
Edmunda franču žigulis
- simtdevindesmitais
- Posts: 956
- Joined: 06 Aug 2012, 23:21
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6275
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Edmunda franču žigulis
Mjā šito tiltu jauk§ana bez kuvalda nav īsti iespējama. Bet variants ar vienu šlici izskatās baigi ok! turpmāk zināšu kādu rezultātu var iegūt, jo līdz šim nācies tikai pārlikt šlices uz augšu 

"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Edmunda franču žigulis
Būtu labāk par savām caurajām bremžu šļaukām uztraucies, ar tiltu viss kārtībā un taisīts viss tika ļoti kvalitatīvi!HaL wrote:nu hvz, būtu redzējuši kā Ritvars ar kuvaldu dauzīja to tiltu, šaubos vai kādreiz būs ok

Šodien ar Kalniņu tika sarunāti flanči priekšai, lai var nolaist līdz galam - uz weekendu jābūt!

Re: Edmunda franču žigulis
HaL wrote:nu hvz, būtu redzējuši kā Ritvars ar kuvaldu dauzīja to tiltu
kuvaldz darīja kaut kā šitā?semigallss wrote:Mjā šito tiltu jauk§ana bez kuvalda nav īsti iespējama.

Spoiler
Show
http://www.badgermotorsport.co.uk/lowering.htm" onclick="window.open(this.href);return false;Use the slide hammer (with 8 mm bolt attatchment) to pull the torsion bar out.
They can be very stubborn and you need to hit the suspension arm with a hammer at the same time as pulling with the slide hammer to prevent the torsion bar and suspension arm coming off together.
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6275
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Edmunda franču žigulis
Grāmatu izlasiji, bet dzīvē neredzēji
pēc grāmatas jau tas ir baigi viegli izdarāms, bet dzīvē ir tā, ka dēļ latvijas sāļajām ielām torsions tā ierūsē, ka ar viegliem sitieniem nesanāk viņu nodabūt nost. parasti 15min ar autogēnu un kuvaldu sanāk padarboties, lai to visu saliktu kopā 2 minūšu laikā.

"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6275
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Edmunda franču žigulis
oi, šajā gadijumā gultņi, tad bez sildīšanas 

"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
Re: Edmunda franču žigulis
Mazāk lasi gudras pamācības internetā, ja tā darītu, vēl šobaltdien nebūtu izjaukts.diskurss wrote: SpoilerShowHaL wrote:nu hvz, būtu redzējuši kā Ritvars ar kuvaldu dauzīja to tiltukuvaldz darīja kaut kā šitā?semigallss wrote:Mjā šito tiltu jauk§ana bez kuvalda nav īsti iespējama.
SpoilerShowhttp://www.badgermotorsport.co.uk/lowering.htm" onclick="window.open(this.href);return false;Use the slide hammer (with 8 mm bolt attatchment) to pull the torsion bar out.
They can be very stubborn and you need to hit the suspension arm with a hammer at the same time as pulling with the slide hammer to prevent the torsion bar and suspension arm coming off together.
Tilts tika noņemts pilnībā nost un skaldīts tika ar lielu āmuru, kuru tpt prasijās vēl lielāku!
Re: Edmunda franču žigulis
Biš atsvaidzināšu.
Biju nopircis ēbrejā pašaptumšojošo spoguli no pug406 coupe, lohs, anglis atsūtija neejošu, meklēšu tgd tepat uz vietas, ejošu.


Labajai pusasij izbeidzās abas granātas un pati pusass traki vibrēja paātrinoties. Parcik lētāk bija nomainīt pusasi, nevis mainīt granātas, tas arī tika izdarīts!


Kā arī Kalniņš uztaisija man 5mm flančus, kurus biju plānojis likt priekšā, lai nosēdinātu vēl zemāk, bet neuzliku jo skrūves par īsu. Parcik sapratu ka priekšu zemāk es tomēr nemaz vairs negribu laist, tad ja rīt izdosies sagādāt garākas skrūves, uzlikšu aizmugurē, kamēr nedabūšu savus 20mm flančus.


Ohh, yes, atbrīvojos no badgiem aizmugurē jau laiciņu atpakaļ, bet beidzot sagādāju to "ripu" lai varētu nokasīt gumijas paliekas!


