Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
kristaps.sh
Posts: 494
Joined: 20 Dec 2012, 18:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by kristaps.sh »

Neeeext

izgruntēta iekšpuse un bagāžnieks ar NOVOL 2komponentu epoksīdgrunti.
Image
Image

Pēc gruntēšanas izkrāsoju bagāžnieku un salonu ar melnu akrilu, lai nepaliek plika grunts. Vakar saslīpētas metinājumu šuves sliekšņiem. Brūnais nav rūsa, tā ir/bija grunts, lai neaprūsētu šuves līdz apstrādes brīdim.
Image
Image
Tagad jāsāk lēnām gatavot krāsošanai. ;)
pirms gada domāju krāsot oem bmw neon blue tonī. Pēc tam izdomāju, ka vajag armijas matēti zaļo :DD Tomēr pēc nedēļas, sapratu, ka būs auzas un uzdūros šādam matte purple tonim.
Image
Otrdien visu vakaru sēdēju un skatījos e30 bildītes, jo trešdien bija jānopērk krāsa. Un protams pārdomāju. :D Nebūs nekādi matētie toņi. Būs jaunāku bmw modeļu OEM krāsa. līdz nokrāsotas virsbūves bildei, lai paliek noslēpums.

Pa šo laiku tika iepirktas visādas trūkstošās vai salauztās daļas:
Par šo kaudzīti paldies Kro
Image
Paklājs no ValtersD sedana, kurš jau bija paspējis aizceļot pie lietotāja Kiril, no kura arī to iegādājos :DD
Image
Šīs detaļas par paldies dabūju no Kristapa Sila, paldies viņam par to vēlreiz! :yo:
Image
Dabūta arī volvo lūpiņa no lietotāja Frukts
Image
E30 ievācies siltās telpās, tikai pa reizinātājiem
Image
iepirkti pa 30 eur divi komplekti ar R15 195/50 plēšanai
Image
Lūka bija metama
Image
Tāpēc iegādājos citu, perfektā stāvoklī
Image
Vispirms bija doma e30 salikt uz 2014.gada sezonas noslēguma pasākumu - rudens sākumā sapratu, ka tomēr tik ātri tie darbi neiet un, ka būs vien termiņš jāatliek uz 2015.gada sezonas atklāšanu. Marta beigās iepirku krāsu, grunti un pārējos sīkumus, kas vajadzīgi, lai auto sagatavotu krāsošanai. Domāju ātri pieķerties, pa aprīļa nedēļas nogalēm sakrāsot un pa maija vakariem sakrāmēt ātri kopā. Protams plāns izgāzās. Tā kā, kad neesmu galvaspilsētā, dzīvoju privātmājā, bija visādi dārza darbi un aprīlī pieķerties tricāram nesanāca. Maijā jau sāka brukt virsū universitātē ielaistie parādi un sesija, arī nebija laika, ko veltīt e30. Jūnija vidū beidzot sesija bija nokārtota un it kā bija laiks ķerties klāt tricāram, bet pirms Jāņiem ar vienu auto sanāca neveiksmīgs mēģinājums sānslīdē ~60-70km/h ātrumā aizstumt betona sienu un nokļuvu slimnīcā. Mašīna norakstāma, bet paldies visi, kas atradās mašīnā dzīvi, tikām cauri kā nu kurš - cits ar lūzumiem, cits ar skrambām, cits ar izbīli. Pēc ~2 nedēļām jau jutos svaigs kā gurķītis un ņemot vērā, ka jūlijs man ir brīvs, varēju beidzot pieķerties e30.
Iesākumā nokasīju sliekšņiem visu transportgrunti
Image
Sagruntēju un sašpahtelēju sliekšņus
Image
Image
Sagruntēju daļu virsbūves
Image
Iedvesmojoties un smeļoties info no Endy topika uzpūtu putekli, lai atrastu kasjakus. Savādāk biju tā apjucis, ka vairs nesapratu kur špahteli vajag un kur nē :DD
Image
Saliku virsū virsbūves paneļus, saregulēju atstarpes
Image

Te kaut kāda veca bilde ar abām tehnikām
Image
Tad no jaunākām bildēm - sāku gatavot durvis krāsošanai
Image

