Abit e30 318
- Abit e30
- Posts: 1137
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
tieši tā. lai palielinātu galvas stiprību, jo tās lielās dzeses kabatas galvā ir viena no vājajām vietām šajās m20 galvās
stock

un te ''aizmetināts'' un noslīpēts

stock

un te ''aizmetināts'' un noslīpēts

- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6275
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Abit e30 318
un kā tas ietekmē pašu dzesēšanu? ka pēc tam nesanāk tā, ka galva vislaik pārkarst.
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
- Abit e30
- Posts: 1137
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
domāju ka nevajadzētu būt problēmām, jo šo ''apgreidu'' veic visi, visā pasaulē, kas kko mazliet vairāk grib dabūt ārā no šiem motoriemsemigallss wrote:un kā tas ietekmē pašu dzesēšanu? ka pēc tam nesanāk tā, ka galva vislaik pārkarst.

- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Abit e30 318
Ir bijusi darīšana ar šādu lietu, ja galvas blīvē būtu tādas pašas formas tad gan tas ietekmētu dzes darbību, bet tā kā blībē ir tikai apaļi caurumi tad visam jābūt ok.
- Abit e30
- Posts: 1137
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
tieši tā, gan blokā, gan blīvē urbumi ir pa malām.Micuks wrote:Ir bijusi darīšana ar šādu lietu, ja galvas blīvē būtu tādas pašas formas tad gan tas ietekmētu dzes darbību, bet tā kā blībē ir tikai apaļi caurumi tad visam jābūt ok.

- Abit e30
- Posts: 1137
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
...es jau piebraucu ar viņu uz jumtaCristorf wrote:Par apņēmību!![]()
interesants topiks!
P.S. kār vašā nepukojas rindā stāvošie auto vadītāji, kamēr noskrūvēji haubi?


Re: Abit e30 318
Tirsā vecīt, cik var ņemties ar to atmosfēru?? Tik daudz darba saguldījis, protams respect nenormāls.. bet kad būs m50b25 turbo?
huļi 


"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- Abit e30
- Posts: 1137
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
vasals visp-AF- wrote:Tirsā vecīt, cik var ņemties ar to atmosfēru?? Tik daudz darba saguldījis, protams respect nenormāls.. bet kad būs m50b25 turbo?huļi

reāli jau bija plānots ka šoziem ies virsū pūtējs, bet rēķinot un ilgi domājot atmetu šo domu, jo tad tas auto nākošgad nebrauktu, respektīvi pa ziemu nevar savilkt tādu turbo pārbūvi, kādu es vēlos redzēt tajā lamatā

m50 lai paliek ''žurkām'', m20 turbo ir ģēla, tā ka tas galīgi atlikts netiek


piekrītukretīns wrote:Labak butu draudzeni atradis un nemies ar vinu

- Abit e30
- Posts: 1137
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
laiks iet, sezonas sākums strauji tuvojas 
~ hronōloģiskā secībā skatoties atpakaļ...
kamēr bloks un citas motora daļas kkur ceļoja, pieķēru priekšas piekari, tika uzstādīti bmw e90 drop hats, lai dabūtu priekšu biš zemāk, neiztikt bez feiliem, jo nojaucot atklājās ka pašreizējie amīšu atbalsti ir sasēdušies, tāpēc tos saliku jaunus, kuri protams ir augstāki, kā vecie, respektīvi, sasēdināju tikpat zemu cik bija
kkur instalācijas laikā


+ vēl sabāzu poly bukses stabilizatora stienim vidū un atsaitēs
brap

instalācija ar specinstrumentiem

tad atnāca bloks un interesantie darbi varēja sākties
bloks čotka sahōnēcc

viss samazgāts utt, sagatavots pildīšanai

tālāk visas standarta procedūras, aiziet..
čik

...čik

kā arī uzinstalēts smuks tīselīša eļļas sūknis

tālāk jāmet iekšā
pie reizes arī nomainīju sajūga dakšas atbalstu, kā redzams vecais labi sadilis

atiet jūriņā

tād apsedzu kolektorus ar sedziņu
kad 1. reiz žūst/apdeg tā lenta ir tāāāāda smaka dūmi, ebaķ ebaķ


~ hronōloģiskā secībā skatoties atpakaļ...
kamēr bloks un citas motora daļas kkur ceļoja, pieķēru priekšas piekari, tika uzstādīti bmw e90 drop hats, lai dabūtu priekšu biš zemāk, neiztikt bez feiliem, jo nojaucot atklājās ka pašreizējie amīšu atbalsti ir sasēdušies, tāpēc tos saliku jaunus, kuri protams ir augstāki, kā vecie, respektīvi, sasēdināju tikpat zemu cik bija

kkur instalācijas laikā



+ vēl sabāzu poly bukses stabilizatora stienim vidū un atsaitēs
brap

instalācija ar specinstrumentiem


tad atnāca bloks un interesantie darbi varēja sākties
bloks čotka sahōnēcc

viss samazgāts utt, sagatavots pildīšanai
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)

tālāk visas standarta procedūras, aiziet..

