Tad nu izdomāju nākošajā dienā aizbraukt dzīvē tuvāk iečekot to auto un sameklēt īpašnieku, lai parunātos par viņu.
Aizbraucu un kā par laimi, īpašnieks tur pat uz vietas bija garāžā. Sākumā gribēja 240eur ar e39 oem diskiem (viens disks sasists), un kādus 180eur bez diskiem. Beigās savācu viņu par 150eur bez diskiem (priekšējie diski jāatdod atpakaļ).
Dēļ smieklīgās cenas pat nebija jādomā ņemt vai neņemt, jo jebkurā gadījumā tas bija izdevīgi, kaut vai izjaucot to e34 un izpārdodot/nododot tolmetā.
Tad nu īsumā:
1990.gads
Krāsa - STERLINGSILBER METALLIC
Nobraukums - 245k (patiess)
M50B20
Automāts (Beigts vai arī sajūgs beigts)
Apskate beigusies 21.03.2014
2007.gadā atvests no Vācijas ar 170k nobraukumu, bijuši divi īpašnieki
Kopš 2010.gada itkā braukusi sieviete
Kādreiz bijusi veca gāzes iekārta
Visās malās buktes
Sliekšņi cieti, apakšā mazliet paskatijos, rūsu īpaši neieraudziju
Visas slēdzenes jāmaina, jo atslēgas pazaudētas un to vietā ir skrūvgrieznis
Komplektācija pavisam nabadzīga, bet viss kas ir nācis no rūpnicas, ir palicis!

Plāni uz viņu nekādi lielie nav, lēnā garā sakopt un savest visu tehniskā kārtībā, uz gada beigām iziet apskati un lietot kā ziemas/ikdienas auto lai e30 nav jālieto!