Image

Image

Image
Ja nu interesē, tad bez mašīnu metināšanas lieku arī gēla nagus :lol:
Image
Laikam pirms tam nebiju parādījis, bet iepirkta arī jauna pistole. Te vecā VS jaunā. Cita lieta ar šo gruntējot/krāsojot, krāsas kūlis plats, salīdzinot ar veco, viss čotka. Jāpiebilst, ka vecā pistole jau 2-3 gadus kalpo un kalpos vēl kaut kādiem nenozīmīgākiem krāsošanas darbiem.
Image
Normāla kompresora man nav, tāpēc kā saspiesta gaisa avotu izmantoju skābekļa balonu - tīrs gaiss bez kondensāta, konstants spiediens
Image
Pielikts arī spiediena regulators pie pistoles un viss ir čoootka 8)
Image
Izsūcu garāžu, izlaistīju ar ūdeni un pirmā grunts kārta virsū. Vēl sit zibeņus cauri :(
Image
Otrā - jau viss ok :]
Image
Bišku secība sajukusi bildēm, bet sliekšņi, arku iekšējās kantītes, aizmugure zem bufera un uz leju tika nopūsta ar krāsojamo grubuli
Image

Centos kādu laiku atrast citu fartuku, bet beigās izdomāju pamēģināt iztaisnot esošo, kurš izskatās briesmīgi. Pieskrūvēju visos iespējamos punktos pie virsbūves un mēģināju taisnot.
Pirms
Image
Pēc. Derēs.
Image
Te pa ilgiem laikiem purns +/- saliktā stāvoklī
Image
Izslīpēta rūsa no fartuka, sagruntēts ar 2 komponentu epoksīdgrunti
Image
Iekšpusē grubulis. Atliek ārpusē uzpūst krāsojamo grubuli lejas daļā un nogruntēt.
Image
materiāli
Image
Spārnu iekšpuses uzmatētas un arī izpūstas ar grubuli. Jā, zinu, vajadzēja kasīt visu transportgrunti nost tāpat kā sliekšņiem, bet pistū, grūti nāk nost, un ja būs izrūsējuši spārni, tad pēc 3 gadiem nebūs grūti samainīt.
Image
Vispār ar spārniem tīri labs sex bija, kamēr saregulēju, lai ir taisnas šķirbas attiecībā pret citiem virsbūves paneļiem. Bez flekša, urbjmašīnas, vīles, pusautomāta tas nebūtu iespējams. Vienam spārnam dažas skrūvju vietas pavīlēju lielākas, dažas nācās no jauna urbt. Otram viss bija čotka ar skrūvju vietām, bet bija citi kasjaki.
Image
Spārnu stūrīši bija tik asi, ka pats pirkstu pārgriezu :DD
Image
Image
Spārnu apakšas un arku iekšējās kantītes atbrīvotas no transportgrunts, sagruntētas ar antikorozijas epoksīdgrunti (jo tieši tās spārna vietas piedzīvos skarbākus dzīves apstākļus, salīdzinot ar pārējām vietām), uzpūsts krāsojamais grubulis
Image
Image
Image
Haube :esmu_lol: kādās 20 vietās bija plaisas un 3 vietās nolobījusies špahtele. Tā arī nespēju izpīpēt kāpēc visa haube bija pāršpahtelēta.
Image
Image
Visas tās defektīvās vietas izslīpētas un sašpahtelētas plānā kārtā no jauna. Ātrāk uzpūst grunti, lai tās perversības uz haubes vairs neredz. Nez ko cilvēks bija šņaucis, ka izdomāja tādu hui*u uztaisīt? Un diez pašam pēc tam bija gandarījums skatīties uz savu auto? :D
Image

Vakar iesāku darboties arī pie bagāznieka vāka. Jautājums Nr.2 - vai e30 bagāžnieka vākam nāk iekšējais apšuvums vai tikai atslēgu komplekts? Tas vāks nav tik ideāls, lai man būtu vēlme matēt, gruntēt, krāsot iekšpusi :|
Image
Izslīpēta rūsa no kantītes + epoksīdgrunts
Image
šuvju mastika
Image
Te buferu kaudzīte. Jāmēģina būs kaut kas derīgs savākt!
Image
Iepriekš:
VW Bora '01 TDI | Tēma šeit
BMW E30 '88 | Tēma šeit
VW Golf MK2 '88 TDI | Tēma šeit
VW Golf MK3 TDI '95
VW Passat B4 2.0 USDM '95
BMW E36 winterbeater '95
User avatar
kristaps.sh
Posts: 494
Joined: 20 Dec 2012, 18:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by kristaps.sh »