čik

...čik

kā arī uzinstalēts smuks tīselīša eļļas sūknis


tālāk jāmet iekšā
pie reizes arī nomainīju sajūga dakšas atbalstu, kā redzams vecais labi sadilis

atiet jūriņā


tād apsedzu kolektorus ar sedziņu



- Abit e30
- Posts: 1137
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
tālāk ķeramies klāt paurim..
tātad aizmetināju un pārbaudīju galvu, puikas saka viss kūl..

tad ķērāmies pie m43 vārstu pielāgošanas, sakarā ar to ka jaunajiem vārstiem visi izmēri ir augstāki, tika kompensēta vārsta atsperes saspiešana, lai tā paliktu ~ kā stock, tādēļ tika savirpoti šādi speiseri, sākumā...

biš paslīpēju

kā arī tika noīsināti vārstu kātu gali

šeit jau saliktā veidā

domājot jau laicīgi, par to ka būs nīīknā sadalene, labāki vārsti ieplūdē, domāju ka vajag vēl nedaudz pagrebt izplūdes pusi, ko arī izdarīju, kkā šitā

ieplūdi atstāju kā ir, jo liekas ka visu tur jau smuki/labi sataisīju pagāšgad..

tad pa vidu vēl rokdarbi pie ieplūdes blīvēm

galva saliktā veidā

tālāk pienāca brīdis likt galvu, kas bija vesels piedzīvojums pavadīts ar dusmām un prieku, kad tas viss beigās izdevās
gotavs jau ar uzliktu izplūdi

kkad vēlāk

+ vēl pašķūnēju gaisa padevi radiatoram

te arī cutoffs

tālāk... kas tālāk nav ko gaidīt...

pašau vaļā
ielēju matuli + piedevu ar esteriem, cerams būs zaibcom.
» Skatīties Youtube
tātad aizmetināju un pārbaudīju galvu, puikas saka viss kūl..

tad ķērāmies pie m43 vārstu pielāgošanas, sakarā ar to ka jaunajiem vārstiem visi izmēri ir augstāki, tika kompensēta vārsta atsperes saspiešana, lai tā paliktu ~ kā stock, tādēļ tika savirpoti šādi speiseri, sākumā...

biš paslīpēju


kā arī tika noīsināti vārstu kātu gali

šeit jau saliktā veidā
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)

domājot jau laicīgi, par to ka būs nīīknā sadalene, labāki vārsti ieplūdē, domāju ka vajag vēl nedaudz pagrebt izplūdes pusi, ko arī izdarīju, kkā šitā

ieplūdi atstāju kā ir, jo liekas ka visu tur jau smuki/labi sataisīju pagāšgad..

tad pa vidu vēl rokdarbi pie ieplūdes blīvēm


galva saliktā veidā

tālāk pienāca brīdis likt galvu, kas bija vesels piedzīvojums pavadīts ar dusmām un prieku, kad tas viss beigās izdevās

gotavs jau ar uzliktu izplūdi

kkad vēlāk

+ vēl pašķūnēju gaisa padevi radiatoram


te arī cutoffs

tālāk... kas tālāk nav ko gaidīt...

pašau vaļā

- howitzer
- M30
- Posts: 29288
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Abit e30 318
Lieliski! 
Kas vēl jāsadara pirms sezonas atklāšanas?

Kas vēl jāsadara pirms sezonas atklāšanas?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Abit e30
- Posts: 1137
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
mm, nu krāsotājs sola šonedēļ beidzot atdot jaunos diskus, ja tur viss saies kā gribētos, tad vajadzēs paplatināt priekšas arkas, jāiemetina no Gustiņa dabūtie glāžu pastiprinājumi, ūn aizmugurē vajadzētu iemānīt cietas koilu atsperes ar adapteriem, ļoti īsumā kkā tāhowitzer wrote:Lieliski!
Kas vēl jāsadara pirms sezonas atklāšanas?

- Abit e30
- Posts: 1137
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
nu tā, matars tiek piebraukts... nu reāli jau tiek likts nedaudz slodzītē
salīdzinoši pavisam cita elpa pēc sadalenes maiņas, pēc 4k apgriezieniem diezagn brutāli mainās cēliens kā arī skaņa (vītek
) un tā arī griež ļoti labi līdz galam, līdz pārmet nākamo pārnesumu uttt. (tika uz ātro uzskriets ar vienu vietējo puiku ar e60 3,0d sagraizītu uttt, tika atzīts ka manāmi labāk iet kā iepriekš, pa lielam visu laiku gāja vienādi, tad 4. pārnesumā pie 170 sāku strauji iet garām, bet tad pienāca 5. pārnesums un šis aizgāja :/
...tā ka AF baidies, būs drāgreiss
)
pašlaik izskatās kkā tā.....netīrs, kā jau tam pienākas būt laukos

brapapaa

šonedēļ jāmēģina uztapināt jauna izplūde, savādāk cp arī tas nepatīk
kā arī mož tonītis paliks foršāks.

salīdzinoši pavisam cita elpa pēc sadalenes maiņas, pēc 4k apgriezieniem diezagn brutāli mainās cēliens kā arī skaņa (vītek



pašlaik izskatās kkā tā.....netīrs, kā jau tam pienākas būt laukos


brapapaa

šonedēļ jāmēģina uztapināt jauna izplūde, savādāk cp arī tas nepatīk

Last edited by Abit e30 on 17 Mar 2015, 00:02, edited 2 times in total.