


Par auto: BMW E36 316i '92 pre-facelift Brokatrot metallic krāsā ar M40B16 dzinēju un klaudzošiem kompensatoriem - sliktākais, kas var būt.


Bampers tika noņemts, jo nebija vilkšanas cilpas un tas tāpat turējās uz pāris samoreziem... Vilku aiz balkas.


Šīs lampas šeit nonāca, jo oriģinālās notirgoja un šīs vienkārši ielika vietā.

Salons arī pilns ar ekstrām.


Tās pašas dienas vakarā uzzināju, ka auto numuri ir ielikti CSDD glabāšanā...


Pārāk nepārdzīvoju, jo tāpat vajadzēja laiku, lai auto sagatavotu skatei... Kamēr īpašnieka mamma taisīja pilnvaru, lai varētu izņemt numurus, tikmēr es ķīlēju auto, lai izietu skati.

Noslīpēju un piekrāsoju rūsu aizmugurējam vākam (ko tagad nedaudz nožēloju, jo tā rūsa tur nebija nemaz tik liela kā tagad tā krāsa izskatās), nopūtu nāsis melnas, nomainīju motoram eļļu un filtru, nopirku normālas aizmugurējās lampas, priekšējos pagriezienus un nedaudz apjātu M pakas aizmugurējo bamperu.




Tas nekas, ka es tik činīju vizuālo un tā, bet auto pats tā īsti nemaz negāja... Vaļā leca tikai ievelkot un kad gāja, tad tikai šķaudīja un spļaudīja.

Aizvilku pie čoma uz garāžu un tur sāku meklēt vainu.

Ieliku jaunas sveces un nomainīju trubiņu, kas iet no tukšgaitas regulatora uz šprici, jo tā vilkās ciet, kad deva gāzi...










Lukturi izņemti, jo vajadzēja vienu sataisīt, lai var noregulēt un pie reizes arī pārjaucu un iztīrīju abus.
Nomainīju degvielas filtru un vajadzēja testdraivu...






Vēl pa šo laiku biju veiksmīgi ticis vaļā no tām tūninga aizmugurējām lampām...


Bija jau pagājis mēnesis kopš auto iegādes brīža un tad arī dabūju numurus... Aizlienēju no čoma ziemas riepas un gatavojos braukt uz skati.




Beigās ieliku jaunu termostatu, pareizi atgaisoju un viss aizgāja.

Beidzot biju gatavs braukt uz skati... Pirms skates vēl iebraucu pie senča sametināt spārnus.




Grunteni tik brutāli uzpūtu, jo spārni bija caurumaini... Tagad tikai sāku nožēlot, jo tie rūsas burbuļi uz durvīm nemaz nebija tik lieli, durvīm nevajadzēja to grunteni pūst.

Skatē dabūju divus divniekus - par riepām (priekšā protektors bija uz robežas) un par kreiso ārējo šarnīru... Domāju, ka ies trakāk.




Uzliku ziemas go hard drift edišen bamperus.




Skills ir jūtami audzis ar RWD un uz FWD vairs nevēlos pārsēsties... Ja nu tikai vienīgi krosā.




Izstūma purnu un pretī nāca liels, sasalis sniega valnis.

Pāris stundu laikā tas viss izskatījās šādi, jo vajadzēja uz skolu braukt.


Un vakarā jau bija patīkamāks skats.


Braukājos un sapratu, ka jātiek vaļā no tās mēneša skates, kamēr vēl kautkas nav sasists.








Piemērīju diskus... Nu jau, tajā auto ir saskatāms kautkāds potenciāls.







Dzīvē izskatās labāk, kā bildēs™


Visu laiku bija tā, ka auto ik pa laikam rīstījās, negāja un slāpa nost... Domāju, ka nekas nopietns - gaisa masas mēritājs vai tukšgaitas regulators, kamēr auto neizbeidzās pavisam.

Pus mašīnu pārjaucu, meklējot vainu, līdz nonācu pie tā, ka svecēm nav dzirksteles.


Itkā, ik pa brīdim, tukšgaitā ir pārāk zemi apgriezieni un gurst, bet tad vienā brīdī atkal viss aiziet...


Par nākotnes plāniem nemāku neko daudz teikt... Zinu tik, ka tuvākajā laikā jātiek uz pacēlāja, jo aizmugurē kreisajā pusē parādījusies mistiska graboņa(kad nedod gāzi, ir neitrālajā vai izspiests sajūgs).


Vajadzētu arī iegādāties eņģeļacīm invertoru, jo vienai lampai izbeidzās... Tagad atvienoju abus.

Salonam vajag beņķus un vēl pāris sīkumus un tad tas būs OK stāvoklī.
Par vizuālo domāšu tad, kad būs liekākas finanses, jo pagaidām viss, kas ir, aiziet degvielā. :shura_students:

Sākumā tiešām domāju, ka pie mazākās izdevības to auto pārdošu, jo neapmierināja degvielas patēriņš... Aukstajā laikā bija kādi 12l/100km (ja ne pat vairāk), bet tagad jau kādi 8l/100km. Var jau būt, ka pēc kāda laika nopārdodu un vietā paņemu ko spēcīgāku, jo cik gan ilgi braukšu ar to M40B16 triperi, kam patēriņš daudz neatpaliek no tāda 2.5.




Ilgi domāju, vai ir vērts taisīt šo topiku, bet beigās nenocietos un uztaisīju... Rakstīju šo visu kādas 3h un ceru, ka kāds izlasīs un būs interesanti.

