arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
tolx
Posts: 913
Joined: 29 Oct 2005, 20:23
Location: tava iztēle
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by tolx »

Kādu plēvi izmantoji tām mitruma barjerām?
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8797
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

Tādu kā siltumnīcām, bet noteikti ir labākas alternatīvas.
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
ray112
Posts: 5272
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by ray112 »

arniks8 wrote: 21 May 2025, 15:04
ray112 wrote: 21 May 2025, 14:50
arniks8 wrote: 21 May 2025, 14:21 Sagāzums pa dzīvi ir negatīvs, jo stance yo. Mošk kkad jāpamet biezākas gumijas čaškās, lai nav tik traki zems.
Tur regulēt neko nevar savirzei pašai neizmainot augstumu?
Regulēt jau var, bet es nezinu vai ir vērts braukt kko mēģināt, jo salīdzinot ar stocku man viņš ir krietni zemāks, nav gluži e30 piekare kur tas ir neizbēgami, bet gan jau tāpat ir kāda robeža cik ko var :hvz:. Kādi 1.5-2k tagad ir norullēti ar esošajām riepām, pagaidām neesmu ievērojis ka iekšpuse būtu izteikti vairāk nodilusi.
Sākumā arī neko neredzēsi, nevienmērīgs dilums vēlāk parādās redzams. Domāju ka ir vērts pamēģināt regulēt sagāzumu / savērsumu, gan riepas ilgāk kalpos, gan labāku saķeri dabūsi.
User avatar
ray112
Posts: 5272
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by ray112 »

Un lai tā plēve tiešām apturētu mitrumu, tad pilnīgi visur apkārt ir jābūt pielīmētam, ieskaitot ap caurumiem, kā piemēram vadi, tumbas utt.
Bieži tiek izmantota butila lenta (var arī mastiku) lai tās mitruma barjeras pielīmētu. Laba noturība pret mitrumu, saglabājas elastīga kas nozīmē ka neatlīp tik drīz.
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1253
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by J.K.jr.bad. »

Tevi eļļas spiediena mērierīce nesatrauc? :alkofest:
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8797
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

J.K.jr.bad. wrote: 21 May 2025, 22:46 Tevi eļļas spiediena mērierīce nesatrauc? :alkofest:
M113 nenāca ar spidometra spiediena dačiku :D, varētu mēģināt saštukot kā to pulksteni pārtaisīt, lai rāda eļļas temperatūru.
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
petka17
Posts: 7117
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by petka17 »

arniks8 wrote: 22 May 2025, 00:10
J.K.jr.bad. wrote: 21 May 2025, 22:46 Tevi eļļas spiediena mērierīce nesatrauc? :alkofest:
M113 nenāca ar spidometra spiediena dačiku :D, varētu mēģināt saštukot kā to pulksteni pārtaisīt, lai rāda eļļas temperatūru.
Eļļas spiediena dačiks var tikai radīt negatīvas emocijas
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
GirtzB
Posts: 2344
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by GirtzB »

Hmz vai negribi ieķert donorējano?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/m ... golbb.html
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8797
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

GirtzB wrote: 05 Jun 2025, 13:38 Hmz vai negribi ieķert donorējano?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/m ... golbb.html
Drīzāk mans varētu būt donors šitam :D
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8797
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

Atgriežamies pavasarī.

Pēc vārstu vāku tīrīšanas un kartera ventilācijas sakārtošanas gribēju profilaktiski iztīrīt virzuļus/degkameras, kā arī pašu dzinēju, jo bija skaidrs ka eļļa nav kārtīgi mainīta utt. :aiwa:, prinicpā uzreiz pēc ieplūdes elkoņa blīvju nomaiņas iegāzu sprauslu/degkameras tīrītāju

Image

Un tad nedēļas nogalē piegāzu tīrītāju eļļai

Image

Bik gliteris :susnaks:

Image

Eļļas filtrs bija nenormāli pilns ar sūdiem :emo:

Image

Image

aww yeah, ražots fāterlandē, pagaidām ar eļļas filtru nav laikam sanācis made in china iepisiens.

Image

Pēc tīrīšanas beidzot pazuda troksnis no kreisās bankas priekšpuses, droši vien kompensators grabēja, tgd liekas ka nedaudz ķēde žvadz starp abām bankām, bet cik palasīju internetos, tas ir normāli m113 un dzinējs pats par sevi ir trokšņains, nu katrā gadījumā salīdzinot kad viņu nopirku, tagad ir krietni klusāks.

