BMW e32 1992 m60b30
Re: BMW e32 1992 m60b30
Tagad atgriežoties 2025 gada Februāra sākumā kur apstājās darbi pie e32.
No vecuma logu tīrītāja mehānisms strādāja ļoti lēni, uz 3 ātrumu jutu, ka varētu nomocīt motoru, tad nu sāku visu jaukt nost lai tiktu pie paša mehānisma.


Daudz lapas, dubļi visādi kukaiņi, katrā ziņā bija nepatīkama smaka no visa šī.

Ja godīgi tad šīs vecās BMW apsildes sistēmas bija uzkonstruētas ļoti precīzas, pārdomātas, bet to visu izjaukt nenolaužot kādu detaļu ir jāmāk, viss veiksmīgi neko nesalaužot, daudz bilžu iemūžinot kā kur kas nāk, kabinās, ventilators ir ārā.


Un mehānisms arī ārā.

viss slikti, kreisās puses mehānisma uzgriežņu daļa kas pievelkas pie virsbūves palika bez vītnes + pats kāts kas veic slotiņu kustēšanos iznāca ārā ar visu buksi.

labā puse palika ar vītni.

Te arī viss apstājās, iesākās ziema izklaides, boksa remonts.


Tad nu tagad pieķeroties klāt e32 kā viens no darbiem bija salikt atpakaļ visu kas saistīts ar logu tīrītāju un apsildi.
Iedevu mehānismu savam virpotājam lai kaut ko izdomā, izdomāja uzvirpot jaunus mazliet mazāka izmēra un savādākas kāpes uzgriežņus kas kopumā izdevās ļoti labi un viss pie virsbūves pievilkās ar labu spēku.
bildes gan šeit nav jo tur īsti nebija ko bildēt, sasmērēju visu loga tīrītāja mehānismu, uz 3 ātrumu lido kā jaunam 7er
samazgāju visas plastmasas kas nāca saistībā ar apsildi, izpūtu saeļoju apsildes motoru, kluss nekas nečīkst, viss super.
Tad diezgan bezjīdzīgi veltīju laiku pāris detaļām kuras nemaz neredz, bet tādas aprūsējušas negribēju likt virsū, ok logu slotiņu kātus gan redz, tur viss pa tēmai



Nu un kopumā šeit atkal jāiepauzē jo nevaru salikt dekoratīvo plastmasu, pašas slotiņas jo zem dekoratīvajām plastmasām ir pa vienai skruvei priekš spārna, krāsotājs teicās, ka pēc 2 nedēļām paņems sakrāsot visu kas jākrāso, tākā šeit varbūt būs maza pauze ar ierakstiem, bet ir vēl šis tas ko darīt.
Nu un protams kur ta bez eksperimenta kā nu būs ja būs, bet nē nebūs

No vecuma logu tīrītāja mehānisms strādāja ļoti lēni, uz 3 ātrumu jutu, ka varētu nomocīt motoru, tad nu sāku visu jaukt nost lai tiktu pie paša mehānisma.


Daudz lapas, dubļi visādi kukaiņi, katrā ziņā bija nepatīkama smaka no visa šī.

Ja godīgi tad šīs vecās BMW apsildes sistēmas bija uzkonstruētas ļoti precīzas, pārdomātas, bet to visu izjaukt nenolaužot kādu detaļu ir jāmāk, viss veiksmīgi neko nesalaužot, daudz bilžu iemūžinot kā kur kas nāk, kabinās, ventilators ir ārā.


Un mehānisms arī ārā.

viss slikti, kreisās puses mehānisma uzgriežņu daļa kas pievelkas pie virsbūves palika bez vītnes + pats kāts kas veic slotiņu kustēšanos iznāca ārā ar visu buksi.

labā puse palika ar vītni.

Te arī viss apstājās, iesākās ziema izklaides, boksa remonts.


Tad nu tagad pieķeroties klāt e32 kā viens no darbiem bija salikt atpakaļ visu kas saistīts ar logu tīrītāju un apsildi.
Iedevu mehānismu savam virpotājam lai kaut ko izdomā, izdomāja uzvirpot jaunus mazliet mazāka izmēra un savādākas kāpes uzgriežņus kas kopumā izdevās ļoti labi un viss pie virsbūves pievilkās ar labu spēku.
bildes gan šeit nav jo tur īsti nebija ko bildēt, sasmērēju visu loga tīrītāja mehānismu, uz 3 ātrumu lido kā jaunam 7er

samazgāju visas plastmasas kas nāca saistībā ar apsildi, izpūtu saeļoju apsildes motoru, kluss nekas nečīkst, viss super.
Tad diezgan bezjīdzīgi veltīju laiku pāris detaļām kuras nemaz neredz, bet tādas aprūsējušas negribēju likt virsū, ok logu slotiņu kātus gan redz, tur viss pa tēmai



Nu un kopumā šeit atkal jāiepauzē jo nevaru salikt dekoratīvo plastmasu, pašas slotiņas jo zem dekoratīvajām plastmasām ir pa vienai skruvei priekš spārna, krāsotājs teicās, ka pēc 2 nedēļām paņems sakrāsot visu kas jākrāso, tākā šeit varbūt būs maza pauze ar ierakstiem, bet ir vēl šis tas ko darīt.
Nu un protams kur ta bez eksperimenta kā nu būs ja būs, bet nē nebūs


1982 BMW e28 m30b28
1983 BMW e30 m20b27
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
1983 BMW e30 m20b27
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
Re: BMW e32 1992 m60b30
Skatos pēdējo bildi...
Lūdzu, lūdzu bilžu ekskursiju no renovētajiem boksiem. Domāju, ka daudziem, kas savā garāžā ķimerējas, būs interesanti, pasmelties idejas garāžas tūningam.
7er
Par stūri piekrītu vairumam, vajag atstāt 4 spieķus un malkas stūri noteikti nevajag
Lūdzu, lūdzu bilžu ekskursiju no renovētajiem boksiem. Domāju, ka daudziem, kas savā garāžā ķimerējas, būs interesanti, pasmelties idejas garāžas tūningam.

7er

Par stūri piekrītu vairumam, vajag atstāt 4 spieķus un malkas stūri noteikti nevajag
Re: BMW e32 1992 m60b30
Manuprāt viena no briesmīgākajàm un milzu diametra....
Veciem BMW MTech I.
Nedaudz jaunākiem MTech II.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.