arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
tolx
Posts: 908
Joined: 29 Oct 2005, 20:23
Location: tava iztēle
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by tolx »

Kādu plēvi izmantoji tām mitruma barjerām?
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8743
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

Tādu kā siltumnīcām, bet noteikti ir labākas alternatīvas.
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
ray112
Posts: 5261
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by ray112 »

arniks8 wrote: 21 May 2025, 15:04
ray112 wrote: 21 May 2025, 14:50
arniks8 wrote: 21 May 2025, 14:21 Sagāzums pa dzīvi ir negatīvs, jo stance yo. Mošk kkad jāpamet biezākas gumijas čaškās, lai nav tik traki zems.
Tur regulēt neko nevar savirzei pašai neizmainot augstumu?
Regulēt jau var, bet es nezinu vai ir vērts braukt kko mēģināt, jo salīdzinot ar stocku man viņš ir krietni zemāks, nav gluži e30 piekare kur tas ir neizbēgami, bet gan jau tāpat ir kāda robeža cik ko var :hvz:. Kādi 1.5-2k tagad ir norullēti ar esošajām riepām, pagaidām neesmu ievērojis ka iekšpuse būtu izteikti vairāk nodilusi.
Sākumā arī neko neredzēsi, nevienmērīgs dilums vēlāk parādās redzams. Domāju ka ir vērts pamēģināt regulēt sagāzumu / savērsumu, gan riepas ilgāk kalpos, gan labāku saķeri dabūsi.
User avatar
ray112
Posts: 5261
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by ray112 »

Un lai tā plēve tiešām apturētu mitrumu, tad pilnīgi visur apkārt ir jābūt pielīmētam, ieskaitot ap caurumiem, kā piemēram vadi, tumbas utt.
Bieži tiek izmantota butila lenta (var arī mastiku) lai tās mitruma barjeras pielīmētu. Laba noturība pret mitrumu, saglabājas elastīga kas nozīmē ka neatlīp tik drīz.
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1251
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by J.K.jr.bad. »

Tevi eļļas spiediena mērierīce nesatrauc? :alkofest:
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8743
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

J.K.jr.bad. wrote: 21 May 2025, 22:46 Tevi eļļas spiediena mērierīce nesatrauc? :alkofest:
M113 nenāca ar spidometra spiediena dačiku :D, varētu mēģināt saštukot kā to pulksteni pārtaisīt, lai rāda eļļas temperatūru.
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
petka17
Posts: 7108
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by petka17 »

arniks8 wrote: 22 May 2025, 00:10
J.K.jr.bad. wrote: 21 May 2025, 22:46 Tevi eļļas spiediena mērierīce nesatrauc? :alkofest:
M113 nenāca ar spidometra spiediena dačiku :D, varētu mēģināt saštukot kā to pulksteni pārtaisīt, lai rāda eļļas temperatūru.
Eļļas spiediena dačiks var tikai radīt negatīvas emocijas
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
GirtzB
Posts: 2335
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by GirtzB »

Hmz vai negribi ieķert donorējano?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/m ... golbb.html
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8743
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

GirtzB wrote: 05 Jun 2025, 13:38 Hmz vai negribi ieķert donorējano?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/m ... golbb.html
Drīzāk mans varētu būt donors šitam :D
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8743
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

Atgriežamies pavasarī.

Pēc vārstu vāku tīrīšanas un kartera ventilācijas sakārtošanas gribēju profilaktiski iztīrīt virzuļus/degkameras, kā arī pašu dzinēju, jo bija skaidrs ka eļļa nav kārtīgi mainīta utt. :aiwa:, prinicpā uzreiz pēc ieplūdes elkoņa blīvju nomaiņas iegāzu sprauslu/degkameras tīrītāju

Image

Un tad nedēļas nogalē piegāzu tīrītāju eļļai

Image

Bik gliteris :susnaks:

Image

Eļļas filtrs bija nenormāli pilns ar sūdiem :emo:

Image

Image

aww yeah, ražots fāterlandē, pagaidām ar eļļas filtru nav laikam sanācis made in china iepisiens.

Image

Pēc tīrīšanas beidzot pazuda troksnis no kreisās bankas priekšpuses, droši vien kompensators grabēja, tgd liekas ka nedaudz ķēde žvadz starp abām bankām, bet cik palasīju internetos, tas ir normāli m113 un dzinējs pats par sevi ir trokšņains, nu katrā gadījumā salīdzinot kad viņu nopirku, tagad ir krietni klusāks.