Neilgi pēc tam gribēju arī nomērīt kompresiju un vel ar destilētu ūdeni papūst ieplūdē(kā darīju melnajai jettai), lai papildus patīrītu. Gribēju uztaisīt pirms un pēc fotkas iebāžot kameru cilindros, nu arī pačekot kāda vispār kompresija.

Izskrūvēju pa 4 svecēm no katras bankas un biju nepatīkami pārsteigts :aiwa:

Image

Image

Kad biju ziemā čekojis sveces, nekā tāda nebija :emo:

Image

Image

Samērīju kompresiju, visas bildes nelikšu, 10% robežā starp cilindriem neiekļāvās :emo:, pārāk zema nevienā nebija. Stipri vairāk eļļainajiem cilindriem kompresija bija augstāka un tie arī bija virs tiem 10%.

Image

Image

Image

Vienā vietā vārstu vāks tomēr sācis nedaudz laist garām :cry:

Image

Samainīju filtra kastei klipšu gumijas un uzliku iztrūkstošo klipsi, tagad filtra kaste ir kārtīgi tiot virsū

Image

Diemžēl fotkas no cilindriem palika citā datorā un visu laiku aizmirstu pārkopēt, bet rezumē, visi uzšvīkāti un vissūdīgākie bija 4. cyl, 5. cyl un laikam 1. cyl, sanāca korelācija ar tām aizdirstajām svecēm, paņēmu ar skrūģi nokasīju visu huiņu un arī samainīju pa vietām. Tīrīšana ar ūdeni te praktiski nedeva nekādus rezultātus, tikai droselei tuvākie cilindri kko dabūja, uz jettai uz 4cyl gan forši strādāja.

Pēc visām šīm darbībām sāka hujovi motors strādāt, patēriņš arī aizgāja dirsā(no ~12.7 uz 16+), tā kā sāk tuvoties skate un atvaļinājumā vajadzēs taisīt jettu. Pačekoju kļūdas :aiwa:

Image

Vietām mainītā tīrā svece atkal aizdirsta

Image

Notīrīju

Image

Svečvadus jau ziemā biju pārbaudījis, bet tā kā sveces skrūvēju ārā, tad nočekoju vēlreiz, tagad bija viens svečvads pilnībā noklājies. Samainīju svečvadu un kādas 3-4 sveces. Palika puslīdz ok, šķiet ka vairs detonācijas kļūdas neleca ārā

Image

Aizbraucu uz skati un dabūju 2 par atgāzēm, pa siltajiem darba dienu vakariem hujārīju riņķī un skatījos datus utt., sveces vairs ciet nedirsās. Iedomājos pačekot kāds ir 0-100 laiks, jo likās ka neiet kā vajag

Image

Lēnāk kā melnā jetta :aiwa:, mafa rādījumus biju skatījies, bet neko aizdomīgu neredzēju, brīdī kad iegooglēju cik tad tukšgaitā būtu jābūt(kkas ap 5), sapratu ka nav labi :D

Image

Kreisajai bankai arī krietni treknāks degmaisījums un par treknu

Image

Arī hvz cik tā zonde akurāti ko rāda, kļūdas par viņām bija, tjip pēc voltu līknēm izskatījās ka kko šancē, bet būs jāmaina.

Image

Pa taisno ar brake cleaneri padarbināju, lai mēģinātu patīrīt sprauslas

Image

Image

Samainīju mafu, un pavisam cita lieta :D

Image

Uzmainīju zondes, tikai labai bankai vītne pizdā, kaut kā jauno iemocīju

Image

Bik atgūta jauda, bet joprojām par lēnu

Image

lambdas mērījumi it kā baigi nemainījās, bet nu tagad atkal viss ok kā pirms iegāzu degvielas tīrītāju. Mana spekulācija ka ar vakuuma sūcēm no ieplūdes elkoņa mafs rādīja akurātāk(ar visu to ka bija pizdā), tobiš kko salaboju, un izveidoju sūdus, jo sāka degvielu gāzt iekšā. Neatceros kāpēc, bet izdomāju ielīst pie vadības bloka un tur suprise suprise, AMG vadības bloks :naac:

Image

Uz ieplūdnieka arī kkādas AMG nakļenes

Image

Iedomājos iegooglēt sprauslu kodu, nu bet, protams, ka AMG sprauslas arī :emo:, šajā brīdī es sāku štukot vai vispār varēšu iziet atgāzes, bet nu cerēju ka pēc sensoru maiņas saies, jo viss it kā bija normāli, skaidrs gan ka jāskatās kāpēc kreisajai bankai treknāks maisījums.