Šobrīd kopskats ~ tāds


Biju nopircis ēbrejā pašaptumšojošo spoguli no pug406 coupe, lohs, anglis atsūtija neejošu, meklēšu tgd tepat uz vietas, ejošu.


Labajai pusasij izbeidzās abas granātas un pati pusass traki vibrēja paātrinoties. Parcik lētāk bija nomainīt pusasi, nevis mainīt granātas, tas arī tika izdarīts!



Kā arī Kalniņš uztaisija man 5mm flančus, kurus biju plānojis likt priekšā, lai nosēdinātu vēl zemāk, bet neuzliku jo skrūves par īsu. Parcik sapratu ka priekšu zemāk es tomēr nemaz vairs negribu laist, tad ja rīt izdosies sagādāt garākas skrūves, uzlikšu aizmugurē, kamēr nedabūšu savus 20mm flančus.


Ohh, yes, atbrīvojos no badgiem aizmugurē jau laiciņu atpakaļ, bet beidzot sagādāju to "ripu" lai varētu nokasīt gumijas paliekas!



Šobrīd kopskats ~ tāds


Last edited by Edmunds on 02 May 2014, 00:58, edited 2 times in total.
Re: Edmunda franču žigulis
Kur prikols? Tak es viņam uzrakstiju ka neiet, viņš teica ok, sūti atpakaļ, atdosim naudu.
Vnk pasta darba laiks ir tāds pats kāds ir mans darbalaiks + tās rindas.. krč pofig, tāpat gribēju izjaukt un apskatīties kas tur var neiet tam spogulim, varbūt pat sanāks salabot.
Vnk pasta darba laiks ir tāds pats kāds ir mans darbalaiks + tās rindas.. krč pofig, tāpat gribēju izjaukt un apskatīties kas tur var neiet tam spogulim, varbūt pat sanāks salabot.

Re: Edmunda franču žigulis
Kas te jauns?
Sāksim ar to, ka pacēlu atpakaļ nedaudz augstāk, jo radās problēmas ar pusasīm. Vienu jau biju iepriekš nomainijis, tgd sāka izbeigties iekšējā granāta otrai. (sēdinājuma dēļ nepateicīgs lenķis pusasīm)

Ja neskaita kārtējo eļļas maiņu:
Vienā jaukā dienā izbeidzās pakaļējais tilts, vismaz tā es nodomāju.. Rats stāvēja pamatīgi sagāzies kemberā un man tas nepatika + sāka kkas grabēt (kā izradijās tas bija kas cits, ne tilts).
Norāvu nost tiltu, aizvedu restaurēt, tur konstatēja ka viss vēl ir diezgan OK stāvoklī, bet nu poh - salikām visu jaunu, atrestaurēta balka, nomainita viena svira.
Pie reizes(patiesībā šeit slēpjās garš stāsts ar diezgan pamatīgiem finansiāliem zaudējumiem) tika apgreidotas pakaļējās bremzes, no 180mm trumuļiem uz 247mm bremžu diskiem(tā paša stāsta ietvaros - swaps izdevās tikai ar otro piegājienu). Lai vai kā nu tur gāja, aizmugurē tgd ir disku bremzes.
Protams suporti atrestaurēti, salikts jauns viss ko vien var salikt un no pareiziem ražotājiem - šiet paldies par palīdzību GG.


Par cik plānos bija garāks pārbrauciens uz ~2k km (beigās nostājās tuvu 3k), tika domāts arī par riepām - līdz šim braukāju ar 195/45/16.
Respektīvi tgd priekšā jaunas 185/50/16 Pirelli P6000, aizmugurē mazlietotas(6mm) 195/45/16 Continental Sportcontact blabla(garš nosaukums).
Priekšā uzliku šaurākas riepas, jo iepriekš pārāk traki rāva ārā stūri no rokām(risēs), īsi sakot šai mašīnai 195 bija par platu. Aizmugurē atstāju 195/45/16, jo uz to brīdi neko citu tāpat uz vietas nevarēju dabūt.
Vēl pa šo laiku ir noswapots priekšējais panelis, no pelēkā uz melno - lai visu salonu saliktu melnu vēl visādi sīkumi trūkst, bet visu pamazām kaut kā, kaut kad..


