Subjekts - Mitsubishi Lancer Evolution X, 2.0 ar turbokompresoru un 295zs, kā arī TC-SST (Twin-Clutch Sport Shift Transmission).
Par jaunu draudzeni jau sāku domāt pagājušā gada beigās, jo bembim tuvojās 3 gadu robeža un tas ir pēdējais laiks, lai par kaut cik jēdzīgu ciparu to varētu nopārdot. Bijusī pieredze ar VW Boru neiepriecināja - par 5 gadiem cena nokritās nežēlīgi un pārdot bija +/- neiespējami. Tika izskatīti visādi varianti, bet labākais price/performance bija tieši Evuška. Vienmēr ir patikušas, vienīgi nekad nevarēju tādu iedomāties ikdienas lietošanā, jo līdz pat desmitai Evai, visas ir bijušas tīri gāšanai un sportošanai, aizmirstot par ikdienas komfortu. Un tad netīšām patrāpījās ļoti jēdzīgs variants ar 4900km nobraukumu, vasaras, ziemas riepu komplektu, ar garantiju + aprīkotu ar oriģinālajiem aksesuāriem. Tā nu kļuvu par Evas jauno saimnieku.
Tad nu šis ir aprīkots pat labāk par iepriekšējo E90 330xi. Lietus sensors, adaptīvās gaismas, pilnā navigācija, komforta atslēgas f-ija, 30gb cietais disks utt.
Pa lielam mašīnai rīt apritēs nedēļa un iespaidi ir neaprakstāmi. Kā turas uz ceļa, kā uzvedas "mazais" 2.0 motors, kā darbojas 4x4 - sajūtas tiešām neaprakstāmas. Par cietību runājot - nemaz tik ļoti cietāks par bembi nemaz nav. Jā, krata vairāk uz nelīdzenumiem, bet nekādu diskomfortu tas neizraisa + nekas nesit cauri piekarei kā bija bembim. Mūzika varbūt arī skan sliktāk par e90 pro logic 7, bet par pārsteigumu skan diezgan forši, arī basi labi jūtami (oriģinālais subis aizmugurē). Bagāžnieks mazs, salonā var redzēt, ka ir lētāks - visas klimatkontroles ručkas un apdare nav salīdzināma ar bembi. Bet tas ir pavisam cits auto, nevar viņu salīdzināt ar iepriekšējo E90. Pirmajās divās stundās vēl bija tāda savāda sajūta, vai pareizi bija šķirties no BMW un tā, bet tādas domas Eva ātri no manis izsita cauri
Pārāk gari laikam sanāca, bet nu
Juzix vakar sabildēja Evu, par ko atsevišķs paldies viņam
Tālāk bildes -
Salons -



Un pāris bildes










Tas arī viss