Image

Vadības bloku kastē ieraudzīju šo caurumu, varbūt ka no šejienes man mitrums tiek salonā :think:

Image

Izrādās abs bloks no w202 :D

Image

Nu [censored] nahujam ir tiptronic pārslēgs ja ir EGS51 vadības bloks(vecais 4-3-2-1). Nē nu labi, tas nozīmē ka varu plug n play ielikt pareizo pārslēgu, bet nu tāds [censored] filosofu akmens tas swapotājs, "tik vadi jāpieliek un +/- strādās", tur nekas nevar strādāt, jo priekš tā ir EGS52 bloks :reeka:

Image

Eleganta bloku nostiprināšana ar flakoniņa korķīti :reeka:

Image

Jāmaina kārbai vadu puļķis, sāk jau nedaudz eļļu pūst garām

Image

Fantastiski :aiwa:, elektriķis viņš arī ir

Image

Nav pat pielodēts :D

Image

Sāku štukot kā puslīdz normāli tos blokus tur nostiprināt

Image

Paņēmu kkādus sen printētus pārpalikumus ar ko nostiprināt blokus starp kastes ribām

Image

Image

Kaut kāda nebūt kārtība ieviesta

Image

Praktisks auto ričuku var aizvest :naac:

Image

Kolēģis korveti ieķēra, tas auto ir nāvējošs, paspēju jau gandrīz piedirst bikses pusgāzītē ar ieslēgtu saķeres kontroli, mersis salīdzinoši ez pez uz relaksiem :D

Image

Izrādās ka roku balstam ir apgaismojums

Image

Skaidrs :D

Image

Lai gan tas gāzes amītis ir R129 only detaļa, var brīvi dabūt, laikam kkāds dvacārs, padārgi priekš tāda maza sūda, bet nav arī tik traki

Image

oh shit, stabilus ir pat oem :o

Image

Beidzot nav jāizmanto abas rokas, lai atvērtu 8). Kamēr es šito darīju viens džeks ejot garām noteica: "Apsveicu Tevi ar foršu, bet problemātisku prikumu" vai tml. :D
» Skatīties Youtube

Tā kā biju nocēlis cieto jumtu pa pāris siltajām dienām, atkal solīja lietanu un vētru, noplēsu veco nokaltušo skoča remontējumu

Image

Salīmēju siltumnīcu plēvi

Image

Uztaisīju tādu kā kanālu, lai notek garām kur diegi trūkst, rezultātā šitas strādā, visu lietano periodu nomaucu, mīkstais jumts par brīnumu netek un laikam ir hermētiskāks par cieto :naac:

Image

Pašā Jūnija sākumā uznāca atkal siltums un gribēju turpināt beņķu tīrīšanu

Image

Nereāls pisaks, da nu [censored] to ādu, ja varētu dabūt es uzswapotu lupatas beņķus :aiwa:

Image

Saspotots velviens R129

Image

Pienāca atvaļinājums, sāku intensīvi jettu skrūvēt, mersis tika pielietots kā express detaļu sagādes auto. Tuvojās atkārtotās skates diena, aizbraucu ar domu ka būs melnā lapa, bet atgāzes sagāja :o

Atnāca no aļika ultraskaņas tīrītājs, bildē gan ir jettas sprausla, bet nu process tāds pats, ielēju karbiķu tīrītāju un pieliktu sprauslu testeri, kas viņas ciklē kamēr tīrās un iztīrīju visas 8 sprauslas.

