
Tehniska rakstura diskusijas
Moderator: gacciZm
- Martinss
- Posts: 4937
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Cik zinu, tad nē, manam dzinējam izstās tā.Lambertino wrote:viņiem orģināli nenāk izplūdes kolektora blīve ar tādu kā jumtiņu? Katrā ziņa e30 tādi ir un tieši tie ir tie, kas pasargā svečuvadus no karstuma
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... engine.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Un kā var redzēt, tad tur kautkāds sūds uz kolektora ir uzskrūvēts, kas pie svečvadu caurumiem aiziet, bet vai tas ir aizsargs - hz, jo diži vēsāks par kolektoru parasti nav.

- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Martinss
- Posts: 4937
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Skaidrīte. Viena man tā lāpstiņa ir nolūzusi 3. cilindram (ja skaita no augšas), tad moš tāpēc arī svečvads atdalījās, pārējos (2. un 1.) nevarēju vnk fiziski noraut, jo tur laikam plaķenes vajadzēja.
Un atkal ir tāda fiška, ka aukstam, pastāvējušam auto ir 3 cilindru gļuks. Nomainīju svečvadus - viss oki kādu mēnesi, pēc tam atkal sākās - auksts dzinējs uz kādu 1/4 gāzes iet okei, atliek iespiest 1/2, tā sāk uz 3 cilindriem iet, kad uzsilst, tā viss ir štokos. Varbūt vaina, ka to vienu svečvadu tā cepina vislaik? Bet tad jau pēc idejas vajadzētu arī siltam rīstīties uz pilnāku gāzi. Enīvēj, jānomaina tas viens svečvads un jaizdomā ko lai aizsarga vietā uzliek. 


- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
noskaidro cik tāda figņa maksā jauna, tas būs pareizākais 
Uzsilstot ir ok jo gumija paliek elastīgāka un plaisas saplūst, aizpildās, sakļaujās (iepriekš atvainojos fiziķiem kas šo var nokomentēt pareizāk) un tajā brīdī tā vairs nesit tik ļoti garām dzirksteli

Uzsilstot ir ok jo gumija paliek elastīgāka un plaisas saplūst, aizpildās, sakļaujās (iepriekš atvainojos fiziķiem kas šo var nokomentēt pareizāk) un tajā brīdī tā vairs nesit tik ļoti garām dzirksteli



- Martinss
- Posts: 4937
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Domāju, ka dabūt varēšu, tikai problēma ar esošā noņemšanu, jo tās skrūves noteikti kolektorā iecepušās un baidos, ka nolūzīs. 

Re: Tehniska rakstura diskusijas
mersītim parādījusies īpatnēja skaņa slēdzot robus (pamatā 1. un 2.). tādi kā sitieni, pēc skaņas liekas, ka aizmugurē. reduktors? bet atmetot vai uzdodot strauji gāzi nekādi trokšņi nav. nevarētu būt ka sajūga diskam atsperes īzbeigušās? sajūgu vairāk slidinot nekādu trokšņu nav.
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.


- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
es teiktu, ka kāda reduktora bukse aizlidojusi vai vienkārši brīvklustība viņā ir.
Pamēģini ripinies ar pirmo un tad parausti gāzi - ieber, atmet. Vai tad dzirdēs k ko vai tikai skaņa ir no pirmā, liekot otrajā
Pamēģini ripinies ar pirmo un tad parausti gāzi - ieber, atmet. Vai tad dzirdēs k ko vai tikai skaņa ir no pirmā, liekot otrajā



Re: Tehniska rakstura diskusijas
nu nav it kā tā skaņa raustot auto, ir uzsākot, slēdzoties uz otro. jātiek kaut kur uz bedres vai pacēlēja un jāpalūr. ja reduktors, tad po - jelgavā stāv vēlviensLambertino wrote:es teiktu, ka kāda reduktora bukse aizlidojusi vai vienkārši brīvklustība viņā ir.
Pamēģini ripinies ar pirmo un tad parausti gāzi - ieber, atmet. Vai tad dzirdēs k ko vai tikai skaņa ir no pirmā, liekot otrajā

• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.


- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Manam e46 reduktora brīvkustībā ir bijusi vienmēr, turklāt pat uzliekot citu reduktoru 
Vai tu to mašīnu ģorgāji ar pirmo pārnesumu? Vienkārši ar pirmo būs vis lielākā slodze pasākumam.
Jo ja sitiens no aizmugures, tad jau nav vaina kārbā, bet pakaļdaļā, savukārt pakaļdaļa nezin ar kuru ātrumu tu brauc - takā jāmeklē vaina vien kādā no tie mmezgliem.
Nu vēl vari pievērst uzmanību pakargultnim, moš tas daļēji palidojis

Vai tu to mašīnu ģorgāji ar pirmo pārnesumu? Vienkārši ar pirmo būs vis lielākā slodze pasākumam.
Jo ja sitiens no aizmugures, tad jau nav vaina kārbā, bet pakaļdaļā, savukārt pakaļdaļa nezin ar kuru ātrumu tu brauc - takā jāmeklē vaina vien kādā no tie mmezgliem.
Nu vēl vari pievērst uzmanību pakargultnim, moš tas daļēji palidojis


Re: Tehniska rakstura diskusijas
pakargultnis bija ok, pirms skates mainījām gumijas flanci, kurš savonie kārbu ar kardānu un pie reizes apskatījām gultni - izskatījās ok. ok, papētīsim reduktoru, mošk tiešām tur vaina.Lambertino wrote:Manam e46 reduktora brīvkustībā ir bijusi vienmēr, turklāt pat uzliekot citu reduktoru
Vai tu to mašīnu ģorgāji ar pirmo pārnesumu? Vienkārši ar pirmo būs vis lielākā slodze pasākumam.
Jo ja sitiens no aizmugures, tad jau nav vaina kārbā, bet pakaļdaļā, savukārt pakaļdaļa nezin ar kuru ātrumu tu brauc - takā jāmeklē vaina vien kādā no tie mmezgliem.
Nu vēl vari pievērst uzmanību pakargultnim, moš tas daļēji palidojis
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.


- Foxijs
- Posts: 6821
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
varbūt kāds zin vai mazdai 323f 94' derētu tādi diski, vai nebuutu mega par daudz uz āru? 
R15 7J ET28


R15 7J ET28

- Focus
- bez Jumta
- Posts: 4256
- Joined: 10 Jun 2004, 23:55
- Location: Darbnīca
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
apskaties kads iznesums un platums ir uz tiem bleķiniekiem un izrēķiniFoxijs wrote:varbūt kāds zin vai mazdai 323f 94' derētu tādi diski, vai nebuutu mega par daudz uz āru?
R15 7J ET28
Fleksētai atsperei vijumus neskaita...
- Foxijs
- Posts: 6821
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
ko nozīmē ja ātrumi grūti slēdzas, tā smagi, eļļa kārbā nav? kulise, vai kas.. auto mazda
Re: Tehniska rakstura diskusijas
jap kulise vainiiga!! sestdien tieši vienai tāda mazdai kā tev parakstā tika šii problēma risināta!!! 

BMW e36 318is bezjēdzīgai riepu kūpināšanai!
BMW 530d ikdienai!
Piedāvāju visa veida auto remontu!
Riepu maiņu un balansēšanu!
Smilšu strūklu!
Kā arī metināšanas,virpošanas un frēzēšanas darbus!
22466286
BMW 530d ikdienai!
Piedāvāju visa veida auto remontu!
Riepu maiņu un balansēšanu!
Smilšu strūklu!
Kā arī metināšanas,virpošanas un frēzēšanas darbus!
22466286