krissis Mitsubishi Colt
Posted: 12 Sep 2012, 18:18
Čau visiem , tomēr izdomāju arī šeit atrādīt , vairāk jau kā blogu pašam priekš sevis, bet ja kādam vēl patīk arī labi
Sākšu ar to, ka neesmu milionārs, tākā tie kuriem patīk tikai bbs`i un pārējais ir sūcs tad labāk tālāk nelasīt (var kaitēt jūsu veselībai) .
Kā jau daudziem zināms iepriekš man bija diezgan pieklājīgs e34, to es pārdevu un sagribēju kādu ekovāgenu ar ko vizināt dibenu no punkta a uz punktu b, tad skatījos visādus lielākus , mazākus, smukākus un nesmukākus auto līdz nonācu pie koltiņa, acīs iekrita vienā placī tepat Cēsīs koltiņš , sagatavots TA (uzreiz kā nopirku izgāja vēl vecais saimnieks) , ar 1,3l 12v dzinēju kurš skrien ņiprāk kā mans ex 520ais , un protams patēriņš
. Ekstru protams nekādu ja neskaita stūres pastūzi. Tā nu es viņu nopirku. Pirmais ko izdarīju - ieinstalēju kautkādu blaupunkt maģi (kurš nesen dabeidzās un ieliku pioneer) un subīti ground zero. Pēctam nepagāja laikam pat mēnesis un koltiņš atteicās strādāt, uz mazu gāzīti kautko pukšķināja, bet tolkam negāja. Tika saukts doktors Micuks , mainīta spole (kas ir slimība šamajiem) un slēgts pie diagnostikas, bet šā vai tā bez izmaiņām, vienīgais ko diagnostika parādija tas ir, ka TPS , jeb droseles stāvokļa devējs ir pie dieviem, tas tika samainīts, bet tāpat bez izmaiņām, tika mainīts arī ECU, bet arī bez izmaiņām, beigās Micuks garāmbraucot ieskrēja vēlreiz un nodiagnosticēja, ka degvielas sūknis nomirijis (kaut kompis rādīja ļoti labu spiedienu, nu neko samainīju to (no eclipses
) , bet tāpat nebija riekstā, beigās izrādijās, ka tomēr arī spole atmirusi kopā ar sūkni, nu neko darīt, to arī samainīja un beidzot IR! Tā arī nekas diži nav noticis tehniskā ziņā (tfu tfu tfu). Tākā beidzot tehniski viss ir kedā, let de šķuning begin
Pirmais kas tika izdarīts tas notonētas aizmugurējās lapmas, tajā pašā dienā ar āķi lūpā tika atjauktas priekšējās, izkrāsotas vietas kur nav reflektors un notonēti pagriezieni, tas tākā banditizēšanā būtu viss kādu laiku, ā vēl nummurs sānā. Uz to brīdi izskatījās šādi -


Tad nonācu pie slēguma, ka priekšā kautkas nav riekstā, tika atrasta lūpa no accorda un pielāgota. Kopā kautkā tā -

Tik tālu pagaidām viss apmierināja un labu laiku tā arī nobraukāju, pabiju arī dragreisa atklāšanā Kazrunķī un tiku arī nospiegots ar kautkādu bezbiļetnieci žirafi

Nepievērst uzmanību šķībajai lūpai jo braucot iekšā pārkingā tā tika eleganti norauta un uz ātro pielikta atpakaļ
Kā jau teicu tad labu laiku tā nobraukāju, bet visu laiku kremta viena doma - vajag diskus. Tad nu pirms pāris dienām beidzot tika iegātādi 15nieki, tajā pašā dienā uzmesti virsū, pirmā doma - jebatj jebatj, kas par džipu

kautkas jādara lietas labā. Tika nosēdināta aizmugure , bet bļin, atmetās arkās , tātad diski pa platu
, tika ņemti talkā visādi instrumenti un arkas tika taisītas brutāli platākas, tā lai vismaz var pabraukt, kautkas tika darīts, bet tāpat vēl diezgan metās, tas tākā uz drīzumā tiks labots, visticamāk ar zemākām uz "uzstieptām" riepām un pēctam tiks taisītas platākas arkas. Pagaidām arī tas viss, bet vēl darīt ir daaaudz ko ... Tikko izskrēju ārā nobildēt lai redz vismaz aptuvenu skatu (bildēju ar fleksi) .

priekša arī vēl pagaidām gaisā, bet tas arī tiks labots kad tiks dabūtas un uzmontētas zemprofila riepas.
Tāds nu viņš aptuveni ir, cerams kādam arī patiks

Sākšu ar to, ka neesmu milionārs, tākā tie kuriem patīk tikai bbs`i un pārējais ir sūcs tad labāk tālāk nelasīt (var kaitēt jūsu veselībai) .
Kā jau daudziem zināms iepriekš man bija diezgan pieklājīgs e34, to es pārdevu un sagribēju kādu ekovāgenu ar ko vizināt dibenu no punkta a uz punktu b, tad skatījos visādus lielākus , mazākus, smukākus un nesmukākus auto līdz nonācu pie koltiņa, acīs iekrita vienā placī tepat Cēsīs koltiņš , sagatavots TA (uzreiz kā nopirku izgāja vēl vecais saimnieks) , ar 1,3l 12v dzinēju kurš skrien ņiprāk kā mans ex 520ais , un protams patēriņš




Pirmais kas tika izdarīts tas notonētas aizmugurējās lapmas, tajā pašā dienā ar āķi lūpā tika atjauktas priekšējās, izkrāsotas vietas kur nav reflektors un notonēti pagriezieni, tas tākā banditizēšanā būtu viss kādu laiku, ā vēl nummurs sānā. Uz to brīdi izskatījās šādi -


Tad nonācu pie slēguma, ka priekšā kautkas nav riekstā, tika atrasta lūpa no accorda un pielāgota. Kopā kautkā tā -

Tik tālu pagaidām viss apmierināja un labu laiku tā arī nobraukāju, pabiju arī dragreisa atklāšanā Kazrunķī un tiku arī nospiegots ar kautkādu bezbiļetnieci žirafi


Nepievērst uzmanību šķībajai lūpai jo braucot iekšā pārkingā tā tika eleganti norauta un uz ātro pielikta atpakaļ

Kā jau teicu tad labu laiku tā nobraukāju, bet visu laiku kremta viena doma - vajag diskus. Tad nu pirms pāris dienām beidzot tika iegātādi 15nieki, tajā pašā dienā uzmesti virsū, pirmā doma - jebatj jebatj, kas par džipu


kautkas jādara lietas labā. Tika nosēdināta aizmugure , bet bļin, atmetās arkās , tātad diski pa platu


priekša arī vēl pagaidām gaisā, bet tas arī tiks labots kad tiks dabūtas un uzmontētas zemprofila riepas.
Tāds nu viņš aptuveni ir, cerams kādam arī patiks