Image

Ņemot nost sprauslas, pāris sprauslām cepures ar blīvēm iekrita kanālos :aiwa:. Tā kā bija brīvdienas pirms Jāņiem, skaidrs ka nedabūšu ieplūdes blīves ja noņemšu kolektoru. Kolektors ir divdaļīgs, skatos ka ieplūdes portiem būtu pieeja ja noceltu augšu un augšai nav blīves, bet jāsēdina uz germetix :think:

Image

Nocēlu augšu, izzvejoju blīves un cepures, par laimi ieplūdes vārsti bija palikuši ciet

Image

Satīrīju visu, liekot kopā likās ka nebūs labi, baigi viss traucē un tā, bet nu saliku. Pagaidu uz germetix ka nožūst, šķilu, pielec un noslāpst :-|. Nu ok, mošk gaiss reikā, šitā vairākas reizes līdz arī paturu gāzi un neslāpst, palaižot gāzi vaļā uzreiz nopampst. Skaidrs, nekas tur [censored] nenoblīvējās :aiwa:. Nu ok, jārauj nost kolektoru un jāliek uz galda

Image

Bruņurupuča čaula

Image

Tipiska šī kolektora problēma ir klapju vakuuma truba, kas sabrūkt un kuru MB nepiedāvā, tjip kolektors jāmaina, ja sapisās :D, mana jau sākusi tecēt un ir arī plaisa, bet bildē plaisu laikam nevar saskatīt

Image

Sāku ar scotch brite tīrīt un sapratu ka draugi nav labi :?

Image

Image

Image

Beigās sapratu ka jānorauj skaida, paņēmu P800 smilšpapīru un klucīti un izslīpēju plaknes, šim no pabeigta nav bildes.

Image

[censored] vajag likt blīvgredzenu ja ir germetix blivgredzens :emo:

Image

Baigā lufte klapēm, bet nu it kā līdz galam atveras abas puses
» Skatīties Youtube

Apakšējai čaulai izņēmu kanālus, lai var savērptajai plaknei skaidu noraut :susnaks:

Image

Šeit tiek ņemts vakuums kolektora klapēm, tāds pastulbs dizains, bet izmantojot 2 trubas var nomainīt vakuuma trubu, protams, iztīrīts no eļļas, diezgan daudz eļļa tur bija iekšā tajā kambarī

Image

Neatceros vai šis bija gala rezultāts vai procesā, bet sākumā bija diezgan liela šķirba, katra kolektora puse izliekusies savā virzienā :aiwa:

Image

Image

Pa galdu darbojoties laikam sanācis iesist vai arī tas no iepriekšējā darboņa :hvz:

Image

Uzškurīju un uzliku divkomponentu līmi. Gan vārstu vāki, gan kolektors ir diezgan trausli, viņi ir mega viegli no kkāda alu sakausējuma, bet tā erozija utt. man jau bik zb, ļoti daudz laiku vajag visu satīrīt

Image

Cik nu var saslīpēts, negribēju arī pārāk traki aizrauties, jāsēdina kanāli atpakaļ uz germetix

Image

Cik skatījos visi liek uz nereāli treknas germetix kārtas ko pēc iepriekšējās neveiksmes es arī izdarīju, man raustījās nedaudz čuriņa ka psc izspiedīs, bet vietām nekas daudz neizlīda

Image

To kas izspiedās pie ieplūdes portiem noslaucīju, iebāzu arī kameru iekšā pašā kolektorā pačekoju ka bija ok, nebija nekas daudz izspiedies. Atsāju nožūt kādas 5 dienas, jo mm ar iekšējo kanti tur ir dahujā. No kopā likšanas fotkas nav, bet uz galvas arī nedaudz bija erozija, iepriekšējais tur bija ar germetix pisies, es akurāti plānā kārtā uzliku permatex 300 ko tjip var uz galvas blīves smērēt, lai palīdz noblīvēt problemātiskās vietas uz kolektora un galvas.

Image

Secināju ka viena nolauztā klipša dēļ elkonis var šļukt nost no kolektora fiksēšanas vietas, pieliku savilcēju.

Image

Uzvara, viss strādā un nav gigantiska vakuuma sūce :D , pēc sprauslu tīrīšanas tagad arī abām bankām adaptācija ir gandrīz ideāli vienmērīga -3 līdz -5 robežā(screenshotu gan neuztaisīju), biju karosam uzrakstījis vai mošk var šitam ECU pāršūt kartes(likt citu bloku būtu problemātiski, sakodēt tur visu), bet viņš teica ka ar šiem neņemas, gan jau arī neviens cits kantoris to nedara, nu lab [censored] brauks kā ir, skatei cauri tiek :naac:, zajebisais dailys, neironiski pēc 2. golfa tik lēti it's unreal :emo:

Image
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
Artis01
Posts: 273
Joined: 26 Oct 2018, 09:35
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by Artis01 »

Kolēģis no Suprām pārgāja uz Corvetti?
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8797
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

Supra jau viņam kādu laiku stāv, bet jā
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8797
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

Labs vakars, šoreiz rakstāmā nav pārāk daudz, tāpēc speciāli tēju un cepumus var negatavot, bet ja uzkodas ir pa rokai, tad nekautrējamies.