Sencīša māsa brauca ciemos, pateicu, lai paķer līdzi šujmašīnu :DD Iepriekš biju nopircis audumu pa 15 eur, līmi pa 7eur, vakar ieguldījām 1,5 h darba un uzšuvām jaunu griestu apšuvumu. Malas un lūkas vieta vēl pašlaik ir ar lielu rezervi. Liekais tiks nogriezts griestu uzstādīšanas brīdī ;)
Vecie
Image
Jaunie, ar visām stīpām
Image

Image
Tad vēl vakar sagruntēju visu virsbūvi. Gruntēšana pati jau tikai ap stundu laika aizņēma, bet sagatavošanā stundas aizgāja padaudz. Varbūt nedaudz ir kolhozs, ka nav aizlīmētas durvju un logu ailes, bet pirms gruntēšanas no salona un bagāžnieka izsūcu putekļus, izmazgāju ar slapju lupatu, arī, ja kāds puteklis būs zem grunts, nebūs mirstamā vaina. Uz krāsošanu gan tiks aizlīmēts rūpīgi.
Image

Image

Image

Image
Tad vēl sašpahtelēts bagāžnieka vāks
Image
un vecāka bilde ar nogruntētām durvīm
Image

Vēl pāris bildes ar nogruntētu virsbūvi
Image
Image
Sagruntēti visi pārējie virsbūves paneļi
Image
Image
Buferis bija nedaudz apska'dēts, nācās labot
Image
procesā
Image
Gatavs
Image
Sagatavoju
Image
un nogruntēju
Image

Visas virsbūves krāsā krāsojamās detaļas ir sagruntētas, rīt jāsāk slīpēt ar durvīm priekšgalā.

PA brīvdienām tika saslīpēta visa grunts. Liels paldies fāterītim, ka palīdzēja saslīpēt, savādāk vēl tagad slīpētu :DD Te bilde no sagruntēta auto, kad vēl grunts nebija saslīpēta
Image
Vakar sačinīju pēdējos sīkumus priekš melniem griestiem. Pirms
Image
procesā
Image
Pēc
Image

Te bildes vēl no pēdējiem sagatavošanas darbiem pirms krāsošanas
Image

Image

Image

Image

Image
Te jau viss saslīpēts un gatavs doties pie krāsotāja
Image

Un vēl nokrāsots auto, jau dabūts atpakaļ no krāsotāja. :]
Rezumē - sagatavots bija tīri labi, jo tik apjomīgu sagatavošanu krāsošanai veicu pirmo reizi. Ir protams kādi kasjaki - šur tur nav kāda maza buktīte izšpahtelēta, šur tur kāds puteklis (ko varēs izpulēt), bet visā visumā esmu ļoti apmierināts ar rezultātu, pie tam, ja ņem vērā, ka ir ietaupīts ap 1k eur sagatavošanas darbus veicot pašam.:rolleyes:
Iepriekš:
VW Bora '01 TDI | Tēma šeit
BMW E30 '88 | Tēma šeit
VW Golf MK2 '88 TDI | Tēma šeit
VW Golf MK3 TDI '95
VW Passat B4 2.0 USDM '95
BMW E36 winterbeater '95
User avatar
ray112
Posts: 5269
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by ray112 »

Un kur bilde ar nokrasotu auto? Bet nu respect par darbu. Agrak ari paris auto ir sagatavoti un pilniba parkrasoti, ta ka zinams, kads darbs jaiegulda. Visu cienju tev par paveikto.
User avatar
Hancels
Posts: 3609
Joined: 10 Feb 2011, 09:21
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by Hancels »

Ja tu esi nokrāsojis auto tajā matētajā lillā krāsā, tad principā, viss ko tu līdz šim esi darijis, ir par velti! :x
krāsa ultimate lauki! :naac:
User avatar
Ch.
Posts: 10771
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by Ch. »

Image
Vēl nav viss topiks pārcelts līdz galam. :D
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29288
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by howitzer »

