AF pelēkais šķūnis

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

Locked
-AF-
Posts: 4748
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by -AF- »

Nu tā, auto ir pārdzīvojis kārtējo tripu, soreiz 700km uz Tallinu un atpakaļ.
Pa lielam viss ok, ja neskaita, ka tiekot līdz Tallinai konstatēju ka piiisec kā sāka gaudot pakaļējie gultņi :emo:
nu ok, tiem jau kā nekā 380 000km mokpilnas dzīves.

Staipot krāniņu sāka tecēt kārtējais radiātors.
Kārtējais, jo ir neatrisināta problēma ar tā uzpūšanos, visi kliegs, ka spiediens sistēmā bet skuju, viss ir ok, ja brauc līdz 4500rm, tiklīdz sanāk normāli gasēt uz saviem 5500rpm, teiksim pa biķernieku aplīti, tad radiātors sāk smaidīt momentāli, un trubas ir normālas, korķis pagāšgad mainīts - likts HELLA, spiediena pārāk liela nav.
Aizdomas krīt, ka vnk uz tiem neraksturīgi lielajiem RPM ūdenssūknis saražo tādu apjomu, ka stumjot to nabaga radiātors ir ahhujā. Raksturīga problēma, kolēģis ir minējis, uz Cummins motoriem, tiem 5.9 un 6.7 stockā ir limiters uz 3000rbm, bet kad sāk normāli tos kruķīt uz 4 un vairāk, tad viss iet pa gaisu, radiātors, trubas, izplešanās trauki, un to atrisina vnk downgreidojot sūkni, jeb nolaužot pāris lāpstiņas.

Vobšim, drīzumā mainīšu galvu, būs jauna blīve, ja epopeja turpināsies, ķeršos pie sūkņa.
Bet pagaidām:
Tiku pie pilnīgi jaunu bremžu setupa, ar atjaunotiem bremžu cilindriem. Paldies IXT darbnīcai ;)

Image
Image
Image
Image
Image vecie
Image
Jāatzīmē ka ATE tiešām ir ļoti labi diski, pat ar štruntīgiem klučiem tie bremzēja godam un tikai vienu reizi uzvārījās, bet nu jāatzīmē ka krāniņu staipījām trijatā, divi e36 ar v8 un 325mm bremzēm no 3.0i
a es ar saviem 300mm un daudz lielāku auto kopējo svaru, pats pēdējais uzvāriju bremzes. Tākā, ATE powerdiski salīdzinot ar parastajiem ir ļoti labi.
Bet kāpēc brembo max, nu labs piedāvājums, kopā ar restaurētiem suportiem un jauniem EBC yellow.
Kā bremzējas nezinu - nav piebraukti.
Gultņus nomainīšu tiklīdz atnāks pakaļējie bleķinieki aizsargi.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12220
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by ttd »

-AF- wrote:Nu tā, auto ir pārdzīvojis kārtējo tripu, soreiz 700km uz Tallinu un atpakaļ.
Pa lielam viss ok, ja neskaita, ka tiekot līdz Tallinai konstatēju ka piiisec kā sāka gaudot pakaļējie gultņi :emo:
nu ok, tiem jau kā nekā 380 000km mokpilnas dzīves.

Staipot krāniņu sāka tecēt kārtējais radiātors.
Kārtējais, jo ir neatrisināta problēma ar tā uzpūšanos, visi kliegs, ka spiediens sistēmā bet skuju, viss ir ok, ja brauc līdz 4500rm, tiklīdz sanāk normāli gasēt uz saviem 5500rpm, teiksim pa biķernieku aplīti, tad radiātors sāk smaidīt momentāli, un trubas ir normālas, korķis pagāšgad mainīts - likts HELLA, spiediena pārāk liela nav.
Aizdomas krīt, ka vnk uz tiem neraksturīgi lielajiem RPM ūdenssūknis saražo tādu apjomu, ka stumjot to nabaga radiātors ir ahhujā. Raksturīga problēma, kolēģis ir minējis, uz Cummins motoriem, tiem 5.9 un 6.7 stockā ir limiters uz 3000rbm, bet kad sāk normāli tos kruķīt uz 4 un vairāk, tad viss iet pa gaisu, radiātors, trubas, izplešanās trauki, un to atrisina vnk downgreidojot sūkni, jeb nolaužot pāris lāpstiņas.

Vobšim, drīzumā mainīšu galvu, būs jauna blīve, ja epopeja turpināsies, ķeršos pie sūkņa.
Bet pagaidām:
Tiku pie pilnīgi jaunu bremžu setupa, ar atjaunotiem bremžu cilindriem. Paldies IXT darbnīcai ;)

Image
Image
Image
Image
Image vecie
Image
Jāatzīmē ka ATE tiešām ir ļoti labi diski, pat ar štruntīgiem klučiem tie bremzēja godam un tikai vienu reizi uzvārījās, bet nu jāatzīmē ka krāniņu staipījām trijatā, divi e36 ar v8 un 325mm bremzēm no 3.0i
a es ar saviem 300mm un daudz lielāku auto kopējo svaru, pats pēdējais uzvāriju bremzes. Tākā, ATE powerdiski salīdzinot ar parastajiem ir ļoti labi.
Bet kāpēc brembo max, nu labs piedāvājums, kopā ar restaurētiem suportiem un jauniem EBC yellow.
Kā bremzējas nezinu - nav piebraukti.
Gultņus nomainīšu tiklīdz atnāks pakaļējie bleķinieki aizsargi.
man gan ir aizdoma, ka m57 ūdensūknis ražībā ir tāds pats kā pencīniekiem :////
-AF-
Posts: 4748
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by -AF- »

Skatoties uz lāpstińu lielumu gan tā neliekas
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8967
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by Volfsburgs »

Vismaz Hondam, kad sāk griezt vairāk rpm, nekā paredzēts, ūdenssūknis dzes. šķidrumu sāk kūlt.
Image
User avatar
Kaross
Posts: 1384
Joined: 20 Feb 2008, 17:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by Kaross »

Par to sūkni bišķit smieklīgi liekas. Lāpstiņas varbūt ir nedaudz lielākas, bet 500 rpm nevar neko iespaidot. Benzīnnieks griežas līdz 8000 rpm un nekādu problēmu ar stock sūkni.
Es lieku 90% uz to, ka pietiekoši agra aizdedze un maksimālos apgriezienos ceļās galva nost, kas ir diezgan izplatīta problēma dīzeļiem.
Samainīsi galvas blīvi un viss atrisināsies. Vismaz uz kādu laiku.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image
-AF-
Posts: 4748
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by -AF- »

To noteikti varēs pārliecināties pēc galvas un blīves maińas, neko nenoliedzu, motoram ir ap 450 000km, bet nu saku, izgāžot un atverot haubi trubas ir normālas, ar roku varu saspiest.
Krč dzīvosim redzēsim.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
HaL
Admins
Posts: 3036
Joined: 27 Aug 2004, 11:00
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by HaL »

metāla galvas blīve uz arp špiļkas?
Life is what happens while you're busy making other plans
User avatar
GG.
Posts: 15939
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by GG. »

-AF- wrote:likts HELLA
Liela daļa Hella loriņu mūsdienās ir made in China, tai skaitā, dažnedažādi devēji, kuri izbeidzās pēc nedēļas.

Tas vairs nav oldschool džēēērman kvalitī bilt tu lāst.
-AF-
Posts: 4748
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by -AF- »

Šodien konstatēts ka auto neiet kā gājis, jo papisu e36 v8 :D atkal nervu un pacietības pārbaude meklējot vainu, bet nu laikam vienīgā reālā vaina ir turbīnas regulācijā kura atškiras no iepriekšējās, gribējām kā labāk sanāca kā vienmēr :D
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
-AF-
Posts: 4748
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by -AF- »

HaL wrote:metāla galvas blīve uz arp špiļkas?
M57 blīve stockā ir no tērauda ;)
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29320
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by howitzer »

Es kaut kad skatījos video par pagājušā gadsimta sākuma automobiļiem. Lai tos auto iedarbinātu, ir vesela procedūra jāveic (dekompresija, manuāla aizdedze, kurbulis, utt, utt, utjp), izskatās, ka Tev te ir līdzīgi. :D
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
-AF-
Posts: 4748
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by -AF- »

Ai i nerunā :D
Tagad reāli ir vnk pārdomas vai ir jēga iespringt kko regulēt, ja drīz tāpat būs galva cita, cits gaisa pieplūdums u.t.t
Bet nu blin, škrobe :D
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
kretīns
Posts: 1819
Joined: 26 Oct 2009, 23:04
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by kretīns »

Ja vairāk pārdomasi visu, tad varbūt beidzot sapratīsi, kā dīzelis gavno
User avatar
kars
Posts: 3801
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by kars »

kretīns wrote:Ja vairāk pārdomasi visu, tad varbūt beidzot sapratīsi, kā dīzelis gavno
Viņš jau to sen ir sapratis, bet...
-AF- wrote:...ar šo projektu daudz mācos, tas dzīvē noder, kā arī jaunajā profesijā nākas strādāt ar lielajiem dīzełiem un gāzes energoagregātiem ;)
Кто разбирается тот разбирается...
-AF-
Posts: 4748
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by -AF- »

kretīns wrote:Ja vairāk pārdomasi visu, tad varbūt beidzot sapratīsi, kā dīzelis gavno
ble nu cik ilgi es atkārtošos, ja gribētu vilkt uz desas 90% autošedevru, liktu kopā m50 biturbo :naac:
bet šitais ir vnk must have jāizmoka līdz pēdējam
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
O.z
Posts: 10685
Joined: 08 May 2013, 23:05
Location: Lauki
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by O.z »

Kā tu zināsi,ka ir pēdējais pienācis? :D
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 12038
Joined: 01 Nov 2012, 16:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by AtmoBenzin »

Kaross wrote:Par to sūkni bišķit smieklīgi liekas. Lāpstiņas varbūt ir nedaudz lielākas, bet 500 rpm nevar neko iespaidot. Benzīnnieks griežas līdz 8000 rpm un nekādu problēmu ar stock sūkni.
Es lieku 90% uz to, ka pietiekoši agra aizdedze un maksimālos apgriezienos ceļās galva nost, kas ir diezgan izplatīta problēma dīzeļiem.
Samainīsi galvas blīvi un viss atrisināsies. Vismaz uz kādu laiku.
Nuuu vispār tur var gadītes tas ko šitas džeks saka:
Volfsburgs wrote:Vismaz Hondam, kad sāk griezt vairāk rpm, nekā paredzēts, ūdenssūknis dzes. šķidrumu sāk kūlt.
Ka tur ir tieši robeža, kur plūsmas ātrums palielinās gana un plūsma paliek turbolenta, tā kā sistēma šādai plūsmai nav kalkulēta, tad dēļ tā var būt problēmas.

:hvz:
-AF-
Posts: 4748
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by -AF- »

O.z wrote:Kā tu zināsi,ka ir pēdējais pienācis? :D
A kad zajobs iestāsies :reeka:
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15229
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by Black President »

R56 JCW
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12220
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: AF pelēkais šķūnis

Post by ttd »

Black President wrote:
» Skatīties Youtube

[censored] to smaku pēctam ostīt. :emo:
Locked