Jūlija sākumā kruīzēju virzienā no salu tilta uz Spici pēc tam kad biju bijis centrā, sākot braukt augšā pa Ulmaņa gatves dzelzceļa tiltu liekas ka sāk trūkt jauda, nospiežu tā vairāk gāzi un jutu ka tā pamatīgi sāk detonēt :?, nogriežos nost un noripinos malā kur nevienam netraucēju. Piespraudu diagnostiku un tur "cylinder 5 missfire", paraustīju svečvadus un viens no tiem pavisam brīvi nonāca no sveces un tāds sadzedzis izskatījās.

Image

Sapūtu brake cleaneri, uztaisīju nedaudz iekšā/ārā action svečvadam un problēma atrisināta :naac:

Image

Tā kā biju noskaidrojis ka man ir EGS51 vadība, pasūtīju w202(pēc kataloga R129 ir tāds pats) pārslēgu un noņemu viduskonsoli pačekot kas tur darās :aiwa:

Image

Image

Image

KKāds random konektors, pieņemu ka priekš vārsta, kas neļauj izņemt no P kad mašīna nav iedarbināta

Image

kkāds random slēdža konektors, kam tas ir hvz, slēdža cauruma un paša slēdža man nav :hvz:

Image

Štekeris, protams, nav kā 4-3-2-1, bet nu pffffff...... dafigā auto nāca 4-3-2-1, ez pez varēs dabūt.

Image

Sāka parādīties šturmes un patiešam pamatīgs lietus un tomēr izrādījās ka tas lupatas jumts nav nemaz tik hermētisks :emo:, bet plot twist gar blīvēm, salaiduma vietām nekas netek garām, tieši virs galvas pašai drēbei stiprās lietus gāzēs(lasīt pizģets gāž lietus) izsūcās cauri, tā kā iekšā vel ir slānis kas nosedz jumtam metāla konstrukciju, tad ūdens gar iekšējo slāni tek uz leju, sēžot pie stūres tas sanāk kreisais plecs/roka. Man kā reiz sanāca kārtīgā šturmē uzvalkā braukt, visi logi aizsvīduši, pats esi galīgi slapjš un ceri kaut ātrāk beigs līt :emo: , 3/10 wouldn't do again.(Bildē kkāds random darba dienas vakars, te vel praktiski nekas nav salijis :D )

Image

Tā kā Jūlijā beidzot sāka parādīties vasara un iemesls nolaist jumtu, sāka palikt zajebal manuāli viņu virināt. No torrentiem iekačāju WIS(workshop information system), protams, ka R129 jumtam tur nekādas elektroshēmas neatradu :susnaks:, bet vismaz bija kkādas procedūras kurā štekerī kuros pinos meklēt 12v utt., vismaz kkas ar ko sākt. Norāvu aizmugures beņķi un izrādījās ka man ir drošības jostas aizmugurei :D

Image

Jumta vadības bloks pat nebija pieskrūvēts pie kuzava, skaidrs ka te kāds kko ir darījis. Šim blokam ir trīs funkcijas - logu, jumta un roll bar pacelšana/nolaišana. Par cik man logi strādā un uz bloka ir nakļenes ka viņš ir ticis remontēts kādā kantorī, tad sāka rasties cerības ka mošk bloks ir dzīvs un funkcionējošs.

Image

Pēc trial&error atradu kko ko nočekot

Image

Aiziet, nav strāvas, mystery solved klusībā pie sevis nodomāju 8)

Image

Atcerējos ka neilgi pēc nopirkšanas tīrīju baganā drošinātājus kas bija apsulbējuši, iebāzu tur voltmetru un tā arī bija ka strāva vienam neiet cauri, pačekoju par ko tas atbild un, protams, ka pa jumtu.