Hancels wrote:Ja tu esi nokrāsojis auto tajā matētajā lillā krāsā, tad principā, viss ko tu līdz šim esi darijis, ir par velti! :x
krāsa ultimate lauki! :naac:
Nemīz, te viss ir labi. :naac:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by Fretka »

Spoiler alert :shura:

Image
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2468
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by VuskansDavis »

varbūt biji kaut kur rakstījis, bet kur un kādu bleķi pirki tiem visiem ielāpiem? un ar kādu stiepli metināji?
:latvija:
User avatar
kristaps.sh
Posts: 494
Joined: 20 Dec 2012, 18:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by kristaps.sh »

Fretka wrote:Spoiler alert :shura:
ņauka :( :D
VuskansDavis wrote:varbūt biji kaut kur rakstījis, bet kur un kādu bleķi pirki tiem visiem ielāpiem? un ar kādu stiepli metināji?
Severstaļ 0.8mm loksnes. Stieple parasta 0.8mm, kas nopērkama metināšana bodē.

Materiāli
Image
Tad nu pašas galvenās bildes. Auto tika nokrāsots Alpinweiss III krāsā. E30 prefiem nāk alpinweiss I oriģināli, faceliftiem alpinweiss II, bet manis izvēlētais alpinweiss III nāk sākot no e36 līdz pat e90 ieskaitot. Izvēlējos III toni, jo saliekot visus paraugus blakām, šis piesaistīja visvairāk - bija spilgtāks, spožāks, gaišāks, nebija tik dzeltenīgs, bet vairāk pelēcīgs.
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Pārējās daļas tika sakrāsotas nākošajā dienā
Image
Spoguļi no sarkaniem ar nolupušu laku pārtapa par svaigiem baltiem
Image

visi dobumi - lonžeroni, sijas, sliekšņi, iekšējās arkas - tika izpūsti ar konservantu, lai paildzinātu auto mūžu.
Image
Random bilde no apakšas
Image
Ielikti/ielīmēti griesti, ielikta lūka, lūkas audums, stikli, durvis
Image
Satīrītas logu gumijas
Image

Image
mazliet netīri, bet ar mitru lupatu pārejot pāri būs zašebiiis. Pašam ļoti patīk kā griesti izskatās. audums kā oriģinālais pēc struktūras.
Image
Virsbūves paneļi uz ātro salikti virsū, lai var aiztransportēt visu uz Rīgu. Spārni, haube tiks ņemti nost, kad celšu iekšā motoru. Kad likšu atpakaļ spārnus un pārējo, tad tiks saregulētas atstarpes.
Image

Image
te jau virsū uz treiļa :rolleyes:
Image
Pamazām pa vakariem tiek stellēts kopā.
Image

Image
Iepriekš:
VW Bora '01 TDI | Tēma šeit
BMW E30 '88 | Tēma šeit
VW Golf MK2 '88 TDI | Tēma šeit
VW Golf MK3 TDI '95
VW Passat B4 2.0 USDM '95
BMW E36 winterbeater '95
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29288
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by howitzer »

Fretkinson, Tu esi pydars! Vai dzirdi? Pi - dars! :aiwa:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
*Sicram
Posts: 28465
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by *Sicram »

ieraugot šo krāsas variantu, es nespēju iztēloties, kāpēc tev bijusi doma par to fioļet :aiwa:
Labi, tāds stulbs sīkums.
Piemēram viss ir super mega sakrāsots un tā, bet spoguļu stikļiņus arī jaunus ieliki ? :D
un man pēkšņi aptumsums, melnie griesti E30 bija oem ?
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29288
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by howitzer »

Bija tricāriem arī melnie. :)
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Kāsīts
Posts: 1024
Joined: 18 Apr 2014, 16:27
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by Kāsīts »

es fiss, tāds darbs! gribas redzēt pārējo :]
User avatar
Martinss
Posts: 4937
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by Martinss »

:cool:
User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5812
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by omulis »