Neilgi pēc tam gribēju arī nomērīt kompresiju un vel ar destilētu ūdeni papūst ieplūdē(kā darīju melnajai jettai), lai papildus patīrītu. Gribēju uztaisīt pirms un pēc fotkas iebāžot kameru cilindros, nu arī pačekot kāda vispār kompresija.

Izskrūvēju pa 4 svecēm no katras bankas un biju nepatīkami pārsteigts :aiwa:

Image

Image

Kad biju ziemā čekojis sveces, nekā tāda nebija :emo:

Image

Image

Samērīju kompresiju, visas bildes nelikšu, 10% robežā starp cilindriem neiekļāvās :emo:, pārāk zema nevienā nebija. Stipri vairāk eļļainajiem cilindriem kompresija bija augstāka un tie arī bija virs tiem 10%.

Image

Image

Image

Vienā vietā vārstu vāks tomēr sācis nedaudz laist garām :cry:

Image

Samainīju filtra kastei klipšu gumijas un uzliku iztrūkstošo klipsi, tagad filtra kaste ir kārtīgi tiot virsū

Image

Diemžēl fotkas no cilindriem palika citā datorā un visu laiku aizmirstu pārkopēt, bet rezumē, visi uzšvīkāti un vissūdīgākie bija 4. cyl, 5. cyl un laikam 1. cyl, sanāca korelācija ar tām aizdirstajām svecēm, paņēmu ar skrūģi nokasīju visu huiņu un arī samainīju pa vietām. Tīrīšana ar ūdeni te praktiski nedeva nekādus rezultātus, tikai droselei tuvākie cilindri kko dabūja, uz jettai uz 4cyl gan forši strādāja.

Pēc visām šīm darbībām sāka hujovi motors strādāt, patēriņš arī aizgāja dirsā(no ~12.7 uz 16+), tā kā sāk tuvoties skate un atvaļinājumā vajadzēs taisīt jettu. Pačekoju kļūdas :aiwa:

Image

Vietām mainītā tīrā svece atkal aizdirsta

Image

Notīrīju

Image

Svečvadus jau ziemā biju pārbaudījis, bet tā kā sveces skrūvēju ārā, tad nočekoju vēlreiz, tagad bija viens svečvads pilnībā noklājies. Samainīju svečvadu un kādas 3-4 sveces. Palika puslīdz ok, šķiet ka vairs detonācijas kļūdas neleca ārā

Image

Aizbraucu uz skati un dabūju 2 par atgāzēm, pa siltajiem darba dienu vakariem hujārīju riņķī un skatījos datus utt., sveces vairs ciet nedirsās. Iedomājos pačekot kāds ir 0-100 laiks, jo likās ka neiet kā vajag

Image

Lēnāk kā melnā jetta :aiwa:, mafa rādījumus biju skatījies, bet neko aizdomīgu neredzēju, brīdī kad iegooglēju cik tad tukšgaitā būtu jābūt(kkas ap 5), sapratu ka nav labi :D

Image

Kreisajai bankai arī krietni treknāks degmaisījums un par treknu

Image

Arī hvz cik tā zonde akurāti ko rāda, kļūdas par viņām bija, tjip pēc voltu līknēm izskatījās ka kko šancē, bet būs jāmaina.

Image

Pa taisno ar brake cleaneri padarbināju, lai mēģinātu patīrīt sprauslas

Image

Image

Samainīju mafu, un pavisam cita lieta :D

Image

Uzmainīju zondes, tikai labai bankai vītne pizdā, kaut kā jauno iemocīju

Image

Bik atgūta jauda, bet joprojām par lēnu

Image

lambdas mērījumi it kā baigi nemainījās, bet nu tagad atkal viss ok kā pirms iegāzu degvielas tīrītāju. Mana spekulācija ka ar vakuuma sūcēm no ieplūdes elkoņa mafs rādīja akurātāk(ar visu to ka bija pizdā), tobiš kko salaboju, un izveidoju sūdus, jo sāka degvielu gāzt iekšā. Neatceros kāpēc, bet izdomāju ielīst pie vadības bloka un tur suprise suprise, AMG vadības bloks :naac:

Image

Uz ieplūdnieka arī kkādas AMG nakļenes

Image

Iedomājos iegooglēt sprauslu kodu, nu bet, protams, ka AMG sprauslas arī :emo:, šajā brīdī es sāku štukot vai vispār varēšu iziet atgāzes, bet nu cerēju ka pēc sensoru maiņas saies, jo viss it kā bija normāli, skaidrs gan ka jāskatās kāpēc kreisajai bankai treknāks maisījums.

Image

Vadības bloku kastē ieraudzīju šo caurumu, varbūt ka no šejienes man mitrums tiek salonā :think:

Image

Izrādās abs bloks no w202 :D

Image

Nu [censored] nahujam ir tiptronic pārslēgs ja ir EGS51 vadības bloks(vecais 4-3-2-1). Nē nu labi, tas nozīmē ka varu plug n play ielikt pareizo pārslēgu, bet nu tāds [censored] filosofu akmens tas swapotājs, "tik vadi jāpieliek un +/- strādās", tur nekas nevar strādāt, jo priekš tā ir EGS52 bloks :reeka:

Image

Eleganta bloku nostiprināšana ar flakoniņa korķīti :reeka:

Image

Jāmaina kārbai vadu puļķis, sāk jau nedaudz eļļu pūst garām

Image

Fantastiski :aiwa:, elektriķis viņš arī ir

Image

Nav pat pielodēts :D

Image

Sāku štukot kā puslīdz normāli tos blokus tur nostiprināt

Image

Paņēmu kkādus sen printētus pārpalikumus ar ko nostiprināt blokus starp kastes ribām

Image

Image

Kaut kāda nebūt kārtība ieviesta

Image

Praktisks auto ričuku var aizvest :naac:

Image

Kolēģis korveti ieķēra, tas auto ir nāvējošs, paspēju jau gandrīz piedirst bikses pusgāzītē ar ieslēgtu saķeres kontroli, mersis salīdzinoši ez pez uz relaksiem :D

Image

Izrādās ka roku balstam ir apgaismojums

Image

Skaidrs :D

Image

Lai gan tas gāzes amītis ir R129 only detaļa, var brīvi dabūt, laikam kkāds dvacārs, padārgi priekš tāda maza sūda, bet nav arī tik traki

Image

oh shit, stabilus ir pat oem :o

Image

Beidzot nav jāizmanto abas rokas, lai atvērtu 8). Kamēr es šito darīju viens džeks ejot garām noteica: "Apsveicu Tevi ar foršu, bet problemātisku prikumu" vai tml. :D
» Skatīties Youtube

Tā kā biju nocēlis cieto jumtu pa pāris siltajām dienām, atkal solīja lietanu un vētru, noplēsu veco nokaltušo skoča remontējumu

Image

Salīmēju siltumnīcu plēvi

Image

Uztaisīju tādu kā kanālu, lai notek garām kur diegi trūkst, rezultātā šitas strādā, visu lietano periodu nomaucu, mīkstais jumts par brīnumu netek un laikam ir hermētiskāks par cieto :naac:

Image

Pašā Jūnija sākumā uznāca atkal siltums un gribēju turpināt beņķu tīrīšanu

Image

Nereāls pisaks, da nu [censored] to ādu, ja varētu dabūt es uzswapotu lupatas beņķus :aiwa:

Image

Saspotots velviens R129

Image

Pienāca atvaļinājums, sāku intensīvi jettu skrūvēt, mersis tika pielietots kā express detaļu sagādes auto. Tuvojās atkārtotās skates diena, aizbraucu ar domu ka būs melnā lapa, bet atgāzes sagāja :o

Atnāca no aļika ultraskaņas tīrītājs, bildē gan ir jettas sprausla, bet nu process tāds pats, ielēju karbiķu tīrītāju un pieliktu sprauslu testeri, kas viņas ciklē kamēr tīrās un iztīrīju visas 8 sprauslas.

