Sākšu es ar PAŠU sākuma.
2014. gada maija sākumā, pēc aptuveni mēneša tirgošanas man izdevās pārdot savu Mersedesiņu.

Pārdevu auto par tādu pašu summu, kā es to nopirku pirms 4 vai 5 gadiem. Cik tik aiztērēts, domāju, ka kopumā tajā auto iztērēju līdz 5k eiro

Kā jau kārtīgs jaunietis sludinājumu portāliņš tiek apmeklēts regulāri. Sākumā domas bija dižas.
Fantazēju par šādiem auto
1.

Tika ļoti sīki izpētīts, ko vajag, ko nevajag, cik līzings, cik mēneša maksājums utt aptuvenā auto cena Vācijā 11k eiro.
2.

Šis auto liekas nejēdzīgi smuks, un salons vispār liekas raķete !

3. Saab 9-3 un 9-5


Apskatīju ar šos auto. Saprotams, ka pēc mersedesa vilināja svaigs auto, un šie diezgan arī izpilda šo lietu. Kaut vai tāpēc, ka to 9-3 varētu iecelt ar foršu audio sistēmu utt
auto cena aptuveni 6-7k eiro
4.

Tad neiztika arī bez šāda varianta, tiku izbraucis ar tādu ļoti vienkāršu, tādu kādu es varētu atļauties, un vienu brīdi likās, ka būs labi.
Bet tad aprunājoties ar īstiem servisniekiem, tika secināts, ka tas auto ir LIELA laimes spēle. Doma tāda, es saprotams gribu dīzelīti, tam auto visi dīzeļi, ok par D5 nezinu, ir brauc bēdu nezinot līdz 300k km


auto cena apmēram 5k eiro
5.
Nu lūk, kā var redzēt no debesīm nolaidos uz zemes

Zināju, ka savam nākošajam auto gribu OEM xenon gaismas, foršu salonu, un nu jā, normāli aprīkotu auto, lai nebūtu baigi kaut kas jāmodificē.
Pasūds un golfs pa lielam nebija izskatīts kā variants, ok bija viens golfs, bet tas bija mk5 ar bixenon gaismām, un max aprīkots, bet nu cēena

Aprunājos ar cilvēkiem, un nonācu pie secinājuma, ka jāskatās ir E39 virzienā. Kaut vai tāpēc, ka auto ir relatīvi lētāks par E46.
SS.lv bija laikam viens e39 kurš bija manā cenā, un viens tāds kā man, tikai par 7k eiro !

Protams skatījos arī Lietuvas virzienā, jo kā parasti gribas jau ieķert MEGA izdevīgo cēeenu.
un nu jā, manā budžetā bija divi auto, kurus gribēju skatīties. Ar brāli izdomājām, ka jāzvana un jābrauc.
Pirmais auto Viļņā, reģistrēts LT, izgājis TA, 2gadus, laikam, braucis pa LT, otrs Mariampolē, tikko no Vācijas.
Lūk, otro auto varat vēl tagad nopirkt !

http://autoplius.lv/sludinajumi/bmw-530 ... 17224.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Saprotams, ka gribēju "tikko no Vācijas" autiņu, bet nu sapratu to, ka nebūs.. un centos iegādāties pēc iespējas labāko auto kādu varu atrast.
Un šis pirmais variants likās saistošs ar to, ka atbraucot uz Rīgu mani CSDD nepateiks, ka auto ir nozagts un brauks atpakaļ, piemēram, uz Franciju

Arī tas, ka auto ir TA kaut kādu kvalitāti norāda par to, auto tehačs LT ir līdz šī gada beigām.
Lūk, apskatijām auto, izgāzām un tā. Pa lielam viss forši.
Par pārrakstīšanu un kartona numuriem
Regitras.lt laikam tā sauc to kantori kur tu vari to visu izdarīt, maksā prieks ap, līdz 50e.
Uzraksta pirkšanas/pārdošanas formu, ko iedod tur pat uz vietas
kruta ja dabon OCTAS kopiju, jo tā uz to dienu strādā un var tik uz Rīgu
Tas viss kopā aizņem apmēram 20-30min
Saprotams, ka pa vidam šajā procesā man diezgan morāli atbalstija Valdis un Arčuks


Protams brauciens mājās bija ļoti naisss

Pirmais būsts, pirmais 150kmh, pirmā pilnā bāka

Atbraucu uz Rīgu, piereģistrēju auto, maucu uz TA, un tur pa lielam viss gāja kā pa diegu.
Dīzeļu atgāzēs gāja mega

Braucu tālāk, iedevu inspektoram savu spēkratu un teicu, lai krata kārtīgi


Nopirku es galu galā Individual 530d, 2003. gada, septembrī auto izripojis no rūpnīcas


Auto aprīkojums šeit : http://www.bmwarchiv.de/vin/gs76637.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
No auto nopirkšanas brīža nobraucis esmu 11k km.
Esmu samainījis:
- priekšējos bremžu diskus un klučus, bosch un ferrodo
- priekšējās stabilizatora atsaites, lemforder
- tilta bukses, lemforder
- aizmugurējās atsaites, lemforder
- uztaisījis esmu 2x savirzi
- spararats, sajūga komplekts, sachs
- eļļas maiņa, ielēju šādu te

- samainīju abus paneļa filtrus, motora filtru, degvielas filtru, eļļas filtriņš, visi ir no HENGST.
- esmu nopircis ziemas riepas, šogad braukšu ar nokian hakkapeliitta 5, radžu riepas, VOSS ES JAU NĀKU.
Kas vēl plānā:
- peldošās bukses, ir jau nopirktas, tās būs Delphi
- pakaļā amīšu atbalstus
- priekšējos beņķus atjaunot, pāršūt stūri
- samainīt vienu paspārni
- nopirku navigācijas disku, sapratu, ka līdz galam nestrādā šī sistēma, iespējams, ka būs jāpāriet no mk2 uz mk3.
Tālākos plānos:
- uzlabot audio sistēmu, biju cerējis, ka būs labāk, bet nu izskatās, ka būs jāievieš kāda dūsmīgā tumba OEM subja vietā. Skatījos, ka aux.lv piedāvā tādu risinājumu.
- pabraukt un paskatīties, kas notiek ar reduktora buksēm, kardana muftām un tā

- samainīt bagažnieka vāka amjus, man viņš takā elektriskais skaitās, bet nu amji noguruši.
- kaut ko vajadzēs noteikti krāsot un atjaunot, bet par šo lietu uztraucos maz.. Auto kreisā puse ir nedaudz apskādēta. Spogulis viens ir ar karbona plēvi !

Īsumā tā !

aa nu protams, man tagad ir skaidrs, ka Lietuvā cilvēki auto remontē savādāk. Leitis teica, ka ir samainīti priekšējie bremžu diski, uzstādīti jauni amji priekšā, salona filtri arī jauni, un defektos teica, ka tila bukses būtu jāmaina, un tās Lietuvā maksājot apmēram 25e gabalā.
Viss jau kruta, amji tiešām ir citi un KONI tie ir, uz aci izskatās diezgan svaigi

Diski bija virpoti, un salona filtri , [censored] .. viens bija aizdirsts melns, otrs bija ielikts otrādāk un salocīts..

