
Sent from my C6603
Skaidrs, tad šim neskrūvējas.zviedrs wrote:atskruvē kardānu pie tilta nost, pavelc aiz gala viņš sadalīsies uz pusēm, nolobi gumiju nost no gultņa, atstutē kardāna galu pret bluķi nodauzi veco gultni, uzsit jauno saeļļo šlices un liec visu kopā. tik atcīmē pozīcijas, kardāns ir balansēts, vismaz no rūpnīcas.
Ņemot verā ka daļas kopā var pareizi salikt tā pat tikai divās pozīcijās, tad jau nu tik pat labi jau var atzīmēt, lai pēc tam nesačakarētos meisterībā ar salikšanu.ttd wrote:Skaidrs, tad šim neskrūvējas.zviedrs wrote:atskruvē kardānu pie tilta nost, pavelc aiz gala viņš sadalīsies uz pusēm, nolobi gumiju nost no gultņa, atstutē kardāna galu pret bluķi nodauzi veco gultni, uzsit jauno saeļļo šlices un liec visu kopā. tik atcīmē pozīcijas, kardāns ir balansēts, vismaz no rūpnīcas.
P.s. - par balansēšanu - vienmēr tak balansē rūpnīcā kardānam katru daļu atsevišķi, tā kā pa šlicēm var mest kā grib. Bet negalvoju par volgo, neesmu pārbaudijis. Quattro un bmw var mest kā grib šlicēs.
Un vispār BMW arī nevar mest kopā kā grib. Tas ir iemesls kapēc 3/4 LV bmw wannabi dorifteru vibrā pakaļa spolējot pirmajos divos robos.ttd wrote: Quattro un bmw var mest kā grib šlicēs.
Es vienā reizē šo pārbaudiju - nejutu nekādas atšķirābas no 3 dažādiem salikumiem.AtmoBenzin wrote:Un vispār BMW arī nevar mest kopā kā grib. Tas ir iemesls kapēc 3/4 LV bmw wannabi dorifteru vibrā pakaļa spolējot pirmajos divos robos.ttd wrote: Quattro un bmw var mest kā grib šlicēs.
Esmu pie pc, varu vairāk izteiktiesAtmoBenzin wrote:Ummmm.... Tev vajadzēja abas kardāna daļas atzīmēt, lai vienu attiecībā pret otru pareizi saliktu.![]()
Es ceru ka Tu zini kā jāstāv kardāna krustiņiem vienam pret otru, kad abas daļas saliktas kopā?
Japosish87 wrote:Tomēr arī bija tā lielā kłūda ko biju domājis,ka nepareizi saliki pa šlicēm;) labi,ka nenoslinkoji un saliki visu kā vajag
Sent from my iPhone using Tapatalk