Page 39 of 56
Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 07 Dec 2015, 19:21
by -AF-
J.K.jr.bad. wrote:A no e90 Bremzes neder? Ir lieks komplekts ar 336mm bremzēm priekšā un aizmugure 330mm.
336mm? Tas ir no kura e9*?
Piem. 330i e9* ir 330x24
bet 335d ir 348x30
a tu vari pamērīt stiprinājuma vietu attālumu?
Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 10 Dec 2015, 12:39
by J.K.jr.bad.
Konkrētais ir no 325d.
Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 19 Jan 2016, 15:44
by -AF-
Ledus sakustējās.
Dabūju es pielaboto sadaleni no M57N lai varu uzlikt pievadzvaigznīti no vecās sadalenes.
Virpotajs samērīja pacelumus un kulapu platumus un grādus - M57 un M57N sadalenes šajā ziņā ir identiskas, tātad arī uz 3.5d stāv tik pat tupas sadalenes, kā arī klejo info ka N57 sadalenes pēc parametriem ir tādas pašas kā M57N tikai materiāls un uzbūve cita.
Bet nu labi - slikti, tupas sadalenes blin ....
Drīzumā saregulēšu sadalenes.
Bet turpinpot - noņēmu stock motora vadību un ar to saistīto.
Tālāk gaidu sachs grozu no polijas un Dainis varēs sakomplektēt man Keramisko disku u.t.t.
Turpinājums sekos.
Te var redzēt sadalesnes devejā lasītāja punkta atšķirību grādos kur tas novietots.

te pliks klucis
Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 22 Jan 2016, 21:33
by -AF-
opankii!
Vēl viens solis uz to, lai petrolheadi apēstu klaviatūru

Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 22 Jan 2016, 23:13
by mbertulis
Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 23 Jan 2016, 02:14
by TAGIL
Vienīgais auto kam šinī forumā ir vērts ekot līdzi.

Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 23 Jan 2016, 15:15
by howitzer
lol
Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 26 Jan 2016, 17:58
by -AF-
Kamēr visu svētie pasaules inženieri diskutē un risina kvantu fizikas līmeņa uzdevumus spama topikā, tikmēr
pamazām turpinu darbus, pie reizes savedot mezglus kārtība un mainot dažnedažādas blīves.
Šodien nomainīju m57 motoru slimo vietu, eļļas glāzes blīvi un eļļas radiatora blīvi.
Kā pēc TIS tā arī dzīvē, pēc šīs procedūras eļļas maina ir obligāta, jo antifrīzs tiek eļļā

Ļoti šmucīgs un salīdzinoši piselīgs darbs, man tas vieglāk, jo viss traucējošāis ir noņemts.
Pie reizes arī degvielas sūknis.
Blīves tikai OEM
Pie riezes saņēmu dārgāko mezglu - sajūga kitu

Savirpots, samērīts un uztaisīts ar Daiņa precīzo roku + izdruka

+30hp uzreiz, neatejot no kases.
Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 26 Jan 2016, 20:36
by ordii
kas taas tur par bliiveem un kaa tikt standartaa klaat, man kautkur saacis m57 baigi pilinaat ellu aaraa, sodien nomazgaju rit jamegina kko panemt nost paluureet saprast kas pie vainas
Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 26 Jan 2016, 20:53
by -AF-
standartā ar ginekologa metodēm jāatskrūvē un jāizvelk laukā
http://tis.bmwcats.com/doc1056347/ DIY
nereti dēļ otras blīves sadzen eļļu antifrīzā
blīvju kodus meklē realoem vai bmwfans, vnk tagad uzkāries, nevaru atrast blīvju kodus
Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 31 Jan 2016, 17:12
by -AF-
Klausot ieteikumiem uztaisīju sajūga armētu šļauku, taisīju Hydroscandā, kā donoru klipsim izmantojot vecu šļauku
izmaksas gandrīz 29eiro, gandrīz tik pat cik sūtīt no ebay bet toties stundas laikā. Piezīme!!! Ja kāds taisīs arī, tad taisiet kādus 5cm garākus

Rezultāts ir, pedālis spiežas nedaudz vieglāk nekā ar stock šļauku.
Noteikti samainīšu arī bremžu šļaukas pret armētām! Ceru uz ADparts atsaucību un skidačku
Pie reizes darbi turpinās, mainu daž nedažādas blīves un Oringus, nomainot debīlo oringu uz šupa un Hidrosūkņa
Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 02 Feb 2016, 18:55
by J.K.jr.bad.
Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 02 Feb 2016, 20:15
by -AF-
izskatās sexyyy, a cik maksātu uz e36?
Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 02 Feb 2016, 22:24
by Fretka
labs - 6eur varka
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 02 Feb 2016, 22:58
by KristiansV
Fretka wrote:labs - 6eur varka
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
jup, bet nav zilā krāsā, so neviens neskatīsies uz to auto vairs!

Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 03 Feb 2016, 01:41
by semigallss
A uz TA mainīsi atpakaļ? Cik dzirdēts tad armētās neiet cauri. Paziņam vismaz uz moci neļāva
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 03 Feb 2016, 07:56
by U_V6er
semigallss wrote:A uz TA mainīsi atpakaļ? Cik dzirdēts tad armētās neiet cauri. Paziņam vismaz uz moci neļāva
"viena tante teica", ka jaabuut valceetiem galiem un viss ir normaali. nedriikstot buut "uz/saskruuveejamie gali".
Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 03 Feb 2016, 08:11
by -AF-
tas attiecas uz bremžu šļaukām
uz sajūga šļauku viņiem nav nekāda "nikolaja" daļa
p.s tieši būdams Hydroscandā čaļi sēdēja un lasīja kopā 40gab armētās šļaukas močiem (Hell firmas) ar valcētiem galiem

saka ka ļoti ejoša manta!
Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 03 Feb 2016, 11:24
by Janx
Taisnība, ar valcētiem galiem viss iet cauri.
Rudenī savam moto VS gāju un pilnīgi neko neteica par armētajām trubiņām ar valcētajiem galiem.
Re: AF pelēkais šķūnis
Posted: 07 Feb 2016, 16:39
by -AF-
Pagāšnedēļ nācās braukt uz Grobiņu pakaļ visām trūkstošām mantām no M57n dzineja vadības - Rīgā izteikti kosmonauti, novēlu viņiem veiksmi
Saņēmu no čomiem dāvanu uz BD

sapratu mājienu, ka auto nekrāsošu

un buferu jaunu nelikšu

Tas luksafora gonkām
Pienāca laiks regulēt sadalenes, spec toola man nav, nācās izkruķīties

Bīdmērs + draudzenes matu gumija, lai cieši pieguļ

Ieplūdes sadaleni gan pagriezu nedaudz uz vēlākiem atvēršanās grādiem, kas teorijā nozīmētu nelielu griezes kritumu pie maziem RPM un vairāk jaudas uz lieliem RPM kur daūtu klāt zs, tākā man ar griezi trūkuma nav

tad izlēmu paeksperementēt, redzēs kā būs praksē

Piemērīju jauno sūkni, bloks biš jāpieslīpē kā M57n lai sūkni pielikt.