izgruntēta iekšpuse un bagāžnieks ar NOVOL 2komponentu epoksīdgrunti.


Pēc gruntēšanas izkrāsoju bagāžnieku un salonu ar melnu akrilu, lai nepaliek plika grunts. Vakar saslīpētas metinājumu šuves sliekšņiem. Brūnais nav rūsa, tā ir/bija grunts, lai neaprūsētu šuves līdz apstrādes brīdim.


Tagad jāsāk lēnām gatavot krāsošanai.

pirms gada domāju krāsot oem bmw neon blue tonī. Pēc tam izdomāju, ka vajag armijas matēti zaļo :DD Tomēr pēc nedēļas, sapratu, ka būs auzas un uzdūros šādam matte purple tonim.

Otrdien visu vakaru sēdēju un skatījos e30 bildītes, jo trešdien bija jānopērk krāsa. Un protams pārdomāju.

Pa šo laiku tika iepirktas visādas trūkstošās vai salauztās daļas:
Par šo kaudzīti paldies Kro

Paklājs no ValtersD sedana, kurš jau bija paspējis aizceļot pie lietotāja Kiril, no kura arī to iegādājos :DD

Šīs detaļas par paldies dabūju no Kristapa Sila, paldies viņam par to vēlreiz!


Dabūta arī volvo lūpiņa no lietotāja Frukts

E30 ievācies siltās telpās, tikai pa reizinātājiem

iepirkti pa 30 eur divi komplekti ar R15 195/50 plēšanai

Lūka bija metama

Tāpēc iegādājos citu, perfektā stāvoklī

Vispirms bija doma e30 salikt uz 2014.gada sezonas noslēguma pasākumu - rudens sākumā sapratu, ka tomēr tik ātri tie darbi neiet un, ka būs vien termiņš jāatliek uz 2015.gada sezonas atklāšanu. Marta beigās iepirku krāsu, grunti un pārējos sīkumus, kas vajadzīgi, lai auto sagatavotu krāsošanai. Domāju ātri pieķerties, pa aprīļa nedēļas nogalēm sakrāsot un pa maija vakariem sakrāmēt ātri kopā. Protams plāns izgāzās. Tā kā, kad neesmu galvaspilsētā, dzīvoju privātmājā, bija visādi dārza darbi un aprīlī pieķerties tricāram nesanāca. Maijā jau sāka brukt virsū universitātē ielaistie parādi un sesija, arī nebija laika, ko veltīt e30. Jūnija vidū beidzot sesija bija nokārtota un it kā bija laiks ķerties klāt tricāram, bet pirms Jāņiem ar vienu auto sanāca neveiksmīgs mēģinājums sānslīdē ~60-70km/h ātrumā aizstumt betona sienu un nokļuvu slimnīcā. Mašīna norakstāma, bet paldies visi, kas atradās mašīnā dzīvi, tikām cauri kā nu kurš - cits ar lūzumiem, cits ar skrambām, cits ar izbīli. Pēc ~2 nedēļām jau jutos svaigs kā gurķītis un ņemot vērā, ka jūlijs man ir brīvs, varēju beidzot pieķerties e30.
Iesākumā nokasīju sliekšņiem visu transportgrunti

Sagruntēju un sašpahtelēju sliekšņus


Sagruntēju daļu virsbūves

Iedvesmojoties un smeļoties info no Endy topika uzpūtu putekli, lai atrastu kasjakus. Savādāk biju tā apjucis, ka vairs nesapratu kur špahteli vajag un kur nē :DD

Saliku virsū virsbūves paneļus, saregulēju atstarpes

Te kaut kāda veca bilde ar abām tehnikām

Tad no jaunākām bildēm - sāku gatavot durvis krāsošanai




Ja nu interesē, tad bez mašīnu metināšanas lieku arī gēla nagus


Laikam pirms tam nebiju parādījis, bet iepirkta arī jauna pistole. Te vecā VS jaunā. Cita lieta ar šo gruntējot/krāsojot, krāsas kūlis plats, salīdzinot ar veco, viss čotka. Jāpiebilst, ka vecā pistole jau 2-3 gadus kalpo un kalpos vēl kaut kādiem nenozīmīgākiem krāsošanas darbiem.

Normāla kompresora man nav, tāpēc kā saspiesta gaisa avotu izmantoju skābekļa balonu - tīrs gaiss bez kondensāta, konstants spiediens

Pielikts arī spiediena regulators pie pistoles un viss ir čoootka


Izsūcu garāžu, izlaistīju ar ūdeni un pirmā grunts kārta virsū. Vēl sit zibeņus cauri


Otrā - jau viss ok
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)

Bišku secība sajukusi bildēm, bet sliekšņi, arku iekšējās kantītes, aizmugure zem bufera un uz leju tika nopūsta ar krāsojamo grubuli

Centos kādu laiku atrast citu fartuku, bet beigās izdomāju pamēģināt iztaisnot esošo, kurš izskatās briesmīgi. Pieskrūvēju visos iespējamos punktos pie virsbūves un mēģināju taisnot.
Pirms

Pēc. Derēs.

Te pa ilgiem laikiem purns +/- saliktā stāvoklī

Izslīpēta rūsa no fartuka, sagruntēts ar 2 komponentu epoksīdgrunti

Iekšpusē grubulis. Atliek ārpusē uzpūst krāsojamo grubuli lejas daļā un nogruntēt.

materiāli

Spārnu iekšpuses uzmatētas un arī izpūstas ar grubuli. Jā, zinu, vajadzēja kasīt visu transportgrunti nost tāpat kā sliekšņiem, bet pistū, grūti nāk nost, un ja būs izrūsējuši spārni, tad pēc 3 gadiem nebūs grūti samainīt.

Vispār ar spārniem tīri labs sex bija, kamēr saregulēju, lai ir taisnas šķirbas attiecībā pret citiem virsbūves paneļiem. Bez flekša, urbjmašīnas, vīles, pusautomāta tas nebūtu iespējams. Vienam spārnam dažas skrūvju vietas pavīlēju lielākas, dažas nācās no jauna urbt. Otram viss bija čotka ar skrūvju vietām, bet bija citi kasjaki.

Spārnu stūrīši bija tik asi, ka pats pirkstu pārgriezu :DD


Spārnu apakšas un arku iekšējās kantītes atbrīvotas no transportgrunts, sagruntētas ar antikorozijas epoksīdgrunti (jo tieši tās spārna vietas piedzīvos skarbākus dzīves apstākļus, salīdzinot ar pārējām vietām), uzpūsts krāsojamais grubulis



Haube :esmu_lol: kādās 20 vietās bija plaisas un 3 vietās nolobījusies špahtele. Tā arī nespēju izpīpēt kāpēc visa haube bija pāršpahtelēta.


Visas tās defektīvās vietas izslīpētas un sašpahtelētas plānā kārtā no jauna. Ātrāk uzpūst grunti, lai tās perversības uz haubes vairs neredz. Nez ko cilvēks bija šņaucis, ka izdomāja tādu hui*u uztaisīt? Un diez pašam pēc tam bija gandarījums skatīties uz savu auto?


Vakar iesāku darboties arī pie bagāznieka vāka. Jautājums Nr.2 - vai e30 bagāžnieka vākam nāk iekšējais apšuvums vai tikai atslēgu komplekts? Tas vāks nav tik ideāls, lai man būtu vēlme matēt, gruntēt, krāsot iekšpusi


Izslīpēta rūsa no kantītes + epoksīdgrunts

šuvju mastika

Te buferu kaudzīte. Jāmēģina būs kaut kas derīgs savākt!
