Pa lielam viss ok, ja neskaita, ka tiekot līdz Tallinai konstatēju ka piiisec kā sāka gaudot pakaļējie gultņi

nu ok, tiem jau kā nekā 380 000km mokpilnas dzīves.
Staipot krāniņu sāka tecēt kārtējais radiātors.
Kārtējais, jo ir neatrisināta problēma ar tā uzpūšanos, visi kliegs, ka spiediens sistēmā bet skuju, viss ir ok, ja brauc līdz 4500rm, tiklīdz sanāk normāli gasēt uz saviem 5500rpm, teiksim pa biķernieku aplīti, tad radiātors sāk smaidīt momentāli, un trubas ir normālas, korķis pagāšgad mainīts - likts HELLA, spiediena pārāk liela nav.
Aizdomas krīt, ka vnk uz tiem neraksturīgi lielajiem RPM ūdenssūknis saražo tādu apjomu, ka stumjot to nabaga radiātors ir ahhujā. Raksturīga problēma, kolēģis ir minējis, uz Cummins motoriem, tiem 5.9 un 6.7 stockā ir limiters uz 3000rbm, bet kad sāk normāli tos kruķīt uz 4 un vairāk, tad viss iet pa gaisu, radiātors, trubas, izplešanās trauki, un to atrisina vnk downgreidojot sūkni, jeb nolaužot pāris lāpstiņas.
Vobšim, drīzumā mainīšu galvu, būs jauna blīve, ja epopeja turpināsies, ķeršos pie sūkņa.
Bet pagaidām:
Tiku pie pilnīgi jaunu bremžu setupa, ar atjaunotiem bremžu cilindriem. Paldies IXT darbnīcai







Jāatzīmē ka ATE tiešām ir ļoti labi diski, pat ar štruntīgiem klučiem tie bremzēja godam un tikai vienu reizi uzvārījās, bet nu jāatzīmē ka krāniņu staipījām trijatā, divi e36 ar v8 un 325mm bremzēm no 3.0i
a es ar saviem 300mm un daudz lielāku auto kopējo svaru, pats pēdējais uzvāriju bremzes. Tākā, ATE powerdiski salīdzinot ar parastajiem ir ļoti labi.
Bet kāpēc brembo max, nu labs piedāvājums, kopā ar restaurētiem suportiem un jauniem EBC yellow.
Kā bremzējas nezinu - nav piebraukti.
Gultņus nomainīšu tiklīdz atnāks pakaļējie bleķinieki aizsargi.