Jesus, skate izvērtās par interesantu piedzīvojumu.
Stāsts pa lielam tāds pats kā ar balto - nobraucu no pacēlāja un pa taisno uz skati, līdz ar to tas arī bija pirmais testdraivs.
Bija interesanti - likās ka bremžu nav, salonā kkas grab (sajūta, it kā tumbas caurumā pie kājām būtu iekritis skrūvgriezis

), reduktors gaudo tā ka pie 50km/h jāpaceļ balss, lai sarunātos, izpūtējs sitās pret kuzavu utt.
Skatē stāvot rindā pamanījos beņķim izraut atzveltni, tā ka tā atdalījās no pārējā krēsla korpusa un secināt to, ka esmu aizmirsis pieskrūvēt saules sardziņus salonā. Atbrauca ER. un spriedām par to cik divnieki būs līdz atvērās vārti un bija jāmauc iekšā.
Patrāpījās ļoti sakarīgs inspektors, un ierēca par to, ka ar tādu klasiku jābrauc uz VS un teica, ka tolmetā ņem arī bez skates.
Jau pašā sākumā atklājās tas, ka aizmugurē miglinieks deg tikai pasažiera pusē. Pēctam, skatoties gaismas, secināja, ka tipa pa zemu. Taaaad nevarēja atrast VINu - man arī uznāca kkāds blackouts, apstulbu un skatos tur kur jābūt numuram un neredzu viņu.

Beigās tomēr sapratu, ka vnk sakaltušu dubļu kārta bija pa virsu.
Tālāk, nākamais punkts par ko man visvairāk bija bail - bremžu stends.

Braucot uz skati likās, ka bremžu gandrīz vispār nav un kad ņem, tad ņem viens ritenis, bet stends uzrādīja (gandrīz) lieliskus rādījumus (skatīt zemāk)
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Hvz, laikam braucot uz skati viss ieksutējās un diski notīrījās.
Tad uzdzina uz pacēlāja - diezgan ilgi kratīja bet neko neatrada. Inspektors vēl izteica atzinību par to, ka viss smuki sakopts
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Taad, taisījās jau laist lejā, kad izkrita tipa atkārtotā parbaude, kad maiņas vecākais pārbauda vēlreiz. Likās, ka nu vsjo, toch kkas būs, bet nē, atkal nekā.
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Pārspraudu miglinieka lampiņu no pasažiera puses uz šofera pusi un izbraucu no ar dzelteno uzlīmi logā un atļauju piedalīties satiksmē līdz 15.03.2016.
Vērtējums sekojošs:
Un te instasnaps:
Karoch jā, gerai stovis, top zustand utt.
Bet ja nopietni, esmu pārsteigts, ka skati izgāju.

Bet nu neko. Jāizdomā jēdzīgāks risinājums izpūtējam, jāsamaina reduktors un jāķerās pie tjūūūūūninga.
Ja neņem vērā visus iepriekš pieminētos defektus, auto braucās tīri labi. Par cik motors ir ļooooti dzīvs, auto priekš m10 kustās vairāk nekā labi, un tā kā reduktors tulīt izbeigsies un uzvedās kā bloķis, slīpi salikt absolūti nekādu problēmu. Arī saules uztīna brīvi - ScoobyFresh liecinieks.