Ok. Vedu pie Tevis skorpi par šādām izmaksām! Kad var nogādāt!?
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
User avatar
kristaps.sh
Posts: 494
Joined: 20 Dec 2012, 18:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by kristaps.sh »

kristaps.sh wrote:Tieši pie virsbūves izmaksas izejmateriālos nekādas - jauni sliekšņi, arkas, spārni ap 150 eur, labas durvis 40 eur/gab, nesapuvusi lūka 30 eur = ~250 eur + ~150 eur grunts, šuvju mastika, bituma grubulis, u.c nieki. Pārējais un lielākais ieguldījums - darbs!
omulis wrote:Ok. Vedu pie Tevis skorpi par šādām izmaksām! Kad var nogādāt!?
kārumnieks. :D remonta virsbūves paneļus varu tev izgādāt. Par darbu - tā kā auto ir hobijs, tad neskaitu paša ieguldīto laiku kā materiālu ieguldījumu. Ja būtu devis kādam citam metināt, tad tas būtu materiāls ieguldījums. Piemēram, tu esi nopircis savam BMW ē trīsdesmitseši no čoma šrotista M54B30 dzinēju (materiālus). Ir varianti:
1) iekrāmēt šo dzinēju pašam (ieguldīts tikai savs laiks)
2) aizvest auto un dzinēju uz Baltic Customs Autodarbnīcu un atstāt vēl kādu smuku naudas summiņu, lai meistari ieliek šo dzinēju.

Ja pajautāsi man par šīs metināšanas lietderību un par ieguldīto darbu pēc 5 gadiem, tad dzirdēsi pavisam citu atbildi. Pašlaik gribēju pierādīt visiem ''nevar uzcelt labu auto par kapeikām, viss maksā tik cik maksā'' bļāvējiem, ka ar nelieliem materiāliem ieguldījumiem un milzīgu savu darbu var uzcelt acij tīkamu un tehniski teicamu auto. ;)
Naudu var ieguldīt nepareizās un nevajadzīgās lietās, kas sabojā auto (hapo e36 par piemēru, kura sākuma izskatījās pat labi, bet tagad pēc miskastes) un pretēji - lietās/mantās/materiālos, kas atdzīvina auto.

P.S. ja nu vēlies tiešām kaut ko metināt, uzsit pm. Ziemas garos vakarus taisos īsināt garāžā.

pašlaik īsti nesaprotu vai esmu lohs, vai mani par tādu cenšas pataisīt vai vienkārši tricārs nesmuks :hvz:
Iepriekš:
VW Bora '01 TDI | Tēma šeit
BMW E30 '88 | Tēma šeit
VW Golf MK2 '88 TDI | Tēma šeit
VW Golf MK3 TDI '95
VW Passat B4 2.0 USDM '95
BMW E36 winterbeater '95
User avatar
kristaps.sh
Posts: 494
Joined: 20 Dec 2012, 18:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by kristaps.sh »

<insert uzdirsiens_par_tds here>

Tūliņ lidos pusķieģeļi mana ekrāna virzienā, jo... :DD
... tricārā tiks likts (Latvijā) bēdīgi slavenais M51D25 a.k.a 2.5 TDS. :] Galvenais iemesls, kāpēc tāda izvēle ir tas, ka ikdienā daudz jābraukā, kā arī degvielu varu dabūt krietni lētāk kā DUS'ā.
Tātad pirms vairāk kā gada iepirku no paziņas e34 donoru pa 300 eur. Auto kopš 90to beigām bija vienas ģimenes rokās, ķipa kopts, tā kā pieļāvu, ka dzinējs varētu būt labs. Izbraucu, ņi*ujā jaudas nebija, bet nopirku ar cerību, ka dzinējs (bloks, galva) ir labs un ka vaina ir vadībā. :D Samērīju kompresiju, viss čotka, izņemot 6tā podā bija kritums par 4 atmosfērām. Atjaucu sūkņa elektrisko daļu un varēja saprast, ka tas ir viens no posmiem, kur pazudusi jauda. Vēl bija aizdomas uz nepareizu iesmidzināšanas momentu, izstiepušos/pārlekušu ķēdi. Nu neko, iztirgoju donoru pa detaļām un sāku jaukt dzinēju.
Image

