Jā, ja aizvedīsi sasistu, bojātu auto, tur par visām virsbūves lietām parūpēsies godam. Tādēļ tagad jau darbinieki ir mainījušies, lai darbinieki būtu entuziasti tajā lietā ko dara, kā piemēram Jurcis. Ja kādi jautājumi par Rixcaru, var man droši jautāt, bet labāk privāti, lai te nepiespamotu topiku.Rii wrote:Foršs topiks, lai veicas ar auto![]()
Tajā Rixcar viņi arī metina? Čoma e30 kupejai vajag ļoti labi pārmetināt aizmugures arku
ValtersDeee e30 never ending story!
- Rekords
- Posts: 3100
- Joined: 19 Oct 2009, 09:54
- Location: KOCCMOC
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: ValtersDeee e30 never ending story!
Es te neesmu
Re: ValtersDeee e30 never ending story!
Likās jau, ka ar to e30 nav īsti labi pēctam, kad pamanīju, ka slieksnī var ar pirkstu paurķēt makroflexu ārā, bet nenojautu, ka tik. 
Bet nu cepuri nost par padarīto.
Bet nu cepuri nost par padarīto.
Sodit slidgultnus uz spiediena
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: ValtersDeee e30 never ending story!
Skatoties šitos izrūsējušos caurumus jāsāk nožēlot, ka savējo pārdevu
Lai vaicas ar darbiem
Lai vaicas ar darbiem
Re: ValtersDeee e30 never ending story!
Vakar ārā bija tik labs laiks, ka sagribējās kaut ko sākt darīt ar e30, bet atcerējos, ka e30 tak vēl Rixcar'a taisās.
Tapēc nācās vien izdomāt ko darīt un beidzot kārtīgi nomazgāju m50 motoru no veselas kaudzes sakaltušas eļļas vissapkārt.
Vēl tik mazliet jauzpulē visas alumīnija daļas, lai vairāk spīd, daži sīkumi jāsakrāso un būs smuki!
Saņēmos arī nomainīt pravodku un uzlikt e36 m50 pravodku ar jau pārlodētu štekeri priekš e30, jau sen mājās mētājās viņa, bet nevarēju saņemties, likās, ka baigi sarežģīti būs visu smuki salikt atpakaļ, bet beigās saliku smukāk nekā bija!
Tāds nu viņš būs - m50b20 non vanos, nodzīvojis 180 000km iekš e34 automāta!
Nomainīs eļļu, filtru, sveces, termostatu, dažas sakaltušās trubiņas, dažas blīves un domāju, ka pietiekami labi vēl dzīvos iekš e30!


Tapēc nācās vien izdomāt ko darīt un beidzot kārtīgi nomazgāju m50 motoru no veselas kaudzes sakaltušas eļļas vissapkārt.
Vēl tik mazliet jauzpulē visas alumīnija daļas, lai vairāk spīd, daži sīkumi jāsakrāso un būs smuki!
Saņēmos arī nomainīt pravodku un uzlikt e36 m50 pravodku ar jau pārlodētu štekeri priekš e30, jau sen mājās mētājās viņa, bet nevarēju saņemties, likās, ka baigi sarežģīti būs visu smuki salikt atpakaļ, bet beigās saliku smukāk nekā bija!
Tāds nu viņš būs - m50b20 non vanos, nodzīvojis 180 000km iekš e34 automāta!
Nomainīs eļļu, filtru, sveces, termostatu, dažas sakaltušās trubiņas, dažas blīves un domāju, ka pietiekami labi vēl dzīvos iekš e30!


Re: ValtersDeee e30 never ending story!
Kaboom! Beidzot kaut cik nopietnāks update no manis!
Paldies Šuvējam, salaboja manu sadilušo sportsitze benķi, tagad tik jātiek galā ar sarūsējušajām sliedēm un abi benķi būs smuki!

Līdz galam sakopu m50 motoru, lai var celt iekšā!



Kā arī lielākais prieka avots - Beidzot no Rixcar.lv servisa dabūju iztaisnotu un sakrāsotu e30! :yeahh:
Takā prieks ir liels, bildes būs daudz!








Tagad tik jāliek viss kopā un jāliek motors iekšā!
Protams, jāsakrāso vēl sliekšņi un vēl visādi sīkumi!
Priekša vēl nav līdz galam sapulēta, kad visu salikšu un iecelšu motoru, tad jaaizbrauc uz Rixcar.lv un viņi sapulēs, spīdēs vēl vairāk!
Paldies Šuvējam, salaboja manu sadilušo sportsitze benķi, tagad tik jātiek galā ar sarūsējušajām sliedēm un abi benķi būs smuki!

Līdz galam sakopu m50 motoru, lai var celt iekšā!



Kā arī lielākais prieka avots - Beidzot no Rixcar.lv servisa dabūju iztaisnotu un sakrāsotu e30! :yeahh:
Takā prieks ir liels, bildes būs daudz!








Tagad tik jāliek viss kopā un jāliek motors iekšā!
Protams, jāsakrāso vēl sliekšņi un vēl visādi sīkumi!
Priekša vēl nav līdz galam sapulēta, kad visu salikšu un iecelšu motoru, tad jaaizbrauc uz Rixcar.lv un viņi sapulēs, spīdēs vēl vairāk!
Re: ValtersDeee e30 never ending story!
Auto izmainījies par 180 grādiem - tas priecē 
Veiksmi darbos !
Veiksmi darbos !
- Abit e30
- Posts: 1142
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: ValtersDeee e30 never ending story!
Priekšā krāsa slapja izskatās ļoti smuki 
aizmugurē krāsa būs cītigi jāpulē lai tiktu līdzi priekšai
aizmugurē krāsa būs cītigi jāpulē lai tiktu līdzi priekšai
Re: ValtersDeee e30 never ending story!
krāsa neatšķiras? šito krāso piedzīt 1:1 pagrūti liekas ka ir.

vismaz šitajā bildē nedaudz liekas...nepas 1:1

vismaz šitajā bildē nedaudz liekas...nepas 1:1
Autokrāsotājs
BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox
BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox
Re: ValtersDeee e30 never ending story!
Protams, ka atšķiras krāsa!
Visa virsbūve ir pabalējusi, jo man šķiet, ka nekad mūžā nav pulēta!
Un tajā pusē šofera durvis ir ar baloniņu krāsotas (kāds no iepriekšējiem īpašniekiem), tapēc arī tik ļoti atšķiras!
Visa virsbūve ir pabalējusi, jo man šķiet, ka nekad mūžā nav pulēta!
Un tajā pusē šofera durvis ir ar baloniņu krāsotas (kāds no iepriekšējiem īpašniekiem), tapēc arī tik ļoti atšķiras!
Re: ValtersDeee e30 never ending story!
Nē, metināto reduktoru par laimi pirms pāris mēnešiem sanāca pārdot un vietā ir atvērtais reduktors lielajā korpusā no e34!520i wrote:labs![]()
cerams, drīz būs ielās
reduktoru atstāsi metināto?
Negribu vairs tik traki pist hadeni vislaik un paciest to diskomfortu parkojoties, pabraucu ar metināto un sapratu, ka viņš der tikai trasei!
Re: ValtersDeee e30 never ending story!
wrooong, metinātais der tikai pišanai,ja nav naudas bloķim.VD177 wrote:
Nē, metināto reduktoru par laimi pirms pāris mēnešiem sanāca pārdot un vietā ir atvērtais reduktors lielajā korpusā no e34!![]()
Negribu vairs tik traki pist hadeni vislaik un paciest to diskomfortu parkojoties, pabraucu ar metināto un sapratu, ka viņš der tikai trasei!
bet tricāram avārija patiešām nākusi par labu
Re: ValtersDeee e30 never ending story!
Laiks iet, nospraustais e30 salikšanas mērķis (17.maijs) tuvojas, bet izskatās, ka nepaspēšu salikt e30 braukšanas kārtībā.
Vislaik ļoti aktuāla ir problēma, ka salonā pa vairākām vietām mašīnai stāvot ūdens tek iekšā, bet tā arī nesanāk pieķerties tam un novērst visu, lai varētu salonu salikt.
Sakarā ar financiālām problēmām baigi lēni iet vajadzīgo m50 swap detaļu sagādāšana un tādējādi nekas būtisks nekustas uz priekšu.
Beidzot pieķēros klāt reduktora salikšanai, jau visu ziemu mājās stāvēja e34 atvērtais reduktors ko likt virsū!
Poly wy-rider bukse, jauna blīve, lielais e30 vāks un varam likt kopā.

Pašu korpusu attīriju no rūsas ar fleksi un drāšu ripu cik nu varēju, uzliku blīvi un vāku. Cerēju, ka blīve turēs bez hermētiķa, bet ielejot eļļu sapratu, ka pa apakšu sulojas tomēr eļļa. Nācās atkal vāku ņemt nost un no abām pusēm smuki hermētiķi sasmērēt.

e34 m50 izplūdes kolektori bija traki sapuvuši, vienu jau sāku atbrīvot no rūsas:

Beigās pārgaju pāri arī e34 biksēm un izplūdes kolektoriem saskrūveju jaunas špiļkas un uzgriežņus, jo vecās bija nopuvušas:
Nezinu kā tur būs ar to izplūdi, kad motors būs iekš e30, bet gan jau vajadzēs vēl graizīt tās bikses, lai pielāgotu.

Iepirkti lētākie sīkumi ko vajadzēs pie m50 likšanas iekšā - eļļas filtrs, izplūdes kolektoru blīves pie galvas un izplūdes kolektoru/bikšu savienojumu blīves:

Dabūts e30 hidro reikas krustiņš un 6cyl spidometrs, spidometrā paredzēts likt hromētos rinķus, bet tos pēctam, kad būšu motoru ielicis un pārbaudijis, vai spidometrs funkcionē kā vajag!


Pabiju arī šrotā, kur par 20eur salasiju veselu kaudzi ar detaļām. Prieks, ka ir vēl kāds šrots, kur e30 neskaitās nekāda mega vērtība un detaļas bezmazvai pārdod uz svaru!

Un nobeigumā snapshoti no pēdējās mazgāšanas, savādāk e30 bija kļuvis par putekšņu auto!
Lampas paliks dzeltenas (viena lampa tik ir pagaidām), un miglas ari būs dzeltenas.
Takā sanāca tikt pie braucamām 195/50/15 riepām, tad jātiek vēl pie flančiem un būs smuka disku/riepu kombinācija!

Takā visu salikšu, iecelšu motoru, tad likšu virsū 75/50 atsperu komplektu, tik man tāda sajūta, ka tā masīvā lūpa pa zemi vilksies ar tāda izmēra diskiem/riepām!

Ak jā, noplēsu nost arī pilnīgi visas uzlīmes, apnika un takā vienu brīdi vispār gribēju tikt pie cita e30, bet tā arī nesanāca, tad šim e30 izskats jaizmaina par 180*, lai nav sajūta, ka braucu ar to pašu e30!

Vislaik ļoti aktuāla ir problēma, ka salonā pa vairākām vietām mašīnai stāvot ūdens tek iekšā, bet tā arī nesanāk pieķerties tam un novērst visu, lai varētu salonu salikt.
Sakarā ar financiālām problēmām baigi lēni iet vajadzīgo m50 swap detaļu sagādāšana un tādējādi nekas būtisks nekustas uz priekšu.
Beidzot pieķēros klāt reduktora salikšanai, jau visu ziemu mājās stāvēja e34 atvērtais reduktors ko likt virsū!
Poly wy-rider bukse, jauna blīve, lielais e30 vāks un varam likt kopā.

Pašu korpusu attīriju no rūsas ar fleksi un drāšu ripu cik nu varēju, uzliku blīvi un vāku. Cerēju, ka blīve turēs bez hermētiķa, bet ielejot eļļu sapratu, ka pa apakšu sulojas tomēr eļļa. Nācās atkal vāku ņemt nost un no abām pusēm smuki hermētiķi sasmērēt.

e34 m50 izplūdes kolektori bija traki sapuvuši, vienu jau sāku atbrīvot no rūsas:

Beigās pārgaju pāri arī e34 biksēm un izplūdes kolektoriem saskrūveju jaunas špiļkas un uzgriežņus, jo vecās bija nopuvušas:
Nezinu kā tur būs ar to izplūdi, kad motors būs iekš e30, bet gan jau vajadzēs vēl graizīt tās bikses, lai pielāgotu.

Iepirkti lētākie sīkumi ko vajadzēs pie m50 likšanas iekšā - eļļas filtrs, izplūdes kolektoru blīves pie galvas un izplūdes kolektoru/bikšu savienojumu blīves:

Dabūts e30 hidro reikas krustiņš un 6cyl spidometrs, spidometrā paredzēts likt hromētos rinķus, bet tos pēctam, kad būšu motoru ielicis un pārbaudijis, vai spidometrs funkcionē kā vajag!


Pabiju arī šrotā, kur par 20eur salasiju veselu kaudzi ar detaļām. Prieks, ka ir vēl kāds šrots, kur e30 neskaitās nekāda mega vērtība un detaļas bezmazvai pārdod uz svaru!

Un nobeigumā snapshoti no pēdējās mazgāšanas, savādāk e30 bija kļuvis par putekšņu auto!
Lampas paliks dzeltenas (viena lampa tik ir pagaidām), un miglas ari būs dzeltenas.
Takā sanāca tikt pie braucamām 195/50/15 riepām, tad jātiek vēl pie flančiem un būs smuka disku/riepu kombinācija!

Takā visu salikšu, iecelšu motoru, tad likšu virsū 75/50 atsperu komplektu, tik man tāda sajūta, ka tā masīvā lūpa pa zemi vilksies ar tāda izmēra diskiem/riepām!

Ak jā, noplēsu nost arī pilnīgi visas uzlīmes, apnika un takā vienu brīdi vispār gribēju tikt pie cita e30, bet tā arī nesanāca, tad šim e30 izskats jaizmaina par 180*, lai nav sajūta, ka braucu ar to pašu e30!

Re: ValtersDeee e30 never ending story!
Pa šo laiku diezgan jau izdarīts!
Saņēmos nomainīt visas četras amortizatoru atsperes. Darba gaitā atklājās vēl jauni iepriekšējo īpašnieku brīnumi kurus pa 1.5gadiem nebiju atklājis.
Izrādās viena statne man ir resnā, otra tievā! Amortizatoru štoku garumi ari krietni atšķirās.

Atsperes arī kaut kādas dīvainas, zemākas kā stock, vijumi pakāpeniski aizvien retāki un zāģētas. Drošvien no cita auto.

Pašreizējās aizmugurējās atsperes salīdzināju ar jaunajām, dīvaini, bet jaunās ir gabaliņu augstākas, kaut gan 75/50.
Cerams, ka nolaižot mašīnu jaunās sasēdīsies un būs zemākas par pašreizējām, savādāk džips.

Tā nu atkal viss ievilkās, jo jāmeklē bija viena resnā statne ar visu atboiņiku un putekļu sargu, un abi amortizatori, lai būtu vienāda garuma.
Protams, ka uz atklāšanu nepaspēju salikt visu!
Saņēmos nomainīt visas četras amortizatoru atsperes. Darba gaitā atklājās vēl jauni iepriekšējo īpašnieku brīnumi kurus pa 1.5gadiem nebiju atklājis.
Izrādās viena statne man ir resnā, otra tievā! Amortizatoru štoku garumi ari krietni atšķirās.

Atsperes arī kaut kādas dīvainas, zemākas kā stock, vijumi pakāpeniski aizvien retāki un zāģētas. Drošvien no cita auto.

Pašreizējās aizmugurējās atsperes salīdzināju ar jaunajām, dīvaini, bet jaunās ir gabaliņu augstākas, kaut gan 75/50.
Cerams, ka nolaižot mašīnu jaunās sasēdīsies un būs zemākas par pašreizējām, savādāk džips.

Tā nu atkal viss ievilkās, jo jāmeklē bija viena resnā statne ar visu atboiņiku un putekļu sargu, un abi amortizatori, lai būtu vienāda garuma.
Re: ValtersDeee e30 never ending story!
Tika iegādāta otra resnā statne, amortizatori abi vienāda garuma un varēju visu salikt kopā:

Uzliku visu virsū, protams, kļuva zemāks!

Bet tik un tā džips, jo motors nav iekšā!

Beidzot tika sagādāti visādi sīkumi, lai motoru varētu iesvērt motortelpā, tad nu aizlienējot motora pacēlāju varēju sākt!




Un galu galā motors ir iekšā un ir palikušas tik dažas trūkstošas daļas kā piemēram kārba, kardāns, kulise, reika un izpūtējs līdz varēšu braukt!
Protams, vēl salons jāsaliek, lampa jāatrod un vizuāli jāsakopj nedaudz!
Pašam prieks, drīz jau varēšu mēģināt šķilt dziesmā. Galu galā būšu izstudējis m50 swapu iekš e30!
Un pats smieklīgākais, ka visu m50 swapu būšu pieveicis pagalmā bez auto pacēlāja, bez bedres un jebkādām citām ekstrām!



Uzliku visu virsū, protams, kļuva zemāks!

Bet tik un tā džips, jo motors nav iekšā!

Beidzot tika sagādāti visādi sīkumi, lai motoru varētu iesvērt motortelpā, tad nu aizlienējot motora pacēlāju varēju sākt!




Un galu galā motors ir iekšā un ir palikušas tik dažas trūkstošas daļas kā piemēram kārba, kardāns, kulise, reika un izpūtējs līdz varēšu braukt!
Protams, vēl salons jāsaliek, lampa jāatrod un vizuāli jāsakopj nedaudz!
Pašam prieks, drīz jau varēšu mēģināt šķilt dziesmā. Galu galā būšu izstudējis m50 swapu iekš e30!
Un pats smieklīgākais, ka visu m50 swapu būšu pieveicis pagalmā bez auto pacēlāja, bez bedres un jebkādām citām ekstrām!