Stūre bija sadilusi, tpc aizvedu pie šuvēja - kvalitātes/cenas attiecība -

Šobrīd viss ir nonācis līdz apmēram tādai stadijai - "viss strādā, nekas nelūzt - jābrauc", respektīvi vnk neceļās man tgd kko skrūvēt. Plāni protams ir, tomēr laiks pieķerties mk1.
Bonusā kāda ne-telefon bilde.

Sāksim ar to, ka pacēlu atpakaļ nedaudz augstāk, jo radās problēmas ar pusasīm. Vienu jau biju iepriekš nomainijis, tgd sāka izbeigties iekšējā granāta otrai. (sēdinājuma dēļ nepateicīgs lenķis pusasīm)

Ja neskaita kārtējo eļļas maiņu:
Vienā jaukā dienā izbeidzās pakaļējais tilts, vismaz tā es nodomāju.. Rats stāvēja pamatīgi sagāzies kemberā un man tas nepatika + sāka kkas grabēt (kā izradijās tas bija kas cits, ne tilts).
Norāvu nost tiltu, aizvedu restaurēt, tur konstatēja ka viss vēl ir diezgan OK stāvoklī, bet nu poh - salikām visu jaunu, atrestaurēta balka, nomainita viena svira.
Pie reizes(patiesībā šeit slēpjās garš stāsts ar diezgan pamatīgiem finansiāliem zaudējumiem) tika apgreidotas pakaļējās bremzes, no 180mm trumuļiem uz 247mm bremžu diskiem(tā paša stāsta ietvaros - swaps izdevās tikai ar otro piegājienu). Lai vai kā nu tur gāja, aizmugurē tgd ir disku bremzes.
Protams suporti atrestaurēti, salikts jauns viss ko vien var salikt un no pareiziem ražotājiem - šiet paldies par palīdzību GG.



Par cik plānos bija garāks pārbrauciens uz ~2k km (beigās nostājās tuvu 3k), tika domāts arī par riepām - līdz šim braukāju ar 195/45/16.
Respektīvi tgd priekšā jaunas 185/50/16 Pirelli P6000, aizmugurē mazlietotas(6mm) 195/45/16 Continental Sportcontact blabla(garš nosaukums).
Priekšā uzliku šaurākas riepas, jo iepriekš pārāk traki rāva ārā stūri no rokām(risēs), īsi sakot šai mašīnai 195 bija par platu. Aizmugurē atstāju 195/45/16, jo uz to brīdi neko citu tāpat uz vietas nevarēju dabūt.

Vēl pa šo laiku ir noswapots priekšējais panelis, no pelēkā uz melno - lai visu salonu saliktu melnu vēl visādi sīkumi trūkst, bet visu pamazām kaut kā, kaut kad..


Stūre bija sadilusi, tpc aizvedu pie šuvēja - kvalitātes/cenas attiecība -


Šobrīd viss ir nonācis līdz apmēram tādai stadijai - "viss strādā, nekas nelūzt - jābrauc", respektīvi vnk neceļās man tgd kko skrūvēt. Plāni protams ir, tomēr laiks pieķerties mk1.


Bonusā kāda ne-telefon bilde.


- Archuks
- BMW
- Posts: 12868
- Joined: 13 Sep 2004, 20:30
- Location: Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Edmunda franču žigulis
Dēļ tādiem kā tu ebay'ā kko tirgot irDzelzuks wrote:pēc kāda laika pasaki,ka neatnāca paciņa,lai sūta piķi atpakaļ


EVO X SST / RACE CAR INCOMING


Re: Edmunda franču žigulis
Neķer kreņķi,neesmu tā darījis,čomam bīja,ka kavējās paciņa,pateica,ka nav atnākusi,atsūtīja naudu,pēc pāris dienām atnāca paciņa kura kavējās. Tāpēc iedomājos par tādu herņuArchuks wrote:Dēļ tādiem kā tu ebay'ā kko tirgot irDzelzuks wrote:pēc kāda laika pasaki,ka neatnāca paciņa,lai sūta piķi atpakaļZinu, ka
, bet uzsita dusmu šitās bomāru shēmas.