Image

Cerību pilns pielieku diagnostikas štekerī diodi cerēdams nolasīt kļūdas, bet nekā, turpinu kko mērīt pie jumta bloka štekera, bet tāpat 0V, kko tur pisos štukoju un sapratu ka mēru nepareizo spraudni, viņi ir 3gab., vairāk laika nebija, tāpēc liku visu kopā(šī bija tā diena kad nereāli izliju uzvalkā, kad pa lietu manuāli cēlu jumtu augšā spļaudījos [censored] nesanāca sačinīt :D )

Kkad biju ievērojis ka stāvot uz vietas ar siltu motoru ieplūdes temperatūra ir ļoti augsta, kādi 50*C. Par cik bija pienācis karstums, vajadzēja uzsūtīt ieplūdes trubas. Biju pilnā pārliecībā ka no kāda S220 pa kapeikām ieķeršu trubas, bet skatoties uz ieplūdes lūkām pie radiatora sapratu ka ņihujā nederēs, jo forma savienojuma vietā savādāka. Fiziski uzlikt varētu, bet tad viņas tur motortelpā karātos un būtu pašam jātaisa tās lūciņas. skatoties rrr.lt, R129 trubas pat bija lētākas par S220 :D, beigās visu (trubas+lūkas) pa ~70 sorosoīdu jevrikiem dabūju.

Image
Image

Izdomāju beidzot pamēģināt salabot radiatoru

Image

Kārtīgi notīrīju, prātīgi ar lodāmuru aizkausēju

Image

Pēc tam aizlīmēju ar epoksīda līmi, joprojām sulo, bet tagad tik minimāli ka [censored], to praktiski vairs nevar nosaukt par noplūdi. Arnix, kāpēc gan nesamainīt radiatoru un nepisties ar sūdiem? Radžiks ir pieejams tikai oem un maksā 500 eiro :emo:, mainīšu kad vairs šis nebūs glābjams.

Image

Apzvanīju visu ss.com un pēc ntajiem vaicājumiem meršu grupā beidzot dabūju vadus no 4-3-2-1 pārslēga, tas bija [censored] grūtāk kā gaidīju

Image

Nu [censored] nopietni, 4-3-2-1 nāca ar tādu štekeri kā tiptronics :aiwa:

Image

Ok, šoreiz pa tiešām dabūju, laiks iekurbulēt WIS, pārlodēt vadus un paraustīt kloķi 8)

Image
» Skatīties Youtube

Sāku WIS skatīties shēmas un sapratu ka čot nav kkas kā vajag. TL;DR es pis acī tās EGS versijas un info kas par viņām ir internetā, EGS51 nāca gan ar tiptronic, gan 4-3-2-1, abi funkcionē pavisam savādāk, pat parkinga info nodod savādāk, manam kārbas kompim 4-3-2-1 kloķi nepielikt, nafig nestrādā +/- ir diezgan labs jautājums, bet nu gan jau tāpēc ka pārslēdzējs sapists. Kāpēc w163 4-3-2-1 pārslēgam bija tiptronic štekeris arī labs jautājums, bet īsumā vnk jāuzlodē tas kontrolieris un tad arī būs viss.

Iekš http://benz.ehost.tj/ (ne tikai priekš R129, jāatver gan ar microsoft edge un jāliek internet explorer mode un activeX pluginu vajag) tiku pie jumta elektroshēmām. Priekš R129 ir arī lokāla instalācija ko var turēt uz kompja https://www.google.com/url?sa=t&source= ... HKONubYDI5

Image

Tieši tas ko dakteris pieprasīja savādāk nepis nevar saprast kurš štekeris ir kurš un ko tas ziemā ēd, sākumā es tur pa 94' shēmu skatījos, bet galīgi nepasēja, tad izrādījās ka 90'-93' shēmā ir tas ko man vajag, ar WIS es arī to ievēroju, lai gan tu tačku meklē pēc VIN, jāskatās līdzi up to/from, jo hvz kāpēc, bet tas netiek nofiltrēts.

Image

Image

Pēc shēmas abi vadi aiziet uz X11/12, nevis X11/4(diagnostikas štekeris, 38 pin apaļais manā gadījumā)

Image

Bļed arnix kā lai es zinu kas ir kaut kāds X11/12? Starfinder my d00d, bez tā es arī neko nesaprastu un ilgi kasītu galvu

Image

Tik bilde tāda maza, skatos un ņihujā nevaru tur neko atrast. Tā kā bija rakstīts ka lejā arī var atrsties, meklēju arī tur, bet neatradu. Beigās noņemu apšuvumus, izsekoju vadus no bloka līdz pasažiera grīdai, atradu pāris buntes un tad beidzot ievēroju šito mazo draņķi ar pūkanio vāciņu

