakarēšanās arī reduktoru nomainīju uz citu, palika labāk, bet tagad liekas, ka riepas šmuci taisa !

Un viss beidzot šodienas piedzīvojums.. braucot iebildēt savu auto salūza gāzes trosītes mehānisms.. bija jāceļ nost ieplūdnieks un jāmetina, kā izrādijās pirms manis kāds jau bija kaut metinājis un sametinājis tā, ka viss pļep-pļep.. tagad viss izskatās zolīdāk !
Auto šobrīd ir jāuztaisa riteņu savirze un tad būs stīgā.. autiņš ir tik patīkami ciets un tik patīkami vadāms, ka vnk gribās visus līkumus izbraukt ar maksimālo ātrumu..
Un viss beidzot dažas bildes :
Te noņemts iepludnieks un cītīgi strādajam
Šādi izskatījās priekšējais bremžu disks pēc 110 000 km nobraukšanas, nemeta. un TA bremžu stendā viss bija vienādi un labi ! Aizmugrējiem diskiem spīdēja tik kāda 1/3 daļa no visa..
Nomainīt visu plauktu bija lētāk kā restaurēt esošo ! Tad nu lūk tā arī darīju, šis konkrētais ir FEBI izstrādājums. Otrā pusē restaurēju, plauktā ielikām Lemforder bukses ( 35lv ) un jaunu lodbalstu ( kkāds noname )
Un te vnk sarupētās detaļas .. Ilgi nāca, un liels bija prieks tās ieraudzīt !
Un viss beidzot kāda smukbildīte !



Jā, un liels paldies jāsaka visiem iesaistītiem cilvēkiem par palīdzību gan tiem kas atbalstīja morāli, gan tiem kas ar reāli darba roku !

Katrā ziņā tā iesēšanās strādājošā, vecā, smukā autiņā ir diezgan ļoti patīkama, nu tāda nedaudz lepna sajūta, ka tu šo veco auto tomēr esi izmīlējis..
Un jā, jāatkārto arī tas, ka es ar šo auto esmu norullējis 110 000 km !
Atskatoties uz tiem nobrauktajiem km un to cik reizes auto mani ir atstājis vienu.. tad es teiktu, ka viss ir kārtībā !

Ir protams man vēl šādas pārdomas, bet par tām citreiz !

Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Re: Mr. Decembris MB W201
Jaaa, nu priekš 190MB tev ir ļoti skaists



Ja vajag novadīt, sarīkot un jebko izdarīt ar pasākumu, vai kautko noreklamēt - PM

- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17278
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mr. Decembris MB W201
Telefonsnaps no Pienavas 





"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Pauliic
- Moderators
- Posts: 4390
- Joined: 15 Jun 2004, 14:33
- Location: Carnikava, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
-
- Posts: 10413
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mr. Decembris MB W201
Pa glauno 

Visa veida apdruka uz praktiski jebkura auduma virsmas kā arī Uzlīmes!
Un protams arī Izgatavoju Flančus visiem auto,visos izmēros,visās konfigurācijās. 5mm-110mm biezumā. /// PM vai 22oo2959 ///
Un protams arī Izgatavoju Flančus visiem auto,visos izmēros,visās konfigurācijās. 5mm-110mm biezumā. /// PM vai 22oo2959 ///
Re: Mr. Decembris MB W201
Nenoskaitija 

Visa veida apdruka uz praktiski jebkura auduma virsmas kā arī Uzlīmes!
Un protams arī Izgatavoju Flančus visiem auto,visos izmēros,visās konfigurācijās. 5mm-110mm biezumā. /// PM vai 22oo2959 ///
Un protams arī Izgatavoju Flančus visiem auto,visos izmēros,visās konfigurācijās. 5mm-110mm biezumā. /// PM vai 22oo2959 ///
Re: Mr. Decembris MB W201
Tiesi taa, es to dariju arii pie riita kafijasEuGarais wrote:Stāsts izlasīts pie rīta kafijas un atdzīts par labu stāstu ko lasīt pie rīta kafijas.ttd wrote:Ideāls stāsts, ko lasīt pie rīta kafijas.

- *Sicram
- Posts: 28465
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mr. Decembris MB W201
Es jau zināju, ka kāds iepļūtīs par turbo 
Nekas, ja nu man kaut kas prātā nesaies kopā tad būs vien jāpaskatās, cik tad tas 2.5td var tur kaut ko saražot
Un jā.. Saldus E39 neapskatijos

Nekas, ja nu man kaut kas prātā nesaies kopā tad būs vien jāpaskatās, cik tad tas 2.5td var tur kaut ko saražot


Un jā.. Saldus E39 neapskatijos

Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit