Page 7 of 8
Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 17 Oct 2025, 19:05
by ray112
Vēl jo vairāk ka viņi piedāvā tam 1.2 Renault motoram mazāku turbo lag, un derot priekš dpf. Tajā brīdī uzreiz ir skaidrs ka viņi paši pat nezin ko viņi piedāvā.
Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 20 Oct 2025, 10:05
by Juzix
ray112 wrote: ↑17 Oct 2025, 19:01
juriz wrote: ↑17 Oct 2025, 13:31
Iespaidojoties no arniks8 tēmas, atradu, ka manam D7F arī var dabūt agresīvāku sadales vārsptu

bet nu tur traka cena.
Bet ir šitāds brīnusm
https://www.ebay.co.uk/itm/285863862683 
Varbūt, jāpiebeidz šis dzinējs ar eksperimentu. Jo tur kaut kas nav, visticamāk gredzeni padiluši.
Vienīgais ko tā kaste tev izmainīs ir: labākajā gadījumā check engine lampiņa iedegsies panelī, sliktākajā gadījumā neizmainīs neko. Tik cik būsi kādam naudu uzdāvinājis.
Pa lielam ir tā, ka ja tam motoram ir 75 zirgi, tad bez bezjēdzīgi lielas summas ieguldīšanas tur arī paliks 75 zirgi. Atmosfēras dzinējam dabūt augšā jaudu galīgi nav tik viegli kā jau arniks8 minēja un jo viņa ir mazāk, jo grūtāk tur kaut ko ir izspiest klāt. Visas tās domas par jaudas celšanu būs tukši slapjie sapņi ko labāk uzreiz atmest jau startā, vai nu met iekšā 16v motoru vai arī dzīvo kā ir.
Turbo ir atbilde
Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 20 Oct 2025, 15:17
by juriz
Njā, vai kādi karburatori.
Abos gadījumos gan projekts jātaisa. Ja nu vīnīgi sataisa tā, ka tas elementāri noņemas nost un uzliekas virsū.
Bet tā, šodien pārsteigums, check engine pats nodzisa. Sāk apstiprināties viena versija, ka kaut kur varētu būt tomēr vados problēma.
Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 20 Oct 2025, 16:15
by petka17
juriz wrote: ↑20 Oct 2025, 15:17
Njā, vai kādi karburatori.
Abos gadījumos gan projekts jātaisa. Ja nu vīnīgi sataisa tā, ka tas elementāri noņemas nost un uzliekas virsū.
Bet tā, šodien pārsteigums, check engine pats nodzisa. Sāk apstiprināties viena versija, ka kaut kur varētu būt tomēr vados problēma.
Kam tev projekts jātaisa?
Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 21 Oct 2025, 06:49
by juriz
Ja kādu turbo liek virsū vai tml. Vai tad nē?
Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 21 Oct 2025, 07:21
by ULDMAN
Kādreiz lasīju, ka šai paaudzei der Volvo 1,7turbo benzīna motors no 440 vai 480 modeļa.
120 zs laikam bija. Un bez lielām pārbūvēm derot iekšā.
Tas bija mans BIG BLOCK sapnis, kad piederēja Twingo

Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 21 Oct 2025, 08:30
by juriz
Opā. Interesanti. Tur jau kaut kāda sadarbībai vai nebija toreiz?
Bet ej nu tādu atrodi, nemētājas uz katra stūra.
Es gan nebrīnītos, ka der arī tas 1.2T no twingo2. Volvo gan varētu būt bijusi mehāniskā drosele, ne elektroniskā, kas varētu nozīmēt mazāku pārbūvi.
Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 21 Oct 2025, 08:51
by arniks8
juriz wrote: ↑21 Oct 2025, 06:49
Ja kādu turbo liek virsū vai tml. Vai tad nē?
Pārbūve ir ieliekot citu dzinēju. Tev varētu būt spaiņa izmēra turbīna ar metanola iesmidzi un 700hp neko nav jāreģistrē ja bloks oriģinālais. Jāgreģistrē ir tikai tad kad ieliec savādāku motoru.
Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 21 Oct 2025, 08:56
by tolx
Tak ko tur mitrināt par motoru tādu, vai motoru šitādu.
Saremontēt, lai strādā viss kā vajag, ielikt sakarīgu bumbastiku un baudīt vasaru.
Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 21 Oct 2025, 09:01
by juriz
O, tas jau man patīk, kaut kā šķita, ka jebkura dzinēja pārbūve arī ir projekts, t.i. tāda redzama.
Bet atradu, ka Ģibuļos ir tas 1.7t dabūjams. Tik ko tur vēl vajag? Tur jau kaut kādu vadību vajadzēs klāt un tml.?
Kurš man var palīdzēt šādā ceļojumā uz turbo? Varētu tad jau šitam pašam uzlikt, pamocīt, un tad to pārlasīt.
Te ar oriģinālo vadību varētu pietikt, tik cik brutāli uzliek tādu turbo? Neesmu iedziļinājies tēmā.
Vēl gan stūres reika jāsamaina, tā grab. Citādi ir jau kaut cik labi

Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 21 Oct 2025, 09:03
by juriz
tolx wrote: ↑21 Oct 2025, 08:56
Tak ko tur mitrināt par motoru tādu, vai motoru šitādu.
Saremontēt, lai strādā viss kā vajag, ielikt sakarīgu bumbastiku un baudīt vasaru.
Man jau it kā pašlaik tā pati doma, bet varētu jau, uz VS jau neiešu.
Dēls kaut ko čīkst, ka vajadzētu kaut ko jestrāku
Bet tēma jāpapēta, kas to zina, kad un vai nobriedīšu.
Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 21 Oct 2025, 09:16
by fckns
ULDMAN wrote: ↑21 Oct 2025, 07:21
Kādreiz lasīju, ka šai paaudzei der Volvo 1,7turbo benzīna motors no 440 vai 480 modeļa.
120 zs laikam bija. Un bez lielām pārbūvēm derot iekšā.
Tas bija mans BIG BLOCK sapnis, kad piederēja Twingo
Volvo 480 Turbo ir tas dzinējs. Viņu arī liek iekš Renault 5.
Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 21 Oct 2025, 10:54
by juriz
Renault 5, škiet, bija 1.4T (C6J), tas 1.7T (R3N) bija citiem renault.
Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 21 Oct 2025, 13:17
by juriz
Ja es paņemtu šo (tas ir no 1.2t twingo 2)
https://rrr.lt/en/used-part/mdv26435-82 ... -iii-turbo
Te ar kolektoru, kas var derēt un var aŗi nederēt
https://rrr.lt/en/used-part/kpl13217-82 ... -iii-turbo
To var piekabināt klāt uz esošo elektroniku un tml.? Protams, tur ieplūde, izplūde, interkūleris vai kas tur vēl klāt.
Pašlaik jau noliktu plauktā, bet tā, par to cenu. Droši vien tur, ne viss ir kārtībā, bet nu sākumam.
Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 21 Oct 2025, 14:25
by arniks8
Par lētu un ātru turbo uzmešanu vari aizmirst. Pirmkārt Tev visticamāk ir ap 10:1 kompresijas pakāpe kas ir par augstu priekš turbo, droši vien sprauslas būs par īsu, atmosfērai aizdedzes kartes ir savādākas, jāuzkonstruē mehāniska vai elektriska wastegate vadība un vel milijons sīkumi. Karoče pisiens pēc pilnas programmas. Tad labāk izpētīt vai no kāda cita reņa var plug n play ieswapot turbo motoru
Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 21 Oct 2025, 15:53
by juriz
Kompresija it kā 9.5 esot. Tagad, gan jau vēl mazāk

Tas gan neglābj no pārējā.
Jebkurā gadījumā darāmā būtu daudz.
Paliksim (vismaz pašlaik) pie laba audio, tas vienkāršāk.
Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 21 Oct 2025, 19:59
by ray112
Kompresija un kompresijas pakāpe gluži nav viens un tas pats. Un ja motoram jau ir samazināta kompresija dēļ diluma, tad turbīna tikai pasliktinās virzuļu/gredzenu blow by. Kā jau arniks8 minēja, vadība, sprauslas utt. Tas nav tikai uzmest turbīnu, 2 trubas un intercooler. Principā kad tavas zināšanas par motoriem būs vismaz tādā līmenī, ka tu vari pats easy pārjaukt motoru, un izproti kas ir kas, tad var sākt skatīties arī kur tālāk turbo projektu virzienā. Bet kamēr tev vajag servisu lai nomainītu zondi un zobsiksnu, turbo projekts ir vien slapjais sapnis. Protams var jau mēģināt atrast kādu kas to ņēmās darīt, bet tur gan jau 5 twingo sanāks par to cenu un vēl paliks pāri.
Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 22 Oct 2025, 11:27
by fckns
arniks8 wrote: ↑21 Oct 2025, 14:25
Par lētu un ātru turbo uzmešanu vari aizmirst. Pirmkārt Tev visticamāk ir ap 10:1 kompresijas pakāpe kas ir par augstu priekš turbo, droši vien sprauslas būs par īsu, atmosfērai aizdedzes kartes ir savādākas, jāuzkonstruē mehāniska vai elektriska wastegate vadība un vel milijons sīkumi. Karoče pisiens pēc pilnas programmas. Tad labāk izpētīt vai no kāda cita reņa var plug n play ieswapot turbo motoru
Tur pat nevajag turbomotoru. Vieglāk būs pazondēt cik liels pisiens ir ielikt no Clio 172/182 dzinēju, un sākt štukot.
Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 23 Oct 2025, 09:26
by howitzer
Uzdošu nepieklājīgo jautājumu - nauda turbo vai motora swapam ir?
Ja ir, tad es aplaudēšu kājās stāvot, redzot dusmīgu Twingo. Ja nav, nu tad jāpakrāj.

Re: juriz franču draudzenīteS
Posted: 23 Oct 2025, 09:56
by juriz
Ja es tagad jau tur esmu notērējis 2.5k pāris mēnešu laikā pēc iegādes, kā tev šķiet?