Un runājot par šodienu, jaunais daily, jeb liels cinītis mazs pimpītis, jeb big kermen avant, jeb, īsa pamācība, kā izvēlēties auto, kuru vairs nekad dzīvē nevarēsi pārdot
Tātad, daži zina, ka esmu jebanutijs un automātus neatzīstu, kā sugu. Iespējams, ka tas ir kaut kāds autisma paveids, vai vienkārši esmu dalbajobs, bet nu nevaru es nekā sadzīvot ar automātu. Vienīgais, kas šķiet puslīdz ok ir tajatas variators apvienojumā ar hibrīdu, bet tik dārgu un uzticamu auto pagaidām vēl negribu. Tādēļ jauna daily meklējumos bija daži būtiski kritēriji – a) mint vecajs labajs ar 81kw, b) sagāzējams benzīns, ručka, mehānika, rwd vai awd un sedans. Izskatīju E60, W203, W204, Audi C6, Lolvo V50, W211 sedanu, bet nu viiiiiiissss ir tik fakin bēdīgs, ka nu vnk pizgec. Reāli skatoties, kas notiek auto tirgū, sākās drusku lielāka depresija nekā parasti. Un vēl bēdīgāk ir tas, ka tos bēdīgos auto kāds beigās arī nopērk
LAI NU KĀ, baigi nekā prātīga nebija, bet sapratu, ka mani baigi velk uz MB un tāds perfektais sweetspot būtu W211 fl sedans ne melnā krāsā, ar V6 un ručku. Tobrīd Eiropā tirgū tāds bija TIEŠI VIENS EKSEMPLĀRS

un par to pašu prasīja 6k eur, kas ar atvešanu, reģistrāciju, apkopīti, lpg, beigās nostātos uz hvz 8-10k eur. Tā to domu tālāk arī neattīstīju

BET, atvaļinājuma laikā chillojot laukos redzēju, ka kāds nabags jau diezgan ilgi mēģina pārdot savu W211 universāli ar 4cyl kampresuhu, ručku un bomzhpaket. Globāli auto izskatījās kārtīgs un interesants, tikai tas triperainais motors galīgi neuzrunāja, bet nu, lai sirds mierīga, nolēmām ar dāmu aizbraukt apskatīties. Aizbraucam uz norunāto spotiņu, chillojam mašīnā, gaidām un redzam – brouts klāt. Dāmai pirmais vārds bija – jāņem

Izbraucām, apskatījām, tiešām kārtīgs un normāli kopts auto, baigi nekādu kasjaku nav, viss strādā. Bomzhpaketu pieciestu, universāļa bundžu tjip arī un ar melnu krāsu kaut kā sadzīvotu, bet nu tas motors mani jebatj kā neuzrunā, tāpēc aizbraucām mājās sakot, ka PADOMĀSIM

Šoreiz arī tiešām domāju un pēc kādām 2 dienām braucu vēlreiz skatīties, bet tagad jau paķēru līdzi kompi, lai paraktos dziļāk, sarunāju, lai var piestartēt aukstu un citas tizlas lietas, kuras nevajadzētu darīt pērkot auto pa dažiem tūkstošiem. Nu un reāli NAV PIE KĀ PIEPISTIES, izņemot fakta, ka 2x parkingi miruši, vienam spogulim neiet apsilde un termostats laikam pezda, jo pa šosse braucot ir ap 80 grādiem. Reāli negribu, jo motora nav, BET IR VAIBI tāpēc nodomāju ai [censored] yolo, lai iet, izdarīšu labu darbu un atbrīvošu cilvēku no tā lāsta. Tā nu, drumroll please..
Mercedes Benz E200, facelift, estate,
EL MANUEL 
a.k.a lielais mersis
Pa lielam nekas nopietnāks arī neatklājās. M271 motoram vājā vieta ir ķēde, tā bija mainīta pirms ~20k km. Vēl problēmatiski ir sadaleņu magnēti, kas ar laiku sāk laist garām eļļu un tālāk eļļa pa vadiem nonāk līdz ECU un to noslīcina, bet tos samainīju profilaktiski. Tāpat arī pie pēciegādes apkopes profilaktiski nomainīju zondi, kartera ventilāciju ar visām caurulēm un kompresorā nomainīju eļļu.
Te kaut kādi pārpalikumi ar vecajām detaļām. Pie reizes nomainīju arī gaisa ieplūdes gofru un ieplūdes rezonatoru, kurus kāds kaut kad bija sakolhozējis
Pirmā lieta – iznīcināti sēdekļu pārvalki. Šofera beņķis vēl ar pārvalku, pasažiera jau bez
Otrā lieta – PERFORMANCE
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
paklājiņi aizstāti ar mazāk performance, bet vairāk oriģināliem gumijas oem paklājiņiem. Sorix, esmu pāķis, atzīstu tikai gumijas paklājiņus
Pirms

Pēc
Trešā lieta – oem magnetolai piečinīju bluetooth adapteri
Ceturtā lieta – uzliku lpg

Tas bāžnieks W211 ir TIK PERFEKTS, ES REĀLI NESAPROTU, kā inženieri varēja uztaisīt kaut ko tik lielisku. Tur burtiski ielien visa mana pasaule – instrumenti, kompresori, šķidrumi, lukturi utml sūdi UN TAS VISS PAIET ZEM GRĪDAS

Šeit man līdzi ir pilnīgi viss vajadzīgais dzīvei ar vecām misenēm
Anyway, izlasīju vēl, ka viņiem mēdzot mirt droseles, tādēļ preventīvi noņēmu, lai apskatītos, kas tur notiek un nu jā, spīdoši nebija

Iztīrīju, saliku jaunas blīves un pagaidām brauc
ieplūdē gan padaudz eļļas, hvz cik tas ir normāli
Tad vienreiz izmeta šādu joku

Izrādījās nopuvis abs gredzens, kas jau bija izjucis. Nomainīt to ir diezgan pizgec, visas sviras jāatlaiž no stupicas, lai tiktu klāt

Vienā piegājienā nomainīju abas puses, lai ir miers
Tad pienāca ziema un ieķēru KALTOS R16 ziemai, biš trūcīgi, bet saiet
Lielceļu karalis kruizē pa lielceļiem Eiropā. Komforts, bauda un relaksi

Var redzēt arī overengineered cupholderi
Tuvojoties pavasarim ieķēru pareizā izmēra gumijas aizmugurei, jo pirms tam kāds bija uzlicis šaurākas, jo tas ir izmērs ir lētāks un vieglāk pieejams. Tagad ir 275. sekcija, kā jābūt pēc grāmatiņas
Tad vēl pavasarī braucot uz Rīgu priekšā izģērbās gultnis, pats Rīgā nomainīt nevarēju, tādēļ aizdzinu uz servisu, kur vīriem gadījās bēda

Bet nekādu problēmu, man jau bija pieraksts pie krāsotāja un sarunājām, ka piemetīs klāt arī priekšas buferi un serviss nosegs krāsošanas izmaksas. Vārdu arī turēja un sākotnēji nosaukto ciparu man izmaksāja

Tas, ka tur sanāca rojāls iepisiens ar izmaksām x2 gan ir cits stāsts

Long story short, krāsoju bagāžnieka vāku, jo vienā vietā bija krāsas burbulis, aizmugures buferi, jo gāja nost laka un priekšas buferi, jo nu, bija saskrāpēts. Secinājām, ka buferis ir China (kas jau bija zināms, jo nav no Elegance versijas, bet gan Avantgard ar hroma moldingiem) un ir ļooti sūdīgi sataisīts, attiecīgi pārkrāsot nav jēgas. Tad nu sazīmēju priekšai pareizo Elegance buferi bez hroma un sakrāsojām to. It kā forši, ka viss tagad ir pareizi, bet finansiāls iepisiens drusku sanāca
Un vai es jau stāstīju, cik lielisks ir tā auto bagāžnieks?
Trīs ēdieni 25 cilvēkiem? Nekādu problēmu, wolt kebabi ar saviem yaris nervozi pīpē stūrī
Šovasar vēl priekšā nomainīju amortizatorus no Elegance uz Avantgard a sporta piekari, kuriem var regulēt atsperes sēžas augstumu un sanāca dabūt ~2cm zemāk purnu. Ieprogrammēju arī zemāk pneimu aizmugurē, lai ir līmenī un tagad ir puslīdz ok. Visticamāk vēlāk pāriešu uz oem spooorta piekares atsperēm, lai ir labāka stancīte, bet pagaidām brauks kā ir. Sapratu gan, ka man nav neviena attēla ar šī brīža stancīti, tādēļ šeit attēls ar pareizo buferi priekšā un pēc krāsošanas

Pēc jāņiem vēl biju aizdzinis uz detailingu, lai sapulē un uzklāj keramiku, redzēs cik ilgi tas pasākums turēsies
Pagaidām esmu nobraucis kaut ko ap 20k km un ir ok, šis tas nomainīts piekarē, bet nekā kritiska. Braucu un priecājos par to, cik lieliski tam auto viss ir izvietots salonā un cik forši viņš brauc. Ja vien būtu normāls motors..
Nu un ņemot vērā, ka tas ir lielais mersis, tad vajadzētu būt arī mazajam mersim, vai ne? Atcerieties, kā pirms tam rakstīju, ka vienā brīdī dāma pateica, ka viņai vajag savu auto? Tad nu lūk, sākumā plānojām nopirkt e36/e46 kompotu vai kādu a3 ar automātu, lai iemācās braukt, apdauzās un saprot, ko grib, tjip lai ir cheap un cheerful. Apskatījām arī VW Beetle, bet paldies dievam tas līdz galam neuzrunāja

Beigās auto nopirkām 2x virs budžeta, jo atkal jau bija VAIBI un pateica, ka vajag un ka viss būšot labi
W203 CLC MY2008 ar SPORTA paketu
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
jeb MiniMersis
Vecajs labajs OM646 dīzelis jeb mikriņa motors, automāts, pliks, bet ar sportpaketu un hromiem. Orižinal ~250k nobraukums, mint bundža un tehniski puslīdz ok stāvoklis
Gari neizplūstot, viss puslīdz ok, pēc iegādes parastā apkope, drusku bremžu remontdarbi. Lielākā bēda, ka jau nopērkot kārba uzsākot braukt spārdījās. Nomainīju hidromuftas solenoīdu, palika stipri labāk, bet perfekti nav. Kaut kad tuvākajās nedēļās vēl nomainīšu kārbas plati, paskatīsimies vai tad kaut kas mainīsies. Ja nē, tad vnk brauks kamēr izbeigsies pavisam un mainīs visu kārbu
Ziemai nopirku r15 pa 40eur, funkciju pilda
Tad vienā dienā izbraucot ar to auto aiz viņa palika eļļas strīpa

Pannu dēļ nevarēju saprast no kurienes tā gāžas ārā un eļļas ščupa motoram nav, tādēļ braukt savā gaitā nekur neriskēju un uzkrāvu uz traļa

Izrādījās, ka eļļa gāžas ārā no kārbas kontaktligzdas. Vai es jau teicu, kā man besī automāti?

Bet nu, kontaktligzdu nomainījām un braucam tālāk
Atcerieties savādo atgadījumu ar Ļoņu un stirnām ziemā? Šeit arī gadījās savādais atgadījums ar stirnu naktī, tikai ar drusku smagākām sekām. Stirna dzīva, minimersim moldings sabraukts, migla izlauzta no bufera, buferim plaisa.

Dāma tā arī bez moldinga aizbrauca mājās, jo AI TUR TIKAI PLASTMASA ATKRITA, bet izrādās, ka tam fakinajam CLC ir pašam savs priekšas buferis un arī attiecīgi moldings un VĒL viņam ir hrompakets un tādus moldingus vispār nevar atrast. Pagaidu variantā biju domājis kaut ko izcelt šrotos vai no rrr, bet nekā nav. Tādēļ kāpu miatā un dažas dienas vēlāk braucu uz negadījuma vietu meklēt moldingu – atradu

Salīmēju, ar nagu laku piekrāsoju un pieliku atpakaļ. Bet nu eventuāli jāmaina viss buferis, tādēļ monitorēju tirgu, kad parādīsies kaut kas sborā un labā stāvoklī ar tādu komplektāciju, kā man vajag
Nākotnes plāni – septembrī iesim tehaču un tur būs drusku jāpaskrūvē piekare. Vienai buksei bija eļļas noplūde

+ ir prasība ielikt oem magnetolas vietā androidu ar atpakaļskata kameru. Vēl skatos, kādu ne-gatera risinājumu tur varētu uztaisīt. Ā nu un vēl fun fact, ka pie iepriekšējās saimnieces piecos gados tas auto ir nobraucis tikpat cik pie mums viena gada laikā
Rajonā sāk veidoties melno meršu gang
Nu un beidzot krūzīte, kuru lietoju darbā, ko man čoms reiz piešķīra, jo bija brāķēta partija, beidzot kaut kādā mērā atbilst realitātei
p.s joprojām priecājos, ka vienīgais no bmw man dzīvē ir šis