Image

Image

Image

Image
Te jau galva pēc remonta- noslīpēta, ar jaunām vārstu vadīklām, jauniem vārstiem, vārstu blīvslēgiem.
Image
jaucam tālāk
Image
viss turējās uz sarkano hermētiķi
Image
te jau bloks satīrīts
Image
jāsāk likt kopā
Image
Jaunas visas blīves, ūdenssūknis, termostats, u.c. labumi.
Image
satīrītas visas detaļas pirms virsū likšanas
Image
vecais sūknis ar nekam nederīgo, novecojušo rezistatīvo elektrisko galvu. (94.gads)
Image
Tad sapratu, ka vajag piepirkt vēl daudz detaļu attiecībā uz dzinēju - jauno vadību (vadus, dde+ews), modernāku augstspiediena sūkni, e36 motora kronšteinus. Tad patrāpījās man nepieciešamo detaļu donors - e36 2.5 TDS 95.gada beigas par 400 eur. līdz ar to viss man nepieciešamais, ieskaitot provodku (ar garākiem vadiem, nekā e34, lai kompi var iebāzt zem bardačoka) un e36 stūres reiku, bija sagādāts.

Lai manam dzinējam nebūtu kapeikpisēju rokās nonākušo TDS problēma ar to, ka dzinējs nelec silts, tad iepirku jaunu plunžeri.
Image
Bet, kad pērk, tad pērk lielāku, lai būtu rezerve jaudas pacelšanai. konkrētais plunžeris ir no nissan partol džipa diametrs 12mm, vecais, izdilušais bija 10mm.
Image
tukšs sūkņa korpuss
Image
te pareizais sūknis ar induktīvo galvu jau saliktā veidā ar jauno plunžerpāri.
Image

Kolektoram un vārstu vākam trūka vairs tikai baltā krāsa :DD
Image
Vēl dažas jaunas detaļas - jaunas ķēdes, spriegotājs, mierinātāji, blīves izplūdes kolektoram, kvēlsveces, papildus degvielas sūknis, u.c.
Image
Ķēdes komplekts oriģinālais :]
Image
Blokam šāles un gredzeni netika mainīti, jo spriežot pēc honējuma bloks nav dilis. Pirms izjaukšanas arī diezgan maigi dzinējs strādāja. (Vēl ko aizmirsu pirms tam pieminēt - par galvu meistars izteicās, ka tik labu TDS galvu redz pirmo reizi - nav plaisu)
Image
Vecie mierinātāji un ķēdes vadīklas izdilušas un plastmasa palikusi cieta. Izdiluši mierinātāji + pastiepusies ķēde, kura dzinējam griežoties ''lēkā'' noved pie tā, ka nevar saregulēt precīzu iesmidzināšanas momentu un pie tā, ka var lēkat apgriezieni.
Image
Vārstu vāks PĒC
Image
procesā
Image

Image
jaunais ūdenssūknis ar metāla spārniņiem. mēdz būt arī ar plastmasas.
Image

Image
Ieregulēts aizdedzes moments +/- precīzi ar indikatorpulksteni.
Image
Donoržurkai bija tīri svaigas detaļas uz dzinēja, sprauslas arī bija svaigas, izskatījās nesen mainītas. Pārbaudīju uz stenda, ''nemīza'', bet sprauslu atvēršanāš spiedieni gan bija dažādi.
Image
Tāpēc iedevu pārregulēt spiedienu, lai visām būtu vienāds. Pie tam, žurkai jauda bija, tāpēc bija 100% skaidrs, ka sprausla ar vadu ir vesela.
Image
Motora spilveni no e34 m50b20 augstāki un ekscentriski.
Image
uzliku e36 stūres reiku
Image
un varēju celt iekšā motoru. Pirms celšanas iekšā noņēmu haubi un spārnus.
Image

motors un kārba iekšā 8)
Image

Image

Image
Pieliku dīzeļa haubes apšuvumu
Image
vienkārši bilde
Image
vadi vadiņi
Image

Image
Motoreļļas radiators ir e36 TDS automātiskās kārbas eļļas radiators. Nogrieztas liekās trubas
Image
Hydroscndā uztaisīju šlūtenes
Image

Image
Eļļas radiatora trubas vietā
Image
jauna mufta un spārniņi
Image
kādi 7 mm ir starp muftu un radiatoru. jā, pareizi, radiators arī jauns.
Image
iesākumā nebūs interkūleris, tāpēc iepirku no 2.5 TD ieplūdes trubu, kas savieno turbīnu ar ieplūdes kolektoru.
Image