Image

Pieliku diodi uuuunnnn nekas neotiek :emo:, nu ok, pamidžinājās bik jumta poga, bet tas neko nedeva, netā un WIS atradu ka tas ir kkādai special diagnostikas funkcijai, wtf :-| . Skatos atkal shēmā, ar starfinder eju cauri visiem apzīmējumiem utt. Tad sāku štukot par šo, Y.33 štekera vads aiziet uz S84(jumta poga) un tad no jumta pogas uz X11/4(diagnostikas štekeris) pins gan nepareizs, blakus arī kjet(CFI) blokā iet uz X11/4, tur gan pini pareizi. R129 wazzap grupā uzzināju ka jumta poga mirgo kodus kopā ar diodi kad nolasa kļūdas, nu ok pamēģinās, lai gan aprakstā Y.33 ir jumta pogas izgaismošanai.

Image

Piemetam klāt diodi un beidzot var kko nolasīt :aiwa:
» Skatīties Youtube

Ok, laiks nodzēst kļūdas un skatīties kas izleks. Procedūra tāda - nolasi kļūdu (nospied pogu uz pāris sek. un skaiti ko cik reizes midžinās lampa) un pēc tam to var nodzēst (nospied pogu ap 8 sek.), Tu esi veiksmīgi nodzēsis vienu kļūdu, tagad tas pats jādara ar pārējām, visu reizē nav iespējams nodzēst :emo:. Man bija 14 kļūdas jānodzēš, tas prasīja kādu laiciņu :D. Pēc kļūdu nodzēšanas jāpamēģina paturēt poga un pačekot kas izleks/vai būs pilns klēpis ar hidrauliku.
» Skatīties Youtube

Šo es absolūti negaidīju :shock:, paspēju jau nočekot ka viens cilindrs ir bik leaky, bet nu to ar laiku novērsīs un tas ir tādā vietā ka salonā netek, nerūsēs vismaz :naac:, vel arī diezgan naidīgi aizklapējas pie vējstikla ciet taisot, bet tur bik mahinācijas ar rokas palīdzību to atrisina.

rollbars tagad arī šancē

Image

Žēl tik ka jau vēss sāk palikt, par cik man bija jāpisās jumtu noņemt/uzlikt, tad bez jumta braucu tikai tad kad zināju ka kādu laiciņu būs jābrauc, bet tagad ja pēc darba mašīna būs sakarsusi, varēs ātri nolaist jumtu un izvēdināt 8). Pagaidām tas viss, tiekās ielās :drive:
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
juriz
Posts: 381
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by juriz »

Gan jau septembrī būs beidzot vasara.
User avatar
RaL
Posts: 111
Joined: 03 Feb 2019, 21:17
Location: Pierīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by RaL »

Kā tur bija - nedrīkst pirkt Latvijā tūnētus auto? :emo: kaut kas darīts, bet nav izdarīts, tad paslēpts un atstāts


samorez tuning edition :(
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29293
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by howitzer »

Tavu radiatoru Nitrams nevad salabot?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
petka17
Posts: 7117
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by petka17 »

howitzer wrote: 19 Aug 2025, 14:24 Tavu radiatoru Nitrams nevad salabot?
Tu domā sametināt?
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8797
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

howitzer wrote: 19 Aug 2025, 14:24 Tavu radiatoru Nitrams nevad salabot?
alumīnija daļa jau vesela, problēma ar plastmasu. Ja arī var salabot, tad jādabū TA vel kādai mašīnai, man R129 ir vienīgais braucošais ar TA :naac:
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
HaL
Admins
Posts: 3020
Joined: 27 Aug 2004, 11:00
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by HaL »

Kas ar to auto ir iepriekš darīts un cik sliktiem meistariem ir jābūt? :alkofest:
Life is what happens while you're busy making other plans
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8797
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

GG no family garage džeka bija uzzinājis ka pēc crasha kkādi perekupi vai tml. bija nopirkuši, nokāva AMG motoru, cik nu spējuši saprast labās/dārgās pozīcijas samainījuši pret sūdīgākām no donora, piemēram, beņķi, izpūtējs, droši vien mīkstais jumts, hard tops arī no nav no šī auto. Bet jā tur abas kreisās rokas bijušas un diezgan līkas pēc šķīliena.
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
Post Reply