Image

Ņemot nost sprauslas, pāris sprauslām cepures ar blīvēm iekrita kanālos :aiwa:. Tā kā bija brīvdienas pirms Jāņiem, skaidrs ka nedabūšu ieplūdes blīves ja noņemšu kolektoru. Kolektors ir divdaļīgs, skatos ka ieplūdes portiem būtu pieeja ja noceltu augšu un augšai nav blīves, bet jāsēdina uz germetix :think:

Image

Nocēlu augšu, izzvejoju blīves un cepures, par laimi ieplūdes vārsti bija palikuši ciet

Image

Satīrīju visu, liekot kopā likās ka nebūs labi, baigi viss traucē un tā, bet nu saliku. Pagaidu uz germetix ka nožūst, šķilu, pielec un noslāpst :-|. Nu ok, mošk gaiss reikā, šitā vairākas reizes līdz arī paturu gāzi un neslāpst, palaižot gāzi vaļā uzreiz nopampst. Skaidrs, nekas tur [censored] nenoblīvējās :aiwa:. Nu ok, jārauj nost kolektoru un jāliek uz galda

Image

Bruņurupuča čaula

Image

Tipiska šī kolektora problēma ir klapju vakuuma truba, kas sabrūkt un kuru MB nepiedāvā, tjip kolektors jāmaina, ja sapisās :D, mana jau sākusi tecēt un ir arī plaisa, bet bildē plaisu laikam nevar saskatīt

Image

Sāku ar scotch brite tīrīt un sapratu ka draugi nav labi :?

Image

Image

Image

Beigās sapratu ka jānorauj skaida, paņēmu P800 smilšpapīru un klucīti un izslīpēju plaknes, šim no pabeigta nav bildes.

Image

[censored] vajag likt blīvgredzenu ja ir germetix blivgredzens :emo:

Image

Baigā lufte klapēm, bet nu it kā līdz galam atveras abas puses
» Skatīties Youtube

Apakšējai čaulai izņēmu kanālus, lai var savērptajai plaknei skaidu noraut :susnaks:

Image

Šeit tiek ņemts vakuums kolektora klapēm, tāds pastulbs dizains, bet izmantojot 2 trubas var nomainīt vakuuma trubu, protams, iztīrīts no eļļas, diezgan daudz eļļa tur bija iekšā tajā kambarī

Image

Neatceros vai šis bija gala rezultāts vai procesā, bet sākumā bija diezgan liela šķirba, katra kolektora puse izliekusies savā virzienā :aiwa:

Image

Image

Pa galdu darbojoties laikam sanācis iesist vai arī tas no iepriekšējā darboņa :hvz:

Image

Uzškurīju un uzliku divkomponentu līmi. Gan vārstu vāki, gan kolektors ir diezgan trausli, viņi ir mega viegli no kkāda alu sakausējuma, bet tā erozija utt. man jau bik zb, ļoti daudz laiku vajag visu satīrīt

Image

Cik nu var saslīpēts, negribēju arī pārāk traki aizrauties, jāsēdina kanāli atpakaļ uz germetix

Image

Cik skatījos visi liek uz nereāli treknas germetix kārtas ko pēc iepriekšējās neveiksmes es arī izdarīju, man raustījās nedaudz čuriņa ka psc izspiedīs, bet vietām nekas daudz neizlīda

Image

To kas izspiedās pie ieplūdes portiem noslaucīju, iebāzu arī kameru iekšā pašā kolektorā pačekoju ka bija ok, nebija nekas daudz izspiedies. Atsāju nožūt kādas 5 dienas, jo mm ar iekšējo kanti tur ir dahujā. No kopā likšanas fotkas nav, bet uz galvas arī nedaudz bija erozija, iepriekšējais tur bija ar germetix pisies, es akurāti plānā kārtā uzliku permatex 300 ko tjip var uz galvas blīves smērēt, lai palīdz noblīvēt problemātiskās vietas uz kolektora un galvas.

Image

Secināju ka viena nolauztā klipša dēļ elkonis var šļukt nost no kolektora fiksēšanas vietas, pieliku savilcēju.

Image

Uzvara, viss strādā un nav gigantiska vakuuma sūce :D , pēc sprauslu tīrīšanas tagad arī abām bankām adaptācija ir gandrīz ideāli vienmērīga -3 līdz -5 robežā(screenshotu gan neuztaisīju), biju karosam uzrakstījis vai mošk var šitam ECU pāršūt kartes(likt citu bloku būtu problemātiski, sakodēt tur visu), bet viņš teica ka ar šiem neņemas, gan jau arī neviens cits kantoris to nedara, nu lab [censored] brauks kā ir, skatei cauri tiek :naac:, zajebisais dailys, neironiski pēc 2. golfa tik lēti it's unreal :emo:

Image
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
Post Reply