Par vadu svilkšanu un sūkņa pārkrāmēšanu MILZĪGS paldies MarioTDI no Baltic Customs autodarbnīcas . 8)
Iepriekš:
VW Bora '01 TDI | Tēma šeit
BMW E30 '88 | Tēma šeit
VW Golf MK2 '88 TDI | Tēma šeit
VW Golf MK3 TDI '95
VW Passat B4 2.0 USDM '95
BMW E36 winterbeater '95
User avatar
kristaps.sh
Posts: 494
Joined: 20 Dec 2012, 18:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by kristaps.sh »

e30 manā īpašumā ir jau vairāk kā pusotru gadu, bet tikai šodien e30 saviem spēkiem nobrauca pirmos metrus ārā no boksa un atpakaļ. Tad nu bilde atbilstoša foruma nosaukumam.
Image

Tā.. vel kaut kādas bildes kompī sakrājušās, kuras nav publicētas.
jauns pečkas radiators
Image
reduktoras
Image
depo apmeklējums pēc kvarca smiltīm...
Image
Priekš šiem
Image
Te procesā starp smilšu strūklu un krāsu
Image
Pedāļu blokam piestiprināts sajūga pedāļa pozīcijas devējs no TDS, kā arī uzstādīts TDS bremžu pedāļa pozīcijas devējs ar 4 piniem (2 uz lukturiem, 2 uz kompi)
Image
iekombinēts potenciometrs no e34 TDS
Image
bāka ar jaunām šļūtenēm
Image
jau virsū
Image
savilktas atlikušās bremžu trubiņas/šļūtenes
Image

Image
nerādīja degvielas daudzumu uz paneļa, nācās pārjaukt pludiņu
Image

sagādes auto :DD
Image

Image
uz doto brīdi šādi izskatās motortelpa. vēl būs izmaiņas - salikšu vākus, m40 vadu nosedzošo plastmasu, bačoki krāsosies. Nez vai kaut kur minēju, bet dzesēšanas šķidruma radiators arī ir jauns.
Image
te kaut cik salikts salons pirms paklāja likšanas
Image
te nedaudz vairāk salikts
Image
bilde švaka, bet ideju saprot. ar plasti dip nopūtu chromline uz shadowline. rezultāts apmierina.
Image
vienkārši bilde ar e30
Image
Pagaidu varianta izpūtējs
Image

Image

Image

Image

Samelninātas plastmasas kādu mēnesi atpakaļ. uzmatētas ar skočbraitu + plastmasas krāsa
Image

Image

Image

Image
Iepriekš:
VW Bora '01 TDI | Tēma šeit
BMW E30 '88 | Tēma šeit
VW Golf MK2 '88 TDI | Tēma šeit
VW Golf MK3 TDI '95
VW Passat B4 2.0 USDM '95
BMW E36 winterbeater '95
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29288
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by howitzer »

Lūdzu, neliec to pāķu ceškas izpūtēju ar galiem uz leju. Izskatās vienkārši emo. Other than that, darbs tiešām ieguldīts milzīgs, respect. :grudaks:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
kristaps.sh
Posts: 494
Joined: 20 Dec 2012, 18:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by kristaps.sh »

howitzer wrote:Lūdzu, neliec to pāķu ceškas izpūtēju ar galiem uz leju. Izskatās vienkārši emo. Other than that, darbs tiešām ieguldīts milzīgs, respect. :grudaks:
zinu zinu, pašam riebjas tas izpūtēja gals. bija doma uz TA braukt ar taisnu trubu bez neviena bunduļa, bet lai nedabūtu 2, uzliku bunduli, vienīgo kāds man bija pa rokai. Gribu divus pulētus galus uz leju
Spoiler
Show
Image
VAI kaut ko tādu
Spoiler
Show
Image
Image
VAI
http://tuningparts.lv/index.php?route=p ... t_id=10690" onclick="window.open(this.href);return false;
Iepriekš:
VW Bora '01 TDI | Tēma šeit
BMW E30 '88 | Tēma šeit
VW Golf MK2 '88 TDI | Tēma šeit
VW Golf MK3 TDI '95
VW Passat B4 2.0 USDM '95
BMW E36 winterbeater '95
Locked