Reiz sen senos laikos, kad biju jau gadu novizinājies ar savu e34, sapratu, ka gribu ko pamainīt.
Ok, vairāk gan nostrādāja faktors, ka e34 bija problēmas ar rūsu un bija jātaisa visa auto aizmugre, ko darīt nevēlējos un nebija iedvesmas, jo jau tā padaudz naudu biju ielicis tajā vecajā lamatā. Pirms to auto pārdevu plāni bija lieli - iepirkt, ko lielu skaistu un salīdzinoši jaunāku. Tomēr pēc laika parādijās visādi papildus izdevumi un nācās nokāpt no makoņiem. Tā iemesla dēļ tika iepirkts 94 gada VW Polo ar vienu vienīgu ekstru - strādājošu apsildi.

Ātri vien sapratu, ka nespēju pierast pie neesoša komforta un arī motors niķojās. Izlēmu, ka jātiek no viņa vaļā, ko mēneša laikā arī veiksmīgi izdarīju. Pēc tam darbā, sakarā ar kolēģa aiziešanu, iedalīja 08 gada Focusu kā darba auto, tādēļ par autiņa pirkšanu uz brīdi aizmirsu, tiesa ss.lv piedāvājumam uzmetu aci ik pa brīdim, lai, iespējams, pamanītu ko labu. Skatījos, maigi sakot, visu, sākot no Ford Mondeo, Nissan Primera, Volvo 850, BMW 730, Mazda 626 u.c. vāģiem.... Tomēr nekas kaut cik pērkams, kas ietilptu manā budžetā, nebija...


Iztirzājums
Visu laiku metu acis arī uz Chrysler grupas auto kā piem., LHS, 300M, Sebring, Stratus. Pa visam biju aizbraucis apskatīties vienu Sebring kabri, bet tur, izņemot vizuālo nekā cita nebija, automāts strādāja ar sekunžu aizturi, stūres pastiprinātājs niķojās u.c. sīkumi + cenu cilvēks ar nevēlējās laist lejā. Rezultātā tam variantam atmetu ar roku. Ilgu laiku ss.lv stāvēja vēl viens Sebring kabris, ko vakardien arī aizbraucu apskatīties. Apskatot tika secināts, ka auto ir kur pielikt roku, bet esmu jau samierinājies ar to, ka nopērkot tāpat grūdīšu iekšā naudu visādos uzlabojumos, tāda daba. Ar saimnieku vienojos par man pieņemamu ciparu un šodien tad arī ieguvu to savā īpašumā. Subjekts ir Chrysler Sebring JX Convertible Ražots 1998. gadā ar 2.5 v6 Mitsubishi motoru. No ekstrām tam ir gaišais ādas salons, el vadītāja benķis, el (spoguļi, logi, jumts), kondicionieris, kruīza kontrole, xenons miglās + tuvajos, Infiniti audio sistēma, kurai gan orģinālā galva nomainīta pret Kenwood KDC-W6534U, skan labi. No lietām, kas jātaisa - priekšā piekarē kaut kas jāpamaina, lai novērstu graboņu, aizmugrējais bagažnieka vāks jāpārkrāso, apsildes ventilatoram pretestība jānomaina, kas jau ir pasūtīta un vēl šādi tādi mazi sīkumi.
Nobeigums
Visā visumā esmu apmierināts. Laiks līdz vasarai arī vel ir, lai viņu sakoptu. Pašlaik izskatās, ka vēlāk tiks izmantots arī ikdienā. Patiesībā šo topiku taisīju vairāk tādēļ, ka šeit ir zinoši cilvēki, kas varēs palīdzēt ar padomiem, jo iepriekš, pārsvarā bijusi darīšana tikai ar BMW saimes auto un no šiem saprašanas mazāk, tādēļ gatavojaties uz stulbiem un ne tik stulbiem jautājumiem no manas puses. Tad nu sākšu jau tagad -
-Kur ir vislabākās cenas piekares daļām, t.i., vietai, kas specializējas uz amerikāņu detaļu tirgošanu?
-Vai kādam ir kāds zināms cilvēks, kas varētu tikt galā ar http://www.talkaudio.co.uk/ipb/index.ph ... een-blank/ šeit aprakstīto problēmu, kas piemeklējusi arī manu magnetolu..?
-Šim ir orģinālā signalizācija un kaut kāda liktā, kura ir atvienota nezināmu iemeslu dēļ, rezultātā auto pašlaik slēdzas ciet ar atslēgu. Līdzi iedeva man pultis un kaut kādu signalizācijas bloku, kur labāk griezties, lai savieno un sataisa man visu?
-Kādā cenā un kur iet lukturu pulēšana?
Te nu arī bilde, pašlaik tikai šāda, jāsakopj nedaudz salons un ārpuse un tad taps arī vēl kāda.
