Page 51 of 56

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 14 Jun 2016, 23:03
by -AF-
Nu tā, auto ir pārdzīvojis kārtējo tripu, soreiz 700km uz Tallinu un atpakaļ.
Pa lielam viss ok, ja neskaita, ka tiekot līdz Tallinai konstatēju ka piiisec kā sāka gaudot pakaļējie gultņi :emo:
nu ok, tiem jau kā nekā 380 000km mokpilnas dzīves.

Staipot krāniņu sāka tecēt kārtējais radiātors.
Kārtējais, jo ir neatrisināta problēma ar tā uzpūšanos, visi kliegs, ka spiediens sistēmā bet skuju, viss ir ok, ja brauc līdz 4500rm, tiklīdz sanāk normāli gasēt uz saviem 5500rpm, teiksim pa biķernieku aplīti, tad radiātors sāk smaidīt momentāli, un trubas ir normālas, korķis pagāšgad mainīts - likts HELLA, spiediena pārāk liela nav.
Aizdomas krīt, ka vnk uz tiem neraksturīgi lielajiem RPM ūdenssūknis saražo tādu apjomu, ka stumjot to nabaga radiātors ir ahhujā. Raksturīga problēma, kolēģis ir minējis, uz Cummins motoriem, tiem 5.9 un 6.7 stockā ir limiters uz 3000rbm, bet kad sāk normāli tos kruķīt uz 4 un vairāk, tad viss iet pa gaisu, radiātors, trubas, izplešanās trauki, un to atrisina vnk downgreidojot sūkni, jeb nolaužot pāris lāpstiņas.

Vobšim, drīzumā mainīšu galvu, būs jauna blīve, ja epopeja turpināsies, ķeršos pie sūkņa.
Bet pagaidām:
Tiku pie pilnīgi jaunu bremžu setupa, ar atjaunotiem bremžu cilindriem. Paldies IXT darbnīcai ;)

Image
Image
Image
Image
Image vecie
Image
Jāatzīmē ka ATE tiešām ir ļoti labi diski, pat ar štruntīgiem klučiem tie bremzēja godam un tikai vienu reizi uzvārījās, bet nu jāatzīmē ka krāniņu staipījām trijatā, divi e36 ar v8 un 325mm bremzēm no 3.0i
a es ar saviem 300mm un daudz lielāku auto kopējo svaru, pats pēdējais uzvāriju bremzes. Tākā, ATE powerdiski salīdzinot ar parastajiem ir ļoti labi.
Bet kāpēc brembo max, nu labs piedāvājums, kopā ar restaurētiem suportiem un jauniem EBC yellow.
Kā bremzējas nezinu - nav piebraukti.
Gultņus nomainīšu tiklīdz atnāks pakaļējie bleķinieki aizsargi.

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 15 Jun 2016, 01:26
by ttd
-AF- wrote:Nu tā, auto ir pārdzīvojis kārtējo tripu, soreiz 700km uz Tallinu un atpakaļ.
Pa lielam viss ok, ja neskaita, ka tiekot līdz Tallinai konstatēju ka piiisec kā sāka gaudot pakaļējie gultņi :emo:
nu ok, tiem jau kā nekā 380 000km mokpilnas dzīves.

Staipot krāniņu sāka tecēt kārtējais radiātors.
Kārtējais, jo ir neatrisināta problēma ar tā uzpūšanos, visi kliegs, ka spiediens sistēmā bet skuju, viss ir ok, ja brauc līdz 4500rm, tiklīdz sanāk normāli gasēt uz saviem 5500rpm, teiksim pa biķernieku aplīti, tad radiātors sāk smaidīt momentāli, un trubas ir normālas, korķis pagāšgad mainīts - likts HELLA, spiediena pārāk liela nav.
Aizdomas krīt, ka vnk uz tiem neraksturīgi lielajiem RPM ūdenssūknis saražo tādu apjomu, ka stumjot to nabaga radiātors ir ahhujā. Raksturīga problēma, kolēģis ir minējis, uz Cummins motoriem, tiem 5.9 un 6.7 stockā ir limiters uz 3000rbm, bet kad sāk normāli tos kruķīt uz 4 un vairāk, tad viss iet pa gaisu, radiātors, trubas, izplešanās trauki, un to atrisina vnk downgreidojot sūkni, jeb nolaužot pāris lāpstiņas.

Vobšim, drīzumā mainīšu galvu, būs jauna blīve, ja epopeja turpināsies, ķeršos pie sūkņa.
Bet pagaidām:
Tiku pie pilnīgi jaunu bremžu setupa, ar atjaunotiem bremžu cilindriem. Paldies IXT darbnīcai ;)

Image
Image
Image
Image
Image vecie
Image
Jāatzīmē ka ATE tiešām ir ļoti labi diski, pat ar štruntīgiem klučiem tie bremzēja godam un tikai vienu reizi uzvārījās, bet nu jāatzīmē ka krāniņu staipījām trijatā, divi e36 ar v8 un 325mm bremzēm no 3.0i
a es ar saviem 300mm un daudz lielāku auto kopējo svaru, pats pēdējais uzvāriju bremzes. Tākā, ATE powerdiski salīdzinot ar parastajiem ir ļoti labi.
Bet kāpēc brembo max, nu labs piedāvājums, kopā ar restaurētiem suportiem un jauniem EBC yellow.
Kā bremzējas nezinu - nav piebraukti.
Gultņus nomainīšu tiklīdz atnāks pakaļējie bleķinieki aizsargi.
man gan ir aizdoma, ka m57 ūdensūknis ražībā ir tāds pats kā pencīniekiem :////

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 15 Jun 2016, 06:10
by -AF-
Skatoties uz lāpstińu lielumu gan tā neliekas

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 15 Jun 2016, 09:05
by Volfsburgs
Vismaz Hondam, kad sāk griezt vairāk rpm, nekā paredzēts, ūdenssūknis dzes. šķidrumu sāk kūlt.

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 16 Jun 2016, 10:21
by Kaross
Par to sūkni bišķit smieklīgi liekas. Lāpstiņas varbūt ir nedaudz lielākas, bet 500 rpm nevar neko iespaidot. Benzīnnieks griežas līdz 8000 rpm un nekādu problēmu ar stock sūkni.
Es lieku 90% uz to, ka pietiekoši agra aizdedze un maksimālos apgriezienos ceļās galva nost, kas ir diezgan izplatīta problēma dīzeļiem.
Samainīsi galvas blīvi un viss atrisināsies. Vismaz uz kādu laiku.

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 16 Jun 2016, 10:43
by -AF-
To noteikti varēs pārliecināties pēc galvas un blīves maińas, neko nenoliedzu, motoram ir ap 450 000km, bet nu saku, izgāžot un atverot haubi trubas ir normālas, ar roku varu saspiest.
Krč dzīvosim redzēsim.

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 16 Jun 2016, 18:20
by HaL
metāla galvas blīve uz arp špiļkas?

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 16 Jun 2016, 18:27
by GG.
-AF- wrote:likts HELLA
Liela daļa Hella loriņu mūsdienās ir made in China, tai skaitā, dažnedažādi devēji, kuri izbeidzās pēc nedēļas.

Tas vairs nav oldschool džēēērman kvalitī bilt tu lāst.

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 17 Jun 2016, 00:26
by -AF-
Šodien konstatēts ka auto neiet kā gājis, jo papisu e36 v8 :D atkal nervu un pacietības pārbaude meklējot vainu, bet nu laikam vienīgā reālā vaina ir turbīnas regulācijā kura atškiras no iepriekšējās, gribējām kā labāk sanāca kā vienmēr :D

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 17 Jun 2016, 00:28
by -AF-
HaL wrote:metāla galvas blīve uz arp špiļkas?
M57 blīve stockā ir no tērauda ;)

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 17 Jun 2016, 00:28
by howitzer
Es kaut kad skatījos video par pagājušā gadsimta sākuma automobiļiem. Lai tos auto iedarbinātu, ir vesela procedūra jāveic (dekompresija, manuāla aizdedze, kurbulis, utt, utt, utjp), izskatās, ka Tev te ir līdzīgi. :D

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 17 Jun 2016, 00:36
by -AF-
Ai i nerunā :D
Tagad reāli ir vnk pārdomas vai ir jēga iespringt kko regulēt, ja drīz tāpat būs galva cita, cits gaisa pieplūdums u.t.t
Bet nu blin, škrobe :D

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 17 Jun 2016, 01:39
by kretīns
Ja vairāk pārdomasi visu, tad varbūt beidzot sapratīsi, kā dīzelis gavno

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 17 Jun 2016, 01:55
by kars
kretīns wrote:Ja vairāk pārdomasi visu, tad varbūt beidzot sapratīsi, kā dīzelis gavno
Viņš jau to sen ir sapratis, bet...
-AF- wrote:...ar šo projektu daudz mācos, tas dzīvē noder, kā arī jaunajā profesijā nākas strādāt ar lielajiem dīzełiem un gāzes energoagregātiem ;)

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 17 Jun 2016, 07:16
by -AF-
kretīns wrote:Ja vairāk pārdomasi visu, tad varbūt beidzot sapratīsi, kā dīzelis gavno
ble nu cik ilgi es atkārtošos, ja gribētu vilkt uz desas 90% autošedevru, liktu kopā m50 biturbo :naac:
bet šitais ir vnk must have jāizmoka līdz pēdējam

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 17 Jun 2016, 09:32
by O.z
Kā tu zināsi,ka ir pēdējais pienācis? :D

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 17 Jun 2016, 10:20
by AtmoBenzin
Kaross wrote:Par to sūkni bišķit smieklīgi liekas. Lāpstiņas varbūt ir nedaudz lielākas, bet 500 rpm nevar neko iespaidot. Benzīnnieks griežas līdz 8000 rpm un nekādu problēmu ar stock sūkni.
Es lieku 90% uz to, ka pietiekoši agra aizdedze un maksimālos apgriezienos ceļās galva nost, kas ir diezgan izplatīta problēma dīzeļiem.
Samainīsi galvas blīvi un viss atrisināsies. Vismaz uz kādu laiku.
Nuuu vispār tur var gadītes tas ko šitas džeks saka:
Volfsburgs wrote:Vismaz Hondam, kad sāk griezt vairāk rpm, nekā paredzēts, ūdenssūknis dzes. šķidrumu sāk kūlt.
Ka tur ir tieši robeža, kur plūsmas ātrums palielinās gana un plūsma paliek turbolenta, tā kā sistēma šādai plūsmai nav kalkulēta, tad dēļ tā var būt problēmas.

:hvz:

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 17 Jun 2016, 11:16
by -AF-
O.z wrote:Kā tu zināsi,ka ir pēdējais pienācis? :D
A kad zajobs iestāsies :reeka:

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 17 Jun 2016, 11:22
by Black President

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 17 Jun 2016, 11:38
by ttd
Black President wrote:
» Skatīties Youtube

[censored] to smaku pēctam ostīt. :